Ik zie het niet meer zitten...

• elske

HALLO

IK KAN JE HELAAS GEEN RAAD GEVEN

MIJN ZUS HAAR KIDS WERDEN ZONDER BEZOEK OF ONDERZOEK AFGEPAKT

DE ZELFDE DAG DAT HUN EEN VALSEMELDING KREEG WERDEN ZE MET VEEL GEWELD AFGEPAKT

IK WENS JE VEEL STERKTE

EN IK HOOP DAT HET GOED IS AFGELOPEN

• annechien

hallo met annechien uit leeuwarden,nooit de moed op geven. dat is mijn tip,wand hoe meer jij je rot voelt hoe meer jeugdzorg juigt.ik sta er het zelke voor. mijn 2 zonen van nu 7 & 9 jaar toen 6 & 8 jaar zijn zins 1 dag na de kerst dus woensdag 27 december 2006 om 7 uur savons uit huis gehaalt door 8 man 3 van jeugdzorg en 5 politie en waar van mijn oude voogd danielle douma die nu in middels na een hele grote fout van de zaak is gehaalt,inmiddels hebben we nu al 3 x voogden gehad en binnen 10 maanden zijn mijn 2 zonen al 3 x verhuist van pleeggezin na een tehuis,en dat vinden ze gezond nou dat dacht ik niet,mijn 2 zonen zitten nu met zo 6 andere kinderen in een tehuis tussen pubbers/terwijl mijn 2 zonen net deze jaar 7&9 zijn geworden,ik moest woensdag 10/10/2007 zo test doen van pedogogiese opvoeding ja moest van de kinderrechter om te zien hoe veel capisieteiten ik heb in mijn opvoeding van mijn beide jongens,morgen kryg ik de uit slag,heb er goede vertrouwen in,ik sta nu onder stichting mee weerbaarheid cursus en ik doe asen ook de curcus posetief opvoeden en ik praat en doe dingen 1x in de week met mijn jongste zoon zijn mentor.mijn jongste zoon daar gaat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht mee mijn oudste zoon die denkt gewoon het komt allemaal goed,ik heb gesprek gehad met de basin van mijn voogd en voogd zelf en mijn mentor van stichting mee,en jeugd zorg die zei tegen mij wij willen het verlengen met 1 jaar,nou ik zou je vertellen zo dra ik die test heb ga ik samen met mijn adfokaat aan de rechter vragen de zaak vervroegen en dan is eindelijk de hell van mijn 2 zonen en mij eindelijk opgelost en er mag altyd hulp in huis komen,ga ook mee werken en doe er ook echt alles aan om mijn 2 zonen een hele fijne jeugd en toekomst te geven,en mevrouw zo moet uw ook doen dus doe net als mij haal hulp in huis en ga met alles mee werken wand dat is het beste voor uw maar ook voor uw kinderen sterkte en uw kan mij altyd mailen wat uw maar wilt uw krygt altyd bericht van mij terug met ze allen staan we er sterker voor onthou dat oke denk altyd posetief en het komt goed wand meneer rouvoet helpt ons hier door heen dat beloof ik uw,vriendelijke groet en je weet kop op,