wat kan ik nu doen??

• Sadmommy

Ik vraag me echt af wat Nicodes heeft tegen advocaten… 15 jaar ervaring blablabla…

Wat voor graad een waarin? In ieder geval niet op rechtsgebied….

Neem me niet kwalijk…. Het gaat NIET over wat iemand kan doen ZONDER advocaat….

Maar wat een gefrustreerd ouder kan ondernemen om in de ouderlijke macht te blijven.

Om advocaten en de rechtsgang af te kraken raad ik Nicodes aan een nieuw onderwerp te starten.

En die eigen bijdrage van advocaten?

Die hoort er helaas bij, maar zonder advocaat in de rechtbank verschijnen is simpelweg geen goed idee….

Lieve fati28…..

Laat je voorlichten door mensen die er verstand van hebben.

Een blaaskaak op internet is wellicht niet de meest betrouwbare bron.

Heb je al gebruik gemaakt van Google???

Google dan mensen die je in vertrouwen wilt gaan nemen. Dat kan een hoop duidelijkheid geven…..

En heel heel veel succes.

Laat je niet uit het veld slaan en bedenk je dat kennis macht is….

• scolopendra

Nicodes is de nieuwe naam voor meneer nico mul die overal uitgescheten is en nergens meer binnen mag komen op kantoren ivm zijn gedrag.

eerder was hij ervarings deskundige op een site ook die is al uit de lucht.zegt meer als genoeg dacht ik zo

• bastet1

Wij hadden ook een advocaat ingeschakeld toen onze dochter een nooduithuisplaatsing (gebaseerd op valse verhalen van de jeugdzorgkant) kreeg.Ik had een heel verhaal geschreven en had dat aan de advocaat gegeven.Die heeft er niets van gezegd tegen de rechter,hij zei alleen ja en amen op het hele verhaal en dat wij mee zouden werken aan een onderzoek,de rechter heeft niet eens onze kant van het verhaal te horen gekregen van de advocaat (wij mochten niet spreken want dat was beter,was zijn advies).Resultaat was dat onze dochter nog drie maanden uithuisplaatsing kreeg!!Nieuwe rechtzaak dus drie maanden later.Die advocaat wou eventjes 1000 euro hebben voor hij ons verder wilde ´helpen´. Wij hadden geen vertrouwen meer in de advocaat en zijn zonder advocaat naar de rechtbank gegaan.Ik had een zelfgeschreven brief naar de rechter gestuurd(ik wist niet eens dat dat kon,maar had dat advies via deze prikpagina gelezen).Hierdoor stelde de rechter ons in het gelijk en kregen we onze dochter terug!!Als de advocaat bij de eerste rechtszaak ons verhaal al had verteld,waren we onze dochter niet maandenlang kwijtgeweest!