Vlucht Voor BJZ!!En doe het onmiddelijk!

  • koelkast37@hotmail.com

    zou je mij ook tips kunnen geven een wanhopige moeder die zo zo veel van haar jongens houd moijn kinderen zijn gewoon bij mij maar x op x krijg ik amk meldingen ik wil zo graag leven en van mij jongens genieten help mij het land uit te komen ik heb maandelijks inkomen ook als ik naar belgie ga hoop dat je mij kunt helpen of door verwijzen naar iemand die mij kan helpen mij leven terug te krijg lief hebben de moeder

  • koelkast37@hotmail.com

    ik hoop dat je nog op deze site zit ik zou ook graag info van jou willen hebben een lief hebbende moeder van 2

  • emmelyjordy@hotmail.com

    hoi,ik ben ook bezig om naar belgie te vertrekken.ik heb hier verder geen hulp bij.zover ik weet is zoek een huisje daar of kamer om te beginnen dan de uitschrijving hier en inschrijven belgie, en dan de aanmelding school voor de kids.ik weet t echt niet ik ga het op deze manier maar doen. want alles wat me lief is pakken die schandalen van bjz me af. maar hebben jullie nog tips ,graag. liefs

  • NieuwHier

    Een paar tips, geef de volgende instructies aan uw kind:

    Leg ze uit dat als ze UHP zijn dat jullie als ouder nog steeds veel van hun houd en dat het niet de schuld is van het kind.

    Leg uit dat het kind zo vaak mogelijk moet weglopen van de pleegouders, school, of internaat. Het is namelijk zo dat de politie keer op keer achter het kind aan moet om deze terug te vinden. Na een stuk of 10x geeft de politie/pleegouders of het internaat de moed op

    U krijgt dan vanzelf na vanloop van tijd het verwarde kind thuis gedumpd en daana word je weer aan je eigen lot overgelaten.

    Tevens valt het kind onder verantwoordelijkheid van de pleeg ouders, school, of BJZ.

    Zorg ervoor dat het kind weet om nooit te eten of te drinken bij een ander, leg uit hoe minder het eet of drinkt bij het pleeggezin, des te eerder het thuis komt. Zorg ervoor dat ze hier volhardend in zijn. Zorg ervoor dat u kind het volgende blijft zeggen: “Ik eet/drink enkel thuis bij mijn ouders”

    Maak vooraf foto's van uw kinderen, informeer de pers. Zodra ze sterk vermagerd thuis gebracht worden, haal de pers erbij, en zorg ervoor dat dit op het nieuws gaat verschijnen.

    “Maak of vind een site waar uw kind eenvoudig met u kan communiceren of berichtjes typen. Er is altijd ergens een openbare plek waar het kind kan internetten, en zo met u kan communiceren.”

    Zorg ervoor dat uw gezin uit handen van BJZ blijft, los de zelf problemen en vermijd zoveel mogelijk hulp instanties.

    sterkte

  • sleutenberg@gmail.com

    Een OTS betekend voor ons het begin van een volledige ten gronde richten van ouders en kinderen. Wij hebben het geluk gehad dat we de kinderen terug hebben kunnen krijgen door ze tot drie maal toe te ontvoeren (in het oog van de wet). In feite hebben we ze uit een instelling van Jeugdzorg gehaald zodat de poppen gingen dansen op alle fronten. Uiteindelijk zijn we naar Duitsland vertrokken en daar de verlossende uitspraak afgedwongen. Onze kwestie is zeer opmerkelijk en de juridische correspondentie is vrijwel nergens terug te vinden maar zeer zeker van groot belang voor iedereen die zijn kinderen uit handen van Jeugdzorg wil houden. Driemaal je kinderen ontvoeren en toch toegewezen krijgen op basis van artikel 13 van het Haags kinderontvoeringsverdrag is best bijzonder maar..

    Bezint eer gij begint,

    Een Pappa

  • coxie

    Help! Ik ben moeder van 1 zoontje van 6. Mijn ex heeft uit rancune mij aangegeven bij het AMK, ik was psychiatrisch patiënt en loop nog steeds onder behandeling. Zonder dat er contact met mij is opgenomen is de melding doorgeschoven naar BJZ. Die heeft de melding zonder checken weer doorgeschoven naar de KB. Er ligt nu een OTS opgelegd door de rechter. De doktersverklaringen en andere bewijzen van de leugens die zijn verteld heb ik allemaal weerlegd, zonder resultaat. Mijn ex gaat natuurlijk niet meewerken, hij wil mijn kind uit mijn huis. Hij wil hem zelf niet, maar doet dit alleen om mij te pesten. Wie kan mij vertellen wat ik het beste kan doen???? Er is nog geen uhp maar ik ben bang dat dit snel gaat gebeuren. Is de Jeugdzorg in Duitsland even goed als in België? Werken die ook goed mee? Zijn er misschien andere wegen te bewandelen? Ik wil mijn kind echt niet kwijt!!!! In de rapporten staan ook allemaal leugens, die heb ik na een jaar gewijzigd gekregen maar toen het onderzoek van de KB begon was het gewijzigde rapport niet aanwezig. Ik heb alle stukken ingediend bij de rechtbank voor de zitting van de OTS, maar ik denk niet dat er iemand serieus naar gekeken heeft. Als iemand adressen, tel nrs of raad heeft laat het mij a.u.b. weten ik weet even niet meer wat ik moet doen.

    Een bezorgde ma van een zoontje van 6

  • dyno

    coxie..bekend verhaal helaas.Bij mij is de ellende begonnen met zelf hulp aan te vragen ooit…hahah was ik toen maar slimmer geweest..

    Idd valse rapportages,excuses achteraf,doelen bereikt en we vinden wel weer wat nieuws …rottige geldfabrieken ..

    Je mag me mailen had je al een privebericht gestuurd..

  • emmelyjordy@hotmail.com

    hoi briesje,

    ik ben al de stappen aan het maken na over de grens maar 2 van mijn 4 kinderen zijn uit huis geplaatst 1 in een instelling behandelgroep en de ander bij vader zonder erkenning en ouderlijk gezag. en vader snuift en drinkt alchohol in het bij zijn van mijn kind en zelfs in de auto en jeugdzorg wimpelt dit af en ik wordt slecht neer gezet met leugens maar kan er niks tegen beginnen. ik probeer van alles de kinder ombudsman enz maar niets helpt,wie heeft er raad. en wat gebeurt er als ik mijn kinderen mee neem over de grens?

    aub help mij.

    groetjes radeloze mam

  • Cataleya

    Hallo iedereen!

    Ik heb 3 kinderen en sta onder OTS, Dit begon allemaal met een melding van het AMK voor huiselijk geweld uiteindelijk zijn mijn ex en ik uitelkaar gegaan en heb ik geen contact meer meet hem dus dacht dat ik van hun af was maar nee, ipv dat ze me helpen word ik steeds dieper in een gat gegooid. Na 1 jaar werd er OTS uitgesproken door de rechter (als ik het dossier zelf lees kloppen heel veel dingen niet of is het aangedikt) ze dreigen nu steeds om mijn kinderen uit huis te plaatsen en dit alleen maar omdat ik volgens hun geen structuur bied door ze optijd naar school en elke dag naar school te brengen, dit is belachelijk! Mijn kinderen gaan elke dag naar school en het komt weleens voor dat we iets te laat zijn maar dat gebeurt elke ouder wel. ik leef nu als een robot alles wat hun mij vragen om te doen, doe ik me uiterste best om dat uit te voeren! zodra ik mijn doel heb bereikt zoeken/verzinnen ze weer wat nieuws en iets anders om als nieuw doel te behalen. nu heb ik 7 weken gekregen om me aan hun regeltjes te houden anders gaan ze een uit huis plaatsing overwegen. Nu wil ik hun voor zijn door te gaan emigreren met mijn kinderen. Maar kan dit als je een OTS hebt?

    Ik hoor graag een reactie terug!

    Groetjes, mama van 3

  • jma.beers@quicknet.nl

    Hallo allemaal

    ik heb niet de kans gekregen om te gaan emigreren met mijn 3 kinderen in 2010 en weet nu wat 1 jaar OTS(= gelijk aan TBS) oplevert nl HEL op aarde.

    De gezinsvoogd met teamleider uit Alkmaar kunnen trots op hun werk zijn.

    Een hardwerkende moeder zit nu werkloos thuis, woont in een klein huur huisje ipv een vrijstaande villa en heb een dochter van 16 jaar jong die aan de drugs is.

    Ik zou heel graag via de media de verkeerde gezinsvoogden met team leiders in een mooi daglicht willen zetten en hun aansprakelijk willen stellen voor alle geleden schade.

    De gemeentes in Noord-Holland moet eens weten wat deze personen hebben kapot gemaakt zodat ze niet meer in aanmerking kunnen komen voor een baan bij de gemeentes als jeugd en gezin functies.

    Emigreren wordt nu moeilijk voor mij met schulden.

    In welk belang handel je bij een uithuis plaatsing? in ieder geval niet in het belang van het kind wellicht eigen belang als je weet hoeveel ze voor een uithuis geplaatst kind krijgen.

    Samen zijn we sterk en wil graag klachten van jeugd zorg Alkmaar bundelen.

    Moeder van 3 kids.