mishandeling (laatste nieuws)

• spang

Notul-leerria schreef:

>

> Moet eerst via de kinderrechter toegewezen worden, want een

> kind komt niet zomaar onder de OTS te staan. Het werk ook

> niet in een week, maar kan wel minimaal zes weken duren.

*Dat weet ik ook wel, waar beweer ik iets anders dan?

> Bovendien moet de raad een uitgebreide rapport opmaken en dit

> aan de kinderechter voorleggen. Al met al en de ouders

> meewerken hieraan (das ook de vraag natuurlijk), kan het

> minimaal zes weken duren.

*Ik zeg nergens dat dat niet zo zou zijn:?

• Notul-leerria

Sorry hoor wist niet dat je enorm aangesproken voelt.

Was de hele opzet niet eens geweest.

>>> Datum: 16-04-2007 13:01 Spang schreef:

>Ik had het over een gezinsvoogd aangezien de raad ingeschakeld is, het is een >mogelijkheid dat er een voogd komt. Dat wil ik even rechtzetten.

Bron link

Hoe duidelijk was jou berichtgeving verder dan, of ben ik de draad kwijt?

Nogmaals was niet de opzet, om jou ergens tegenaan te trappen.

Mocht ik verkeerd begrepen hebben, dan wel mijn excuses hiervoor.

• spang

Je reageert op mijn bericht, vandaar dat ik me aangesproken voelde;) En nee, mijn berichtgeving was niet zo duidelijk en uitgebreid, laten we jouw reactie dan maar als een aanvulling zien daarvan, bedankt daarvoor.

Ik heb je verkeerd begrepen, mijn excuses.

• Notul-leerria

Joh is allang goed, schrok alleen van je bericht en misschien ook wel overtrokken van mijn kant uit.

Neem een kruiwagen en kiep een berg zand erover :);)

Bedankt voor je reactie.

• spang

Oké ;)

• E.W. Ockeloen

Bericht voor Spang,

Beste Spang, graag zouden wij met u in contact komen ivm een verzoek aan u.

Zou u contact met ons willen opnemen via info@CoalitieFamilyForLife.nl?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet!

Eric W. Ockeloen,

Woordvoerder Coalitie Family for Life.

• spang

Zeg het maar hoor, ik wil graag anoniem blijven.

• chantal

Hoi

Ik wil jullie het laatste nieuws vertellen rond om het meisje en haar gezinssituatie.

Afgelopen zondag is het weer behoorlijk geescaleerd en maandag ochtend nog een keer waar de gezinsbegeleidster bij was. 's middags is iemand van jeugdzorg gekomen en is ze naar der tante gebracht daar blijft ze nu een aantal dagen en moet ze wachten tot der ouders een gesprek gehad heeft met jeugdzorg. Ook is jeugdzorg er achter gekomen dat de moeder een psychische ziekte heeft en dat ze een waarschuwing heeft gehad dat ze geen kinderen mocht krijgen.

Het is nu afwachten hoop echt dat er wat gedaan word met deze situatie en dat de ogen van jeugdzorg nu geopend worden.

groetjes

• Annette Hakkenberg

Hoi Chantal,

Fijn dat je even een update hebt gegeven, al is het dan niet zo'n fijn nieuws. Het klinkt wellicht een beetje suf misschien, maar heb je er al eens over gedacht om een ‘buddy’ te zoeken voor de kleine dame? Hulpverlening is allemaal wel oke, maar sluit meer aan bij het fenomeen ‘veiligheid’ dan bij ‘inlevendheid’. Is er ergens bij jullie (of in de omgeving) wellicht een dame te vinden die vroeger dezelfde problemen heeft gehad maar nu de draad van het leven op positieve wijze heeft kunnen oppakken? Het lijkt mij zo fijn voor het meisje als ze iemand heeft die haar daadwerkelijk begrijpt en met haar mee kan voelen. En waar ze van kan zien dat het uiteindelijk best wel goed kan komen, dat ze niet de enige is met dit soort ervaringen.

Misschien is het niets, ik denk maar mee.

Alle sterkte, ook en met name voor het meisje.

Annette

• chantal

Hoi Annette

Dank je wel voor je reactie.

Momenteel ben ik die persoon voor het meisje aangezien ik het zelf ook grotendeels meegemaakt heb. En daar is ze heel erg blij mee want ze zegt steeds ik ben blij dat ik tegen jou niet zoveel hoef te vertellen maar dan weet jij het toch al enz.

Het meisje moet naar alle waarschijnlijkheid aankomende zondag terug naar huis dat wil haar vader persee en heeft dat besloten met haar tante waar ze nu is en waarschijnlijk buiten medeweten van jeugdzorg. Want jeugdzorg zou haar bellen als ze terug zou moeten maar dat is tot op heden niet gebeurt.