mishandeling (laatste nieuws)

• chantal

Nee ik ben zeker geen proffesionele hulpverlener. Hoop dat wel ooit te worden zo gauw ik naar het HBO kan en dan de opleiding kan gaan volgen. En wat betreft er over spreken met de andere dat is met iemand die er die avond bij is geweest die mij geholpen heeft in het begin voor dat er andere leiding bij kwamen. Voor de rest praat ik er helemaal met niemand over.

• E.W. Ockeloen

Hoi Chantal,

Nogmaals wil ik je verzekeren, dat je het prima hebt gedaan en je hebt zeker de potentie om een goede en zeer professionele hulpverlener te zijn.

Groetjes van Eric W. Ockeloen.

• spang

Het is zeker logisch dat je daar kwaad om wordt. Wat betreft de melding: je weet zelf wel dat je er goed aan hebt gedaan, laat de mensen maar praten, dat Jeugdzorg het verkeerd oppakt dat is niet jouw probleem! Dit is gewoon een erg moeilijke zaak omdat het meisje de ene keer dit zegt en de andere keer dat. Ze heeft alleen zichzelf er maar mee, en eens gaat ze dat heus wel inzien. Sterkte…

• spang

Is er al iets meer bekend Chantal?

• chantal

Hoi Spang

Nee er is niet echt meer bekent alleen dat het helemaal niet goed gaat met het meisje. Heb het ook tegen iemand van onze beweging gezegt want zij is hulpverleenster en zij zou het door geven aan degene waar ze crisis intervensie van krijgt.

Het meisje moet zelf aangeven als ze iduviduele gesprekken wil alleen het meisje heeft zoveel tegen slagen gehad met de hulpverlening en daarbij kun je vna een 14 jaar kind niet verwachten dat ze alles zelf aangeeft terwijl ze hardstikke bang is. Waardoor ze momenteel niet de hulp krijgt die ze nodig heeft.

En dat is voor ons behoorlijk frustrerend.

• E.W. Ockeloen

Lieve Chantal,

Ik begrijp je bezorgdheid volkomen en wanneer je ons een adres of telefoonnummer van iemand kunt mailen, die zich heeft ontfermt over dit meisje, kunnen we kijken, wat de Coalitie Family for Life voor haar en jou kan betekenen. Het is schaamteloos te noemen, hoe de rechten van dit kind worden beschaamt.

Veel sterkte,

Eric W. Ockeloen,

Woordvoerder Coalitie Family For Life.

• chantal

Hoi Eric

Ik weet helaas helemaal geen adres of telefoon nummer.

• spang

Ja, dan wordt het wel erg moeilijk. Je weet haar achternaam toch wel, dan kun je het adres misschien opzoeken via deze site: http://www.zoeknummerinfo.nl/

Succes!

• chantal

Van degene die haar begeleid weet ik alleen een voornaam en geloof dat ze van Rubico(jeugdzorg) is

• E.W. Ockeloen

Hai Chantal,

Dan moet het over Rubicon Jeugdzorg gaan. Die zitten in Horn. Dus als je me die voornaam wilt geven, komen we er wel achter. Maar, dit is uiteraard vrijblijvend.

Groeten van Eric W. Ockeloen.