Advocaat mr. J. van Ruth uit kritiek op het Jeugdzorg systeem

  • advocaat jan van ruth

    U maakt een foutje.

    Ik zeg niet wat ik zou willen zeggen omdat ik dat niet kan.

    Vanwege de consequenties, zoals u volkomen juist schrijft.

    En dat is nu het verschil tussen ons.

    U kunt, vanuit uw anonimiteit, zonder dat daaruit enige consequentie voor u uit voort kan vloeien, schrijven wat u maar wilt.

    Ik niet.

    Zonder enige consequentie, voor zolang dat duurt….

  • Oma K

    Dag meneer Skepsis,

    Ik wil me er toch even mee bemoeien.

    Zo gemakkelijk gaat het niet om een advocaat voor het tuchtcollege te krijgen. Als dat u is gelukt heeft u veel vrije tijd.

    Zou het niet beter zijn, dat u deze vrije tijd gebruikte voor het doel waar de heer Ruth zich inzet? Namelijk het bevechten en bestrijden van het kwaad dat jeugdzorg heet.

    Overigens is dit een oneerlijke strijd tussen u beide: u weet met wie u te maken heeft en dhr Ruth niet. Stop ermee en besteed uw tijd nuttiger.

    Met de groeten van een oude maar wijze oma ( met een kleinkind in uhp, die ze van een le4ugenachtige jeugdzorg niet mag zien en tegen wie ze geen klacht kan indienen omdat ze volgens jeugdzorg geen belanghebbende is)

  • annvandevelde

    Aan veritas prevalebit

    ik moet zeggen dat meester Van Ruth een hele goede advocaat is die tenminste voor mensen met jeugdzorg opkomt en waar vind je nog zulke goede advocaten.

    De meeste in Nl.durven niks te beginnen.Dus zou je mond maar houden ,..gr

  • veritas praevalebit

    Als u vindt dat u dat moet zeggen mag dat, daar zijn dit soort discussie site's voor lijkt me.

    Het staat mij, net als u, vrij om een andere mening over van Ruth te hebben. “Ik zou je mond maar houden” roept bij mij echter direct de vraag op “en wat als ik dat niet doe?” Het komt op mij enigszins “agressief” over…

    Wellicht verschillen wij daarom ook van mening: omdat we een andere visie op bepaalde dingen hebben, zoals bijvoorbeeld wat “goed” en “slecht” is, netjes en onbeschoft (of voor degenen die niet geheel zwart/wit denken gewoon: algemeen aanvaard, acceptabel of hoe men het ook noemen wil).

    En meningsverschillen zouden wat mij betreft altijd (op een beschaafde manier) bespreekbaar moeten zijn om zo (wellicht) begrip voor elkaars standpunten te krijgen.

  • ilda

    ho,

    kan ieman mijn zegen of advocaat ruth een goede advocaat is.of een slechte voor jeug zorg zaken.

  • johannesvenekamp@hotmail.com

    Een gezinsvoogd is een zorgmanager, ze verlenen geen hulp maar moeten zorgen dat je hulp krijgt

    En dat weigeren ze dus te doen en als je daar dan over begint te klagen halen ze je kind uit huis !!

    Is er een advocaat die jeugdzorg RVK en rechtbank WSG ten koste van alles durft aan te pakken tot aan het

    Europese hof . Kunnen we daarvoor een fonds op richten . Staat der Nederlanden aanklagen ?? wegens ontbreken

    van ……

  • W41

    Ja hoor, geen probleem. Als je maar niet na een tijdje zegt ik stop ermee" . Ik ken onderhand zoveel mensen die van alles van plan zijn, maar het blijft bij roepen en schreeuwen en daarna valt het stil!

  • mr*

    ilda Schreef:

    ——————————————————-

    > ho,

    >

    > kan ieman mijn zegen of advocaat ruth een goede

    > advocaat is.of een slechte voor jeug zorg zaken.

    Onlangs is mr. Van Ruth niet komen opdagen bij een zitting voor de rechtbank. Zonder afmelding van hem of zijn kantoor. Zijn client wist van niks en mocht het zelf opknappen. Het zal je advocaat maar wezen.

  • Rechtisnietkrom

    Advocaat van Ruth - Praktijk voor familie en jeugdrecht - lijkt me inderdaad niet zo goed…

    Uitspraak tuchrechter:

    http://tuchtrecht.overheid.nl/zoeken-in-domein/advocaten/resultaat/uitspraak/2012/YA2921

  • rechtzettert

    val toch om met je puistenkwats, je bent gewoon een kinderachtige kleuter.

    jij weet geen goed van kwaad te onderscheiden.

    jij bent gewoon zo'n ziek figuur die denkt dat hij beter is als God zelf.

    nou vergeet niet dat er maar een is die jou geweldig vindt en dat ben je zelf, voor alle mensen met enig verstand doe jij er namelijk HELEMAAL niet toe.

    heb liever met een meneer van rut te maken dan met een kinderachtige zeikerd als jij, al was je de laatste man op aard dan nog rende ik jou heel hard voorbij!!!!