Hallo
Ik lees hier allemaal verschikkelijke verhalen.
Ook zijn wij helaas slachtoffer geworden van het AMK. Mijn schoonvader vondt het namelijk nodig om een melding te doen. En waarom hij kan het dus niet hebben dat hij haar niet meer mag zien omdat wij het contact hebben verbroken.
Op een dag werden wij gebeld door het Amk, er is een melding binnen gekomen. Ik zat met mijn oren te klapperen op de bank.
die man aan de telefoon zei dat de melding door de vader van mijn man is gedaan.
Ik ben hier zo van geschrokken en heb de telefoon aan mijn man overgegeven ik was als de duivel.
De melding ging over dat het hier een zooitje zou zijn en mijn kind zou alle zorg onthouden worden.
En waarom ons kindje heeft een slechte start gemaakt toen zij geboren werdt. zij wilde niet groeien en wilde dus ook niet eten en ook hadt zij wat probleempjes met haar darmpjes. Hier zijn wij met haar naar de kinderarts gegaan. Ik stond er zelfs op dat zij werdt gezien door de kinderarts. We mochten eindelijk naar het ziekenhuis met ons kleine meisje. zij is helemaal nagekeken en bleef zelfs onder toezicht van de kinderarts tot begin september dit jaar. we lopen nu al iets langer dan een halfjaar met haar bij de kinderarts. De kinderarts vermoedde een koemelk allergie en zij kreeg hiervoor speciale voeding. en ons meissie groeide ineens als kool.
tot een paar maanden geleden.
ze werdt opeens heel erg ziek 40,2 koort en wilde ook niet meer eten en ontroostbaar huilen
wij hebben de huisartsenpost gebeld en het verhaal uitgelegt. we moesten direct komen. hebben wij dus ook gedaan de kinderarts kwam ons gelijk tegemoet en vondt het nodig om haar op te nemen om uitdroging te voorkomen.
Mijn moederhart klapte ineens dicht en de tranen stroomde en stroomde.
na verder onderzoek bleek dus dat mijn kindje een dubbele oorontsteking hadt en ook een voorloop van de waterpokken. dus zij was harstikke ziek. 'Dus hoe komt mijn schoonvader erbij dat wij ons kind zorg onthouden?
Toen kwam het AMK op huisbezoek.
gezellig hoor we zaten er echt op te wachten. (niet dus)
Die man kwam binnen ging zitten en keek wat rond en begon te schrijven en zijn verhaal te doen. ook was er een vertrouwensarts bij van het AMK. Die ging mijn dochter nakijken en zij bleek dus kern gezond te zijn.
Toen kwam het verhaal en de melding
Er zou een bende zijn hier in huis. Die man zei nou ik weet het niet maar het is hier gewoon netjes en tuurlijk wordt er in een huis geleeft
financiele problemen speelde ook bij de melding. Wij gaven aan dat we de rekeningen kunnen betalen en de hypotheek wordt gewoon netjes op tijd betaald en ons kind loopt in nette kleertjes en zijn schoon. ze heeft genoeg speelgoed. en een gezellige kinderkamer.
dit beaamde de arts van het amk en was dus uitgelult.
Toen vonden ze het ook nodig om het verleden van mijn man maar weer eens op te halen. mijn man heeft een gehandicapt meisje uit een vorige relatie hij heeft toen de tijd besloten dat hij deze zorg van dit meisje niet aan kan en heeft dus getekent voor een pleeggezin die haar wel de zorg kan bieden hier heeft hij heel goed over nagedacht. ik weet hier van en maak hier ook geen punt van ik ben namelijk stapelgek op dat meisje. Dit moest apart besproken worden met mijn man want ja het kon wel eens zo zijn dat ik er geen weet van heb. Mijn man zei nou ze is overal van op de hoogte waarom moet ik daar een geheim van maken.
Na een uur zijn ze weggegaan met de melding wij gaan nog verder onderzoek doen u hoort nog van ons
ik vroeg oke prima maar hoelang duurt het nog voor we wat gaan horen. Nou dat kan wel eens 2 a 3 weken gaan duren. Oh zeg ik nog langer met buikpijn rondlopen van de zenuwen.
Vandaag kregen wij eindelijk een verlossende brief
het onderzoek is gesloten.
Maar wel moeten we gaan mee werken aan stevig ouderschap.
dan komt er een verpleegkundige in huis die jouw gaat vertellen hoe jij je kind moet opvoeden.
18 maanden lang. Ik heb hier dus totaal geen behoefte aan en heb daar ook helemaal geen zin in.
Zijn er mischien nog meer mensen hier op dit forum die dit ook moeten doen?
en wat zijn de consuqeunties als ik hier niet aan mee werk.
Er is dus sprake van een valse melding bij het AMK.
Maar een excuus van hun kant voor deze dwingende aanpak krijg je niet en voor het verdriet wat ze mijn man hebben aangedaan van zijn vorige gehandicapte kindje wat het doet hem verschikkelijk veel pijn.
maar wel een aantekening bij je naam.
Hoe bedoel je een valse melding.
Mijn schoonvader gaat vrijuit en mag dus zomaar valse meldingen plaatsen.
Ik hoop dat het voor de andere die ook in dit schuitje zitten allemaal mee zou vallen.
want het is een ramp om in onzekerheid te leven. Bah