gezocht

• Diana

dank je wel voor je steun.

Ik ben vandaag geweest en heb de rechtzaak gewonnen. Ik krijg 18 november me zoon thuis. Nu me dochter nog helaas ligt die wat ingewikkelder gezien haar verleden, maar ikgeef niet op. Mijn officele klacht komt nog zelfs de rechter praat van schande en snapt er niets van hoeveel fouten bjz noord holland wel neit kan maken.

Over de bordeline site, ik ben me eigen communitie begonnen met lotgenoten en heb daar al mijn handen vol aan.

wel lief van ja dat je een tip geeft weet alles van die prikbord zo ben ik namelijk op het idee gekomen

groetjes Diana

• spang

Hey wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Hopelijk komt je dochter ook snel thuis!

Ja, Jeugdzorg… hou op schei uit, praat me er niet van… het is hier niet veel beter gesteld met Jeugdzorg hoor… het draait voornamelijk om het geld, het belang van ouders en kinderen komt op de tweede plaats!

Groetjes terug:)

• Arabella

Diana,

ik heb maar een stukje tekst van jou gelezen. Maar ik moet toch even kwijt, dat ik jou dapper vind om de borderline bij jou te erkennen. Zo kan men tenminste aan de slag, denk ik. Jammer dat de moeder van mijn (stief)kinderen dit niet kunnen, waardoor de problemen zich alleen maar stapelen.

Ik hoop dat de kracht blijft houden.

groet,Arabella

www.jeugdzorgineenbananenmonarchie.eu

• anti-jeugdzorg

dat verhaal ken ik ook , ze verdraaien alles,. de jeugdzorg, coos guneweg heet dat gestoorde wijf, is achter me rug om naar de kinderbescherming gestapt en proberen ook te stoken tussen mij en me kinderen , bij mij in de raportages stonden ook een en al leugens , die volgens hun me dochter verteld zou hebben, ik ben er al mee naar ‘n advocaat gestapt , en dat wijf van de jeugdzorg die me dat geflikt heb ken d’r hele leven goed om d'r heen blijven kijken want ik neem d'r te grazen

• Arabella

Lieve mensen,

Coalitie Family for Life probeert zo veel mogelijk verhalen die goed zijn onderbouwd te verzamelen. Wij geloven dat we samen sterker zijn dan als iedereen in zijn eentje tegen deze wan praktijken probeert te knokken.

Helpt jouw eigen kinderen en andere kinderen door het verhaal in de forum te plaatsen van www.coalitiefamilyforlife.nl

groetjes

Arabella

• corriene

goedenavond

ook ik ken het verhaal van jeugdzorg ze verdraaien echt alles

ik heb een pleegzoon gehad na dat er wat was gebeurt was hier niet eens eerstig mag ik hem niet meer zien door de zoveelste voogd die niet goed leest wat er staat en ze nemen maar alles aan van die andere voogd maar naar mij wordt niet geluistert want nee je bent maar een pleegmoeder meer niet voor hun

ik mis hem nog elke dag en mijn zoontje zag hem als zijn kleine broertje zo gingen ze ook met elkaar om naar hem wordt niet eens geluistert dat hij hem mist ook nog elke dag hij is nu andere half jaar weg ,niemand snapt ook niet dat we hem zo missen