leugens jeugdzorg

  • jacki

    hallo allemaa

    ik mag jullie dringend aanraden als jullie voorgelogen worden door jeugdzorg door feiten die helemaal niet waar zijn dien een kacht in bij de klachtencommissie van jeugdzorg

    helaas is die klachtencommissie niet onafhankelijk zoals ze zeggen maar mochten ze je klachten ongegrond maken ga dan naar d eombudsman

    ik heb ervaring ermee

    want ik werd maar voorgelogen door de jeugdzorg zelfs op de rechtbank maar door bewijzen te verzamelen dat het allemaal leugens waren van jeugdzorg ben ik dus gestapt naar de ombudsman

    en ik werd in mijn gelijk gesteld

    alle punten die ik bij de ombudsman ingediend had zijn in mijn gelijk gesteld en ze krijgen nu een aanbeveling van de ombudsman en moeten daarin handelen

    en ik ga naar een advocaat om schadeclaims in te dienen voor alle leed wat ze ons hebben aangedaan vooral de schade die mijn kinderen hebben moeten meemaken

    laat je niet bang maken door als ze zegggen als je dat doet halen we je kind uit huis want dat mogen ze ook niet doen

    verzamel bewijzen dat die leugens niet waar zijn

    bewaar alle brieven die ej krijg van bjz doe het en laat je niet kisten door bjz

    he tis een groot oplichtersbende

    moocht je meer willen weten over hoe je het moet aanpakken laa thet me horen

    wees niet bang

    echt waar kom op voor jezelf en je kinderen

    laat je niet kisten door hun

    hoe meer mensen dit doen hoe meer ze er achter komen dat er dingen gebeuren die dus niet waar zijn kom op voor je recht

    ik meen dit allemaal

    lieve groet jacki

  • liefdevolle moeder

    ik kan nix anders zeggen dan dat je daar gelijk in hebt.

    Ik ben zelf ineens uit het niets slachtoffer geworden van zowel jeugd zorg als de raad.

    En dat allemaal door een melding die een school had gedaan die mijn kinderen mishandeld heeft 1 leraar wel te verstaan waar aangifte en alles tegen gedaan is. en die geeft nog gewoon les en mijn kinderen zijn sinds een paar dagen uit huis.

    Ik heb pas na de uithuisplaatsing de papieren gezien

    en die zijn van voor tot achter gelogen en nog erger.

    Wij moeten de waarheid vertellen en hun gaan uit van leugens of verdraaien worden en maken zinnen anders om het hun na de zin te maken ik zal hier een stuk plaatsen wat er gebeurd is vooraf gaande en waar we van beschuldigd worden.

    IK ben een moeder van twee kinderen die alles voor der kinderen over heeft het gaat om michelle 11 jaar en addy 7 jaar .

    Mijn kinderen zijn vandaag zonder enige waarschuwingen en grondige reden in afwachting van een onderzoek bij me weggehaald door de raad van kinderbescherming en jeugdzorg gelderland het gaat om de personen Ciska Heins en Sandra Groen en in een pleeggezin geplaatst.

    Ik zal een kort verhaal vertellen over het hoe en wat .

    Ik ben vorige jaar op 16 juli verhuisd van een flatje in nijmegen naar een eengezinswoning met veel groen in Wijchen .

    Toen we net verhuisd waren ging alles goed en de kinderen hadden het na hun zin. Ze gingen hier na een nieuwe school de Viersprong genaamd op het Konijnenpad in Wijchen.

    In het begin was alles leuk en hadden de kinderen het na hun zin nieuwe vriendjes veel buiten in het groen .

    Tot op een dag michelle thuis komt helemaal ovestuur en dat niet alleen ook me zoontje addy huilde dat was tussen de middag.

    Michelle liet der haarband zien en ik dacht er eerst niks bij tot dat ze me verteld dat de leraar haar op het hoofd geslagen had zo hard dat der haarband ervan brak en dat ze hoofdpijn had. Ben gelijk op het hoofd gaan kijken en inderdaad op de hoofdhuid zaten allemaal putjes die rood waren door de klap . Addy vertelde toen ook gelijk dat dezelfde

    Leraar Eric van groep 7 hem omdat die rende op het schoolplein had in de arm geknepen had en ik keek en ja hoor allemaal rode vingers op zijn arm de handafdrukken stonden nog op zijn arm.

    De vader van de kinderen is meegegaan na school en heeft in een impuls maar wel begrijpelijk de leraar duidelijk gemaakt dat die daar niet van gedient was.

    Een tijdje later krijgen we ineens een brief waarin staat dat de Leraar toe geeft een tik gegeven te hebben en besluiten ook met die brief na de politie te gaan om aangifte ervan te doen . Omdat er ook instond dat ze aangifte van bedreiging hadden gedaan tegen de vader van de kinderen.( aangifte is onderbehandeling van officier van justitie)

    Vervolgens kreeg de vader een school en schoolplein verbod.

    Alleen liet de school de kinderen nog niet met rust en zetten iedere keer druk op vooral michelle dat ze het verhaal terug moest draaien wat het kind onzeker en bang maakte.

    Ook kreeg de jongste in de klas steeds vaker de schuld van alles en nog wat.

    Toen besloten wij op de grond dat de kinderen niet langer veilig waren op de school om ze thuis te houden omdat ze ook bang waren en hebben gelijk de leerplichtambtenaar W.Fest in geschakeld van de gemeente Wijchen.

    Ik heb dus zelf contact opgenomen en die is toen op zoek gegaan na een andere school .

    Dit alles speelde af in oktober 2007 en michelle kon pas in januari weer na school. Dus zat al die maanden thuis zonder onderwijs er zou huiswerk gebracht worden maar ook dat gebeurde niet dus kind loopt achterstand op.

    De nieuwe school ‘T Palet met direkteur de Haan was wel bereid michelle op te nemen De nieuwe school ’T Palet met direkteur de Haan was wel bereid michelle op te nemen maar Addy niet.

    Michelle moest wel getest worden voor de school prestaties maar daar zag ik geen probleem in .

    Addy werd pas na de carnavalvakantie in februari geplaatst op de Bolster een SPO school in Wijchen van de toenmalige direkteur Jan Gubbels.

    Omdat hij moeilijk en zwak zou zijn wat absoluut niet waar is . Het is een hele gewone lieve jongen met helemaal geen rare dingen.

    Wij denken dan mooi dat is geregeld.

    Maar in de carnavalvakantie krijgen we ineens een Brief van De Viersprong te Wijchen dat ze melding hadden gedaan bij het AMK te Arnhem.

    Ik belde na de vakantie op waarom maar kreeg daar geen antwoord op moest het maar afwachten.

    Dat deden we dan ook want ik was in de veronderstelling dat ik niks fout gedaan had en nog.

    De leraar die het gedaan heeft bij me kinderen geeft overigs nog steeds les op die school en kreeg alleen maar een foeiiiii.

    Een tijdje later staat er ineens een vrouw bij ons op de stoep Mevr Wientjes van het AMK en heeft een gesprek met ons.

    We krijgen te horen dat de kinderen verwaarloosd zouden worden en het mooiste nog dat de vader de kinderen sexueel zou misbruiken.

    Me partner wist niet hoe die het had logisch. We vroegen op grond waarvan ze dat opmaakt en ze zeiden we hebben geen bewijs maar de geruchten gaan bij de poort dus roddels. Nou lekker dan en dat melden ze dat doet echt zeer .

    Na een tijdje gaat mevr. Wientjes weg en meld wel dat ze michelle nog graag wil spreken . Ik heb toen contact opgenomen met me huisarts H Nabuurs in Nijmegen en met haar gesproken en ze zei ook dat ze er niks aan kon veranderen en dat ze al navraag hadden gedaan bij der . En ook bij politie en Ziekenhuizen in de omgeving waar ze niks kunnen vinden.

    Ik heb toen een afspraak gemaakt met de dokter en ben met michelle erna toe gegaan en heb met de dokter gepraat. Michelle zit met een hele hoop dingen in het hoofd en we hebben het vermoeden dat ze een aanverwant heeft van autisme en we denken door resource op het internet aan PDD Nos of het Asperger Syndroom omdat michelle door dat ze veel gepest is op vorige scholen in een soort Fantasie leeft waar het alleen om haar draait .

    Dat heb ik ook met de dokter besproken en ik wil michelle laten testen op die syndromen door een kinderpsycholoog waar ik ook reeds de verwijskaart voor gevraagd heb bij me huisarts.

    Ik heb het AMK daarvan op de hoogte gesteld en ze zeiden het te laten rusten.

    Nou mooi niet.

    Nou ben ik in de meivakantie met me kinderen na onze vriendin en de kinderen gegaan in Emmer -compascuum . Ja ik ben wat eerder vertrokken ben daar

    aangekomen op 24 april . Maar heb de kinderen wel netjes op school afgemeld.

    Alles ging leuk kinderen waren gelukkig speelde veel en wij hadden het ook na de zin. Tot mij gezondheid parten ging spelen.

    Eerst struikel ik over de hond waardoor ik me voet bezeer. Ik moet er uiteindelijk mee na de dokter die zegt dat de banden geschuurd zijn en ik word ingetaped en krijg pijnstillers. Maar de pijn word erger en later blijkt dat me voet gebroken is en ik krijg een spalk van gips. Kreeg ik ook nog eens ernstige pijn in me buik zo erg dat ik ervoor een dokter moet laten komen en die constateerd dat me darmen vol zitten en ik het niet kwijt kan ik krijg laxeermiddel en tabletten waarbij ik niet mag auto rijden en zit natuurlijk met me voet in gips en daar mag ik ook niet mee auto rijden.

    De vakantie is om en de dag na pinksteren moeten de kinderen weer na school maar wij kunnen niet weg. We bellen de scholen van de kinderen op en de leerplichtambtenaar en vertellen het verhaal en vertellen ook gelijk dat we op zoek gaan na een tijdelijke oplossing dat ze na de school kunnen van mijn vriendin der kinderen

    Ze doen allemaal begripvol en we denken niks aan de hand we kunnen er immers niks aan doen.

    We nemen zelfs contact op met de leerplichtambtenaar in Emmen. om het te realiseren.

    Later krijg ik weer ander gips in het ziekenhuis na een verstapping in de douche. Dus alweer na het ziekenhuis toe.

    Maar voordat bezoek kwam bij me vriendin haar voogd omdat haar kinderen onder toezicht staan en wij waren daarbij.

    Wij dachten dat het gesprek goed ging maar niks is minder waar .

    Want op de dag dat ik nieuw gips kreeg in het ziekenhuis belde mijn viendin op dat ze contact had gehad met Jeugdzorg Drente dat ze de kinderen kwijt raakt.

    We hebben die nacht geslapen bij haar ouders en de volgende dag onze spullen gepakt en zijn door een bekende van onze vriendin na Wijchen terug gebracht omdat mij auto er ook was. En die moest ook terug.

    Jeugdzorg Drente had in onze privacy lopen spitten en waren gestuit op de aantijgingen want meer is het niet van sexueel misbruik . wat overigs niet waar is.

    De kinderen gaan maandag gewoon na school en alles lijkt normaal.

    Tot vandaag donderdag 29 mei er ineens twee mensen voor de deur staan.

    Ciska Heins en Sandra Groen een medewerkster Raad Kinderbescherming en Spoedhulp Jeugdzorg Gelderland. En een politie agent ook nog ik was op dat moment alleen thuis.

    Ik heb ze binnen gelaten even later was me partner ook thuis en we hebben ze gesproken nou ja iets concreets hoorde we niet .

    Werd alleen gezegd dat we spoedhulp nodig hadden ( wij zijn andere mening)

    en verwijzen na dossier over geschiedenis waar ze nog niks van weten.

    Mijn vertrouwen is door alles wat bij Jeugdzorg gebeurd iis in de jaren ernstig geschaad ja.

    Na een tijdje zeg ik dat ik me huisarts wil bellen en overleggen , Hun zeggen hetzelfde te doen in de gang.

    Op eens word eraangebeld en ze zeggen dat ze op kantoor gaan overleggen. Wij denken oke en ik doe wat telefoontjes aangaande wat gebeurd was.

    Tussen de middag komt me dochter ineens niet thuis en we bellen school.

    Raad had gezegd dat ze michelle daar moesten houden . We snapte er niks meer van.

    Michelle is gewoon overgebleven en addy komt tussen de middag niet eens meer na huis toe op die school.

    Dan gaat de deurbel de zelfde twee vrouwen met die keer twee agenten voor de deur

    met de medeling dat de kinderrechter heeft besloten de kinderen uit huis te plaatsten ongezien de zorgelijke situatie.

    Mijn partner ging binnen pen en papier halen en dat vermelde die ook en de twee vrouwen rennen weg en de agenten grijpen terwijl ik in de deur sta na de holster

    Me partner zei ik ging papier pakken en ze reageerde er heel raar op

    Maar het feit is nu

    Me kinderen zijn weg weet niet hoe het met ze gaat en ook niet wanneer ik ze weer zie .

    Heb wel een advocaat in handen genomen en daar moet ik maandag heen.

    En ik ga ook vechten voor me kinderen zeker die zijn me alles waard

    In een paar uur is ineens me wereld compleet kapot en ik begrijp het allemaal niet meer

    Nu komt er nog bij dat ik ook nog eens een voet heb gebroken en me vriendin van de trap af was gevallen ze gooien het bij ons nu op het feit dat er huiselijk geweld zou zijn en sexueel misbruik was.

    en dat ik melding gedaan zou hebben maar dat is niet zo

    ik heb er nooit melding van gedaan maar me schoonzus wel met dezelfde achternaam

    dat alles word niet onderzocht ze kijken niet verder dan hun neus lang is

    en nu worden de ouders er op aangekeken en veroordeeld en de kinderen en de ouder de dupe

    hoop dat je er wat aan heb ik heb nog veel meer hoor

  • jacki

    hallo liefdevolle moeder

    o wat erg allemaal

    dit moet je en mag je niet pikken

    je moet klachten ingaan dienen bij bjz en kb het zal ongegrond worden maar daar moet je nie tover inzitten

    dan pas kun je naar de ombudsman

    ik wil jullie heel graag helpen

    laat je niet kisten

    wat zal het een ramp voor die kinderen zijn

    jeugdzorg bekommert zich echt nie tom die kinderen maar zo halen ze op die manier nog meer geld binnen, want voor een uithuisplaatsing worden ze voor beloond

    kijken naar het kind gebeurd niet

    de kinderbescherming neemt gewoon de gegevens over van jeugdzorg zonder het uit tezoeken hoe het nu werkelijk zit

    ik werd laaiend toen ik dit bericht las

    waarmee kan ik ej helpen laat he tme weten

    wil desnoods wel mee gaan naar de klachtencommissie

    laat he ter niet bijzitten

    volgens mij krijgen zedaar alleen maar lessen van hoe bedrieg ik de mens

    het is heel erg ik wil je sterkte wensen als ik je kan helpen zeg he tme maar laat het erniet bijzitten

    wees vooral niet bang voordat soort instanties want dat voelen \ze en daar maken ze gebruik van

    ik zou best die minister die over jeugdzorg gaat deze dingen eens willen voorleggen

    maa rlaat wat van je horen hoe het verloopt

    jacqueline

  • jacki

    bewAAR ALLE BRIEVEN DIE JE HEB GEHAD OF MAAK COPIES VAN DE DINGEN DIE ZE JULLIE LATEN LEZEN ACCEPTEER NIKS GA ER ACHTERAAN

    TEKEN NERGENS VOOR

    ALLES BEWAREN WANT DAT HEB JE NODIG

    AL IS HE TMAA REEN STOMME OPMERKING MAAR BEWAAR!!!!!!!!

    JACKI

  • liefdevolle moeder

    dank je wel voor je medeleven en begrip

    ik ga dit ook zeker doen en vechten voor me kinderen

    want ze horen bij ons

    het is allemaal niet waar en ik heb al menig bewijs ervan dus ik ga zeker een klacht indienen

    het is maar een paar dagen geleden

    en toch heeft die een impact op de kinderen

    en ik laat je het zeker weten

    en bedankt voor het aanbieden van je hulp

    dat word zeker op prijs gesteld

  • jacki

    hallo

    als er vragen zijn mag je me mailen

    ik vind het allemaal heel erg

    de kids zijn hierdoor de dupe

    en daarom moet je zo snel mogelijk actie ondernemen

    ga naa reen advocaat en strijd ervoor

    laat je niet kisten en als ze gaan dreigen niet bang worden

    je hebt bewijzen genoeg

    laat dan een rechtszaak zsm er werk van maken

    wees vooral niet bang

    bij mij is toen ook gezegd als ej maatregelen gaat nemen dan halen we je kids uit huis

    maar dat hadden ze precies de verkeerde persoon gezegd want ik laat me nie t op mijn kop zitten en ik ben niet bang en zoiets moeten ze niet tegen mij zeggen want dan ga ik er ook echt tegen aan

    ik hoop dat je echt de kracht zult vinden om t estrijden

    het is erg zwaar maar d eliefde van je kinderen staat boven alles

    vecht ervoor en laat anders nog maa rwat horen

    ik ben benieuwd \

    heel veel sterkte en als je me nodig heb ben ik er voor je

    jacki

  • liefdevolle moeder

    ik ga ook zeker weer vechten heb nou een advocaat gevonden die geshockeert is over de feiten en me wil helpen

    bezwaarschrift is ook al gedaan

    ben er de hele dag mee bezig en als ik vragen heb zal ik dat zeker doen

    en fijn om te weten dat er mensen zijn die er voor je zijn in deze situatie

    want hier worden we door het voorval al niet meer met de nek aan gekeken

    maar ik ga door totdat ze weer thuis zijn

  • jacki

    hallo,liefdevolle moeder

    srtrijd ervoor

    julli hebben contact met nico gehad hoop ik

    ik heb hem va gebeld

    ik vind dit zo vreselijk

    ik wens jullie een snelle terugkomst van d ekids toe

    en bjz moet maa reens flink gestraft worden

    ga ervoor en heel heel veel sterkte

    nico weet mijn persoonlijke mail adres

    sterkte en ga ervoor

    jacki

  • liefdevolle moeder

    hoi jacki

    ja ik heb idd contact met nico gehad

    en hij heeft me om bewijsstukken gevraagd de meeste heb ik al opgevraagd en ben ze aan het omzetten na een ander bestand

    ik ga zeker weten in zee met hem

    weet alleen niet of die me zomaar jou mail adres geeft

    naar ik hou je op de hoogte

    en ik begin er vertrouwen in te krijgen wat ik na het gesprek maandag met een advocaat hier niet had

    Maar nu weet ik als ik vecht en nauw samenwerk met nico en de steun die ik al heb van me man en me vriendin ik er wel kan komen

    en de kinderen dan weer thuis bij mij zijn waar ze horen

    groetjes

  • jacki

    geef nico maar toestemming om mijn mail adres te geven

    ik zal bij jullie zijn in mijn hart

    wat ik nog even kwijt wilde is dat jeugdzorg allerlei leugens verzamelde tegen mij terijl mijn dochter van 21 was overleden

    nog voor de begrafenis moest ik naar school om daar verhaal te halen over die leugens

    dan hebje het al moeilijk genoeg krijg je dat er ook nog boven op

    maa rik hoor nog wel van jullei veel leifs en sterkte jacki