Vlucht Voor BJZ!!En doe het onmiddelijk!

  • dyno

    https://www.facebook.com/?ref=logo#!/jeugdzorgperprovincie

  • briana

    Ik wil naar belgie met mijn gezin . Kan iemand ons helpen met een kamer en vervoer.

    dringend hulp nodig zodat ik en mijn gezin veilig zijn aan de andere kant van de grens . graag snel reageren tips zijn welkom waar we heen moeten als het maar tips en adviezen zijn buiten nederland.

    bijvoorbaat dank

  • Giovi

    Hope
    Hope
    moedertje

    Laat je mail achter dan mail ik je. Ik heb er ervaring mee en kan je informatie geven..

    wegwezen uit nl! Jeugdzorg draait om geld en niemand is te vertrouwen. Mijn kinderen doen het in belgie prima op school waar hier alleen maar zgn zorgen wa,_, 

     

    Ik heb al zoveel mails naar je gestuurd maar je reageerd maar niet

    Godsfavour2016@hotmail.com

  • Menno

    Hoe kan ik met jou in contact komen

    ook wij zijn gevlucht naar belgie. de keuze om te vluchten was snel gemaakt. zeer onterecht werd er een ots en uhp

    voor onze kinderen aangevraagd. dat het ons ooit zou overkomen was een grote schok voor ons. dat het allemaal om

    geld draaide was snel duidelijk. een eerlijk proces in de rechtbank zouden we zeer waarschijnlijk ook niet krijgen.

    nog voor het starten van het onderzoek door de rvdk waren wij verhuisd!!

    het bleek de juiste beslissing. later kregen wij via de advocaat het dossier/onderzoeksrapport van de rvdk te lezen. het

    stond vol onwaarheden, leugens en verdraaide waarheden.

    de eerste maanden waren niet makkelijk. wij waren immers ons thuis kwijt.

    MAAR; vandaag hebben wij onze verblijfskaarten gekregen. niemand kan ons iets maken! de kinderen kunnen in alle vrijheid

    en rust opgroeien. geen stress meer in huis omdat er vervelende telefoontjes of dreigingen binnen komen van bjz.

    belgen zijn hele rustige en vriendelijke mensen. kinderbijslag is er stukken hoger, de huizenprijs veel lager, zo ook de zorgverzekering kost bijna niets. bij de belgische jeugdzorg kan je met een gerust hart aankloppen. voor hun heb je niets te vrezen.

    maar het allerbelangrijkste; onze kinderen zijn veilig!

    heb je ook het plan om je koffers te pakken? heb je vragen of advies nodig? mail gerust! knok voor je kinderen!

    joyce

  • Guus

    VOOR DEGENE DIE HULP NODIG HEBBEN MAIL MIJ guusentruuss@outlook.com

    Samen staan we sterk

  • Wesley

    Zeg Briesje, Dit heeft niks te maken met de staat maar met humanisme. Dat Gaat rond in het westen en zet de rechten van de kinderen boven die van de ouders. En de overheid berhartigd deze rechten. Iedereen die tegen hun normen en waarden in gaan en geen aanzien hebben in de maatschappij pakken ze. Eerst vertelen de hulpverleners dat je man waardeloos is en daarna pakken ze je kinderen van je af.

    Hoe je het verder doet als ouder zijnde zal hun een worst wezen. Humanisme is vooral aangewakkerd door de loyola universiteit.

  • Jeamantta

    Ik wil naar België vluchten ze willen mij kind uit huis plaatsen hoe doe ik dat