leugens jeugdzorg

  • Webmaster Meldpunt Jeugdzorg

    Hallo strijdbare vrouwen,

    Ik vind het zeer beschamend dat ons mannelijk geslacht zoveel verraad en pijn veroorzaakt. In de arbeidersbeweging hebben vrouwen vroeger een belangrijke rol gespeeld, op de voor- en achtergrond. Die rol is nu ook weer nodig.

    De politiek heeft het nog steeds niet begrepen. Rouvoet zegt dat we het stadium van de vrijblijvendheid al lang voorbij zijn en komt met een nieuwe meldcode kindermishandeling,. Nog steeds geen woord over de slachtoffers van Jeugdzorg. Laat staan dat hij met een meldcode komt daarvoor. Dus zijn we blijkbaar vogelvrij. Dit kan zo niet doorgaan. Het kan niet zo zijn dat bepaalde verantwoordelijken misdaden mogen begaan met steun van onze grondwet.Er gebeuren afschuwelijke dingen.

    Ik zou ook zeker doen wat jacki deed, De Nationale Ombudsman om hulp vragen.

  • Heidi

    Meis, dank je wel voor je reactie bij mijn verhaal. Mede dankzij mijn gezinsvoogd maken jullie dit mee. Een verschrikking waar jij, Chris en ik voor blijven vechten.

    En echt, vechten moeten we. En KUNNEN we ook. Zowel jouw kids als de mijne moeten weer samen kunnen spelen, lachen en gelukkig zijn.

    Ik hoop en bid voor ons allemaal dat we binnenkort terug kunnen kijken naar een oh zo pijnlijke periode, maar die we wel eindelijk kunnen afsluiten.

    Hou vol, al is het soms zo zwaar en moeilijk. Je bent een kei van een moeder en zoals Chris is als vader, had ik graag gezien als vader voor mijn kids !!!

  • liefdevolle moeder

    jou verhaal is anders ook erg genoeg

    ik kreeg vandaag ook weer post van jeugdzorg die de WA verzekering wil hebben en de ziekenfonds gegeven ook staat er in het schrijven erbij

    dat mijn kinderen onder toezicht staan maar niks over de uithuisplaatsing

    dus mijn kinderen horen thuis bij mij te en me partner te zijn

    ze zijn nu bijna een week weg en ben hele dagen aan het zoeken mailen en dingen aan het opschrijven

    alles ommijn kinderen terug te krijgen

  • jacki

    hallo liefdevolle moeder

    strijd door

    wat ik je even wilde geven is mijn emailadres

    jacki1959@hotmail.com

    ik ben va tot een uur of tien weg maar dan ben ik weer online

    groetjes jacki

  • liefdevolle moeder

    Morgen moet ik bij het AMK zijn

    Ben best zenuwachtig maar dat zullen ze niet aan mijn zien

    Ik zet me masker op.

    Ik teken niks want het zijn en blijven ONZE kinderen.

    En ik ben niet van plan om op te houden met vechten.

    Ik heb een moto

    EEn voor allen, Allen voor EEn en God voor ons Allemaal

    Ik ben niet van plan om de strijd voor onze kinderen op te geven

    nu niet dan niet nooit niet

    omdat ik weet dat ik in me recht sta en hun niet .

  • liefdevolle moeder

    niet bij het AMK dus maar bij d RAAD van kinderbeschermers nou ja eerder

    kinderpijnigers

    want waar niks aan de hand is handelen ze en waar wel wat aan de hand is doen ze niks.

    draait maar om 1 ding en dat is GELD

  • jacki

    wat druk ej dat nog zachtjes uit

    kinderpijnigers

    ze maken kinderen en gezin kapot wat dan krijgen ze meer geld

    kunnen ze nog meer kids uithuisplaatsen

    als ik wist hoe ik die minister rouvoet kon mailen zou ik hem alees vertellen over die oplichtersbende

    jacki

  • Heidi

    Go for it tiger…. je weet waar we het over hadden. Jullie kunnen het en samen vechten we door.

    In gedachten ben ik morgen bij jullie….ik hoop dat dat jullie de kracht mag geven die jullie nodig hebben.

    You know where I am…..

  • Mariska

    Even naar de helft v/d pagina scrollen. Pagina is van 2003 dus ik weet niet of het e-mailadres nog klopt ;)

    http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=17073

  • Mariska

    a.rouvoet@tweedekamer.nl

    :?