Vlucht Voor BJZ!!En doe het onmiddelijk!

  • zevendehemel

    al eens geprobeerd om via een groot bedrijf een langdurig huurcontract af te sluiten ik weet in het zuiden van het land zijn er makelaars die met b.v. philips en daf samenwerken en zo particulieren huizen verhuurd worden.

  • anoniem migrant

    Helaas bij onze gemeente geen optie, we zullen echt een koper moeten vinden.

    Ook opkoop bedrijven willen onze woning niet…..

  • waanzin

    hoi

    mijn kind willen ze ook voor een half jaar uithuisplaatsen

    gewoon om niks ,kind is niks mis mee

    maar wie kan mij helpen met hoe ik dat moet doen als ik naar belgie wil vluchten ?

    help me alsteblief

    heb de inspectie jeugdzorg gebeld en na mijn verhaal gaf ze me een nummer met dat ze misschien toch een onderzoek konden doen dan ,maar bij de volgende liep ik weer tegen een deur , moest maar klagen en het bekend maken pffff

    verzoek is al naar de rechtbank verstuurt

  • klaver4

    Hoi waanzin

    Hoe stAat het ervoor met het verzoek?

    Heb je al iets gehoord van jeugdzorg?

    Heb je verder nog info nodig?

    Gr x

  • W41

    http://www.voila.nu/Emigreren-naar-Belgie

  • senta790@hotmail.com

    goededag,

    ik heb nu zelf zon 5jaar te maken met een gezinsvoogd,

    Dit komt omdat ik toendertijd ben gevlucht van een geweldadige ex,.verbleef in een blijfvanmijnlijfhuis en zelf hulp had gevraagd bij BJZ!! Domste wat ik ooit had kunnen doen.. zo ben ik dan ook aan de andere kant van het land terecht gekomen.

    (van het zuiden, naar het noorden).

    vanaf de dag dat ik ben verhuisd heeft mijn zoon die inmiddels 13 is al 4 jaar geen school, te weten dat we al die tijd al een gezinsvoogd hebben..

    ministerie van onderwijs leerplicht onderwijs consulentes niemand krijgt mijn zoon op school..nu heeft mijn zoon een strafbaarfeit gepleegd en is hij afgescheept naar een jeugdgevangenis waar hij al maanden zit..

    mijn vraag aan de rechter was toen mijn zoon werd veroordeelt, vind je het gek??

    dit kind heeft niks, kan niks leert niks en krijgt geen educatie..

    maar alle vingertjes wijzen nu naar mij!! ik zou hem geen sturing bieden is nu het argument..

    dat is nog niet het ergste, ik heb nog een tweeling van 4 die ze nu uithuis willen gaan plaatsen omdat ik volgens de gezinsvoogd geen basisnormen en waarden zou kunnen meegeven aan de kleintjes,,

    sociaal-emotioneel niet in staat zou zijn om mijn draai te vinden in de maatschappij en totaal onstabiel zou zijn..dit is dus in geen enkel geval bewezen of onderzocht,,

    ik kreeg afgelopen donderdag een telefoontje van de gezinsvoogd dat het hen beter lijkt de kleintjes niet tijdelijk..MAAR VOORGOED uithuis te plaatsen,,nu wil ik de media in gaan schakelen maar ben bang dat alle vuile was dan buiten komt te hangen..

    aan de andere kant kan er toch niet veel meer mis gaan in mijn leven op het moment,

    Ze hebben me gedwongen om in bewindvoering te gaan omdat ik schulden had opgebouwd..

    heb een jaar lang met 30 euro in de week moeten doen en dan nog mauwen dat er niet voldoende fruit en groente in huis was .

    .verplichtte ze mij om therapie te ondergaan omdat ik volgens hun geen coping-mechanismes zou hebben..

    bewijs is er dat ik dat wel heb want ik ben muzikant, singer/songwriter en heb tientallen nummers op youtube staan..

    met daarin de verwerking van al mijn struggles..ik zou labiel en geestelijk niet in orde zijn,

    maar als ik dan aan de gezinsvoogd vraag wat er mis is, zegt ze: dr is niks mis de kindertjes hebben het hartstikke goed bij je..?? huh?? maar ik ben toch geen goede ouder??

    als ik vraag waarom ik zo zwart word afgeschilderd in de rapporten krijg ik als antwoord, tjah als het allemaal positiief is krijgen wij geen gronelicht meer om in je gezin te blijven.met andere woorden..DAN KRIJGEN ZE GEEN CENTJES MEER!!

    ik heb alles, maar dan ook alllles gedaan om ze tevreden te stellen en het is nooit goed genoeg, ik word afgebekt in de rechtzaak,

    ze verzinnen het ter plekke als het nodig is en ik kan geen kant op want een simpele burger zoals ons doet gewoon mee voor spek en bonen…maar nu wil ik dus vertrekken..

    mijn kleintjes veilig stellen van de klauwen van jeugdzorg..maar hoe???

    ik heb verdomme geen rode cent..en op deze momenten komt er natuurlijk ook geen reikende hand..

    hoe red ik mijn kinderen HOE!!???!!!

    hoe krijg ik eindelijk een keer rust in mijn leven zonder dat ze mijn kinderen als pionnen gebruiken??

    hoe vaak heb ik wel niet tegen BJZ gezegd..kom niet aan mijn kinderen want dan is nederland te klein!!

    blijf van mijn bloed af want dan is het serieus een doodwens!!! mijn kinderen zijn het enigste wat ik heb ..1tje hebben ze al die krijg ik nooit meer terug totdat ie 18 is waarschijnlijk..,zelfs mijn zoon zegt me vanuit de gevangenis MAM!! GA WEG!!

    van de kleintjes moeten ze gewoon afblijven!! stelletje NSB's die alles bij elkaar verzinnen en zelf de grootste fantasten zijn die er rond lopen..

    ik ben geen vrouw die op dr mondje is gevallen..

    en mijn advocaat zei me al een keer, je bent verbaal te sterk voor die mensen en daarom bijten ze zich vast in je leven en proberen ze je van alle kanten te pakken..alleen al om het feit dat ze bij mij niet verder komen dan de drempel!!..

    dat ik heel duidelijk ben en hun heel duidelijk zeg IK DULD GEEN 23JARIG blondje in mijn huis die mij wel ff komt vertellen hoe ik mijn kinderen moet aanpakken..er is niks mis met mijn kids hebben geen indicatie's of gedrags problemen..

    ik ben vrij dominant in doen en laten en uiterlijk.maar het lijkt ook wel alsof het niet om de kinderen gaat maar meer om mij te irriteren..en dwars te zitten..maja zo kan ik nog uren door gaan zitten tikken..

    schiet ik ook niet veel mee op..maar wat ik nog heel hard wil benadrukken..

    ga nooit zelf naar BJZ laat ze NOOIt binnen en VERTEL DIE snitches geen enkel ding..het maakt ze niet uit wat ze blazen het zo op,

    of trekken het zo uit zijn verband, dat jij de gene bent die uiteindelijk de gebeten hond is!! ik weet wel.. uiteindelijk branden ze allemaal in de hel!! en komt de dag des oordeels hun duur te staan!! want ik geloof niet dat god dit voor ogen had toen hij de wereld heeft gemaakt..(en of je nu in god geloofd of niet) kinderen zijn heilig en dat BJZ duivelse praktijken uitoefend is overduidelijk..

  • Tigerwoman

    Ik had zelf hulp gezocht, op aanraden van de RvdK, en had daar ook bewijs van overlegd bij de rechter die de OTS zou uitspreken. Echter, de rechter sprak toch de OTS uit!! reden: de hulp die ik gezocht had zou niet geschikt zijn, omdat mijn ex er niet in betrokken zou worden. Dat werd hij juist wel, maar hij liet het afweten bij de uitnodigingen van de instelling.

    En raad eens: het eerste plan van aanpak bij de OTS luidde: ga naar de hulp bij diezelfde instelling!! Ik ben meteen in hoger beroep gegaan tegen de uitspraak OTS om die nietig te verklaren (met als reden: er was dus WEL hulp aangevraagd en was ook geschikt bevonden, door de gezinsvoogd!). Resultaat: ik verloor het hoger beroep, en de OTS bleef.

    nog steeds weigert mijn ex naar die hulp te gaan (vind hij niet nodig)

    Ik ga wel, maar toch wordt ik bedreigd met UHP.

    Hij kan niet gedwongen worden want hij heeft geen gezag (dus dreiging met UHP boeit hem niet.)

    het is een surrealistisch gebeuren geworden waar ik geen touw meer aan vast kan knopen. Vooral omdat het ten tijde van de uitspraak van OTS heel goed ging met mijn zoon, en nu na 9 maanden OTS hij aan het verschrompelen is van de stress en ellende. (en ik ook trouwens)

  • koelkast37@hotmail.com

    ik heb geen netwerk in belgie ku jij me op weg helpen moeder van 2

  • koelkast37@hotmail.com

    hallo wanhopige moeder ook ik wil graag info hebben hoe wij naar belgie kunnen gaan weet jij al iets meer als je info voor ons heb zou je die dan met ons willen delen met vriendelijke gr roos wanhopige moeder

  • koelkast37@hotmail.com

    hallo ik ben roos en ik heb ook hulp nodig ik wil graag naar belgie kun je mij mailen gr roos