Hallo,
Ik denk: dan meng ik me er ook weer even in.
Maar “Jan van Ruth” u weet toch heel goed dat iedereen op internet een willekeurige naam aan kan nemen en de meeste mensen (wellicht onder meer uit angst voor represailles) dan ook NIET hun eigen naam gebruiken?
Ik zie derhalve geen toegevoegde waarde aan het invoeren van een gebruikersnaam die (al dan niet) gelijk is aan mijn roepnaam.
Indien u (als zijnde advocaat) stelt dat ik blind ben als ik bewijs voor bepaalde stellingen, waaronder de stelling dat u een goede advocaat zou zijn, nergens terugzie en verzuimt de bewijzen of op zijn minst een verwijzing naar de plek waar deze te vinden zijn kenbaar te maken bent u naar mijn mening al niet goed bezig.
Verder valt het me op dat u voornamelijk “met modder gooit” en niet daadwerkelijk inhoudelijk reageert, ook dit vind ik niet bepaald getuigen van “professionaliteit”
Het feit dat “vakgenoten” u verregaand worst wezen vind ik ook niet getuigen van respect voor uw vak en collega's
En wat betreft ludieke akties: zo omschrijft de pers uw handelswijze van enkele jaren geleden, als ik zo uw “filmpje”bekijk vind ik het overigens ook wel ludiek overkomen dat u rechtstreeks van de dichtstbijzijnde visvijver af lijkt te komen.
Een plek waar ik u overigens beter thuis vind horen: ver weg van de boze buitenwereld en buiten het bereik van masten die u toegang tot internet verschaffen.