Ik ben wel gevlucht met mijn jongste, nu 12 jaar, toen lag er nog geen OTS of een UHP, nog had ik enige rapporten gezien. Helaas ken ik hun werkwijze en mijn twee oudste kinderen hadden ook een OTS, mede dankzij een stoornis die mijn oudste zoon heeft. Die zijn nu beiden meerderjarig en mijn oudste zoon is bijna totaal verkl**t geworden door BJZ en consorten.
We zijn nu beiden keihard aan zijn toekomst aan het werken, ik van uit Belg en hij vanuit NL.
Omdat hij meerderjarig is, heeft BJZ zich totaal terug getrokken en ze fixeren zich nu op de jongste.
Ik ben nu 3 maanden in Belg, mijn jongste gaat naar school, ik wacht nog op verblijf kaarten, sta ik contact hier met advocaten en met jz hier.
Makkelijk is het zeker niet en denk er niet te licht over, maar we zijn voorlopig wel veilig.
Nu heb ik wel de mazzel dat ik in Belg een netwerk heb en dat ik wel in de grensstreek woon, maar lieve mensen heb, die me dekken.
Ook heb ik gemerkt dat als je hier gewoon eerlijk bent tegen jz hier, dat ze helpen en niet een grote dikke duim hebben.
Werk vinden hier, denk er niet te licht over, dat valt niet mee en zorg dat je de eerste maanden genoeg inkomen hebt.
Ik ga hier wel de media aanschrijven, want BJZ Nederland moet een halt worden toe geroepen, kijk ook eens op www.sdnl.kinderen/kinderen.html
Het gaat echt tijd worden tot mobiliseren.
Politieke partij misschien voor kinderrechten opzetten? Ik heb de ballen, u het lef?