Hallo allemaal.
Mijn kinderen zijn in juni 2008 uit huisgeplaatst omdat ik geen woonruimte had en ziek werd.
Er is toen tegen mij gezegt dat ik mijn kinderen gewoon terugkreeg als ik alles op orde had.
Het staat in ook meerdere papieren.
Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe gezinsvoogd en die heeft alles omgegooit.
Eerst moest ik mijn kinderen gaan vertellen dat ze voorlopig nog niet thuis kunnen komen omdat het nog niet goed ging met me.
Nou hebben mijn kinderen volgens hun klachten en een hechtingsstoornis terwijl het doodnormale vrolijke kinderen van 7 en 5 zijn.
Een maand of 3 geleden werd mij plompverloren in een gesprek verteld dat hun de beslissing hebben genomen dat mijn kinderen in het pleeggezin gaan opgroeien.
zonder rechter of wat dan ook.
Mijn kinderen hebben geen enkel onderzoek gehad!!
Nu had ik gisteren een gesprek met mijn gezinsvoogd en ik heb haar gezegt dat ik doorknok voor mijn kinderen.
Nu zegt ze dus als ik dat doe vraagt ze ontzetting van de ouderlijke macht aan!!!!!
Ik sta nu met mijn rug tegen een muur aan en een muur voor me!!!!!
Wat kan ik doen. ????
knok ik door zie ik mijn kids nooit weer maar leg ik me erbij neer dan heb ik de bezoeken tenminste nog.
Er zijn wat mij betreft geen redenen om ze uit huis te laten.
Ik drink geen alcohol gebruik geen drugs ik heb mijn kinderen nooit geslagen of verwaarloost.