Hoi Karin(en de anderen)
En ik maar denken dat wij de enige zijn!In febuari kregen wij een brief op vrijdag middag dat er een melding was gedaan en de maandag kwam er een vrouw van het AMK bij ons thuis!Helemaal over de rooie was ik want er stond al in dat het om een anonieme melding ging,als ik eerlijk ben vind ik DAT dus niet kunnen…Want daar rammelt er vaak veel aan de verhalen..Ik vond het altijd la en nu natuurlijk nog meer..Je weet gewoon niet tegen wie je het opneemt want een gevecht is het en dat ga je ook aan als het om je kids gaat!
De melding was als volgt……(de jongste)loopt nogsteeds niet(was net 2 jaar geworden)Ze draait zich om en zegt dat zie ik!Want hij wandelde door de kamer op dat moment..Verder onthielden wij hem van medische zorg of volgde deze niet op!De kinderen gingen VIES naar school..Er werd gescholden naar ze..en de middelste was het ZWARTE SCHAAP..alleen wisten wij en die vrouw niet of het nu om de oudste ging of middelste omdat ze hun namen door elkaar hadden gegooit..(de melders)Verder stond erin en daar kwam de aap uit de mouw..Dat mijn moeder(oma dus)mij als kind niet de begeleiding heeft gegeven in de vorm van maatschappelijkwerk om mijn sekssueel misbruik te verwerken!Het toppunt gewoon!!Dus daardoor kon ik mijn kids niet naar behoren opvoeden en begeleiden..
Ons gezin bestaat uit….Mijn man en ikzelf en we hebben 3 kids 2 meiden en de jongste is een jongen..
Met hem liep ik toen al 1,5 jaar te tobben omdat hij trager ontwikkelde dan andere..En juist het consultatie bureau en huisarts zeiden het valt mee..hou hem een koekje voor en hij zegt vanzelf koekje maar als je hem geeft meteen als hij e e zegt ja dan gaat hij niet praten..Nu blijkt dat het jongetje een achterstand heeft en sorry sorry je had gelijk krijg je dan…Maar wat heb je eraan?!
Moet wel zeggen dat ik heel goed contact heb met huisarts en alles zeg!En kan zeggen..Wat voor vele anders is.
Het dossier is overgens binnen 2 dagen weer gesloten..Wij waren immers overal al mee bezig en handelen in het welzijn van de kids(huisarts had ons verhaal bevestigd gelukkig)En AMK is ook niet op school geweest..Maar toch geeft een een stempel en je bent bang..Nu komt de wijkagent voor de overlast weer van de honden..Wel merk ik op dat ondanks dat het gesloten is er toch ergens weer wat opduikt Gister bijv..Via CIZ is er een indicatie afgegeven voor me zoontje zijn speciale opvang zodat zijn achterstand kan worden ingelopen en ja hoor!….Er stond meteen in de papieren AMK- Ze haalt het eruit maar toch……….