Ik weet niet hoeveel mensen er van op de hoogte zijn van de wetten wat betreft jeugdzorg…
Maar even samengevat voor de nieuwe slachtoffers of die een slachtoffer gaan zijn van BJZ.
Alleereerst is de wet op O.T.S nog gemakkelijker gemaakt.
Zoals: Zelfs kinderen waar kinderen met lichte problemen zijn(ik weet niet wat men verstaat onder licht probleem, maar ik vind er is een zwaar probleem of er is geen probleem) worden onder O.T.S genomen. Zelfs tijdens een O.T.S/UHP kunnen ze al in een jaar tijd je ouderlijke gezag van je afnemen..die recht hebben ze nu volgens hun nieuwe gemaakt achterlijke wetten..
Pleegouders krijgen meer rechten..zoals pleegouders krijgen meer recht op spreken..zoals pleegouders krijgen meer pleegoudervergoeding,zoals pleegouders kan tegen de biologische ouders het gevecht aan dat ze het kind niet terug willen geven aan de biologische ouders..en dat kunnen ze doen na 1 jaar.
Indcicatiebesluit gelde eerst 5 jaar, nu geld het 15 jaar…dus iets wat van 10 jaar geleden is gebeurd kunnen ze dat na 10 jaar nog tegen je gebruiken..
Heb je vrienden,kennissen..maak vrienden via internet..zoek je sociale kontakten op over de grens..en VLUCHT!
Want O.T.S betekent kind uihuis en kwijt voor altijd..