Kan je ooit van een voogd afkomen??

• tineke-31

hoi hoi

ja als ze de hulp stoppen verdienen ze niks aan je nog ongeboren kindje het gaat ze alleen om het geld hoor

ik heb ook zo,n misbaksel van bureau jeugdzorg leeuwarden ceasarina dijkstra zij liegt en bedriegt ook om haar geld binnen te krijgen

ze kent mijn kindje niet eens ze heeft haar 2 keer gezien en wist meteen al dat ze therapie nodig had knap he?????een kreng is het

ik moest kiezen tussen kind tweeenhalf jaar in therapeutisch gezinshuis of de voogdij kwijt is dit chantage of chantage wat is dit voor een keuze voor een moeder????

heb voor het eerste gekozen omdat ik mijn kind anders nooit weer zou zien ja ceasarina je mag het eraf halen weer hoor plaats ik het weer opnieuw julie werken toch voor de kids dan mag een ieder toch weten hoe julie werken oneerlijk en gemeen dus

groetjes tineke

• tineke-31

nee je komt nooit van de voogd af als je meewerkt ben je je kind kwijt werk je mee ben je ook je kids kwijt kortom het is nooit goed

• niemandsland

Vivian

Je kan best wel van BJZ af komen.

Door je stinkende best te doen, om het beste te doen voor je kids.

Dit is echter niet echt makkelijk maar ook niet onhaalbaar.

Je moet de doelstellingen halen die BJZ je hebt op gelegd.

Succes,

Gr. D.

• Advocaat tegen jeugdzorg

Beste forum leden.

Hoe langer je aan jeugdzorg vast zit des te moeilijker wordt het inderdaad om er vanaf te komen.

Ik probeer altijd een stappenplan te maken voor mijn cliënten. Want meestal zitten ouders

zo diep in de put en in de strijd, dat ze eigenlijk niet meer weten hoe verder te gaan.

Probeer voor u zelf of samen met uw advocaat “licht aan het eind vd tunnel” te maken door zo'n stappenplan.

Soms is het dan helder hoe lang u nog moet strijden. Dat kan kort of lang zijn, maar het geeft u wel weer

houvast.

Het geeft ook aan welke tactieken u moet volgen, want ieder jaar weer netjes op komen draven op zitting

is echt niet voldoende. In ieder jaar moet u pro-actief stappen ondernemen.

Zolang u blijft strijden op de goede manier, komt u er uiteindelijk wel

Succes allen!

• W41

en welke pro-actieve stappen zijn dat?

• klachten_leger_des_heils@live.nl

kijk eens op mijn site daar vind je handige tips tegen deze strijd de pagina is op fbook gemaakt

grtz B

• mama123

hoe kom je van jeugdzorg af

gezin niets aan de hand in thuis situatie

alleen gescheiden kinderen willen vader niet zien

en jeugdzorg zeg we moeten er in blijven voor de strijd

• mama123

ja dat wil ik ook graag weten

hoe kom je er van af

• Nieko63

volgens mij ben je een medewerker van jeugtzorg die de mensen hier probeert bang te maken

• Hans

je moet ten aller tijden alle aanwezigen partijen er van op de hoogte stellen maar verbieden kunnen ze het je niet opnemen mag gewoon