meld je aan alle klachten op een rij

  • jacki

    ja de jeugdzorg is een grote bende

    liegen alles bij elkaar

    het word tijd dat iedereen dit eens kan melden en dan met vele klachten dit eens naar de ombudsman word opgestuurd over het feit hoe jeugdzorg werkt

    ik ben bereid om eens alle klachten te reorganiseren, zodat we een grote lijst hebben voor de ombudsman

    jeugdzorg zegt dat ze een onafhankelijke klachtencomissie heeft

    absoluut niet waar wat een voogd zegt word voor waar aangenomen en dit moet eens afgelopen zijn

    wij als mensen moeten maar eens rechtvaardig behandeld worden

    daaromis het een grote bende bij jeugdzorg moet afgelopen zijn

    jacki

  • werkende moeder

    hoi jacki

    ook ik weet hoe groot de ellende bij jeugdzorg is .

    ik heb mij door laten wijzen naar een ander bureau van jeugdzorg

    en daar ging het gelukkig wel goed.

    maar hun begrepen dat ik een grote hekel had gekregen aan jeugdzorg

    en geen vertrouwen er meer in had en toen hebben ze mij verder geholen

    aan een andere instantie.

    ik wil ook niks meer met hun te maken hebben maar zoals het bij veel

    instanties en bedrijfen gaat, de ene afdeling is wel goed de andere te

    triest voor woorden.

    mijn advies aan jou is …….. steek je energie in je kind en niet aan jeugdzorg

    ze dekken elkaar toch wel en jij blijft de verliezer.

    praat met je huisarts want er zijn nog meer instellingen die niet zo bekend zijn

    maar wel goed werk verrichten.

    veel succes verder

    jacki schreef:

    >

    > ja de jeugdzorg is een grote bende

    > liegen alles bij elkaar

    > het word tijd dat iedereen dit eens kan melden en dan met

    > vele klachten dit eens naar de ombudsman word opgestuurd over

    > het feit hoe jeugdzorg werkt

    > ik ben bereid om eens alle klachten te reorganiseren, zodat

    > we een grote lijst hebben voor de ombudsman

    > jeugdzorg zegt dat ze een onafhankelijke klachtencomissie

    > heeft

    > absoluut niet waar wat een voogd zegt word voor waar

    > aangenomen en dit moet eens afgelopen zijn

    > wij als mensen moeten maar eens rechtvaardig behandeld worden

    > daaromis het een grote bende bij jeugdzorg moet afgelopen zijn

    > jacki

  • marja

    Hallo Jacki,

    Goed idee, alleen ik zie al zoveel klachten over pleegzorg/jeugdzorg op internet staan. En jammergenoeg wordt er niets mee gedaan.

    Misschien is het handig om een website te starten, waar iedereen hun verhaal kwijt kan EN dat de “webmaster” van die website de klachten bundelt en indient bij de Tweede Kamer of de Ombudsman. Ik weet dat de SP zich zeer sterk maakt dat de Pleegzorg moet verbeteren. Sinds kort heeft de SP Noordholland een zgn. klachtenweek voor de Pleegzorg ingesteld, zie: http://noordholland.sp.nl/dossier/jeugdzorg.html

    Er zijn 2 categorieen:

    * Pleegouders hebben klachten betreffende de instanties die de kinderen bij hun plaatsen. Heel veel klopt er niet, je wordt vaak met een kluitje het riet in gestuurd, er is vaak GEEN geld enz.

    * Ouders van pleegkinderen die niet goed gehoord worden, er wordt zonder hun toestemming besluiten genomen over hun kind(eren) enz.

    Zelf zit ik al ruim 20 jaar in de pleegzorg, 29 pleegkinderen opgevangen, dus ruime ervaring.

    Ik kan een boek schrijven over de problemen die wij met pleegzorg gehad (en nog) hebben. Vorige maand heb ik nog de Tweede Kamer en de Burgermeester van onze stad een mailtje gestuurd met klachten en problemen waar wij mee worstelen.

    Helaas wordt er niet veel mee gedaan, je krijgt een mailtje terug dat je je klacht bij de desbetreffende instantie moet plaatsen.

    Hopelijk wordt die beerput eindelijk eens geopend!!!!!!

    Marja

    Pleegouder

  • Daniela

    Waar kunnen de kinderen die onder Jeugdzorg vallen zelf terecht met hun klachten??? Of is dat niet belangrijk?

    Nee natuurlijk niet, zo onmondig mogelijk houden want stel ze komen erachter dat zij ook allerlei rechten dan kan Jeugdzorg nog weleens het nakijken hebben. (lees: dan zijn ze hun inkomsten kwijt).

    Doodziek word ik van die geweldige pleeg en therapeutische gezinnen die z.g. zo van kinderen houden, ze doen het alleen maar van het geld, en 9 van de 10 keer kunnen ze ook niet met hun poten van deze kinderen afblijven.

  • jacki

    ik weet niet wat je bedoelt maar het gaat om het feit dat er zoveel gelogen word over dekinderen

    wat hebben nu inkomsten daar mee temaken

    vertel het me maar

    het gaat alleen om de leugens en hoe gemeen ze zijn bij jeugdzorg

    zelfs mijn kinderen weten wat er zich afspeelt bij de jeugdzorg

    dus ga mij niet vertelen wat ik doe of niet doe

    er moet eens openbaring komen over jeugdzorg

    alles moet eens naar d eombudsman gestuurd worden

    heeft niks en totaal niksmet geld temaken

    volgens mij ben jij iemand van jeugdzorg zelf anders zou je niet zo reageren

    naar buiten met die hap

  • Daniela

    Nee, ik ben godzijgedank vorige week 18 jaar geworden en heb nu niets meer met Jeugdzorg te maken.

    Ik ben geen probleemjongere, heb het gymnasium afgemaakt en ga nu studeren. Waarom zaniken jullie alleen over de problemen van ouders, pleegouder en andere “gezellige” therapeutische gezinnen?

    Het gaat uiteindelijk alleen maar over onze rug! Wij zijn de pineut, of wel door Jeugdzorg of door ouders die hun verantwoordelijkheden niet nemen.

  • Daniela

    Laat Jeugdzorg zich maar eens druk gaan maken over al die minderjarige meisjes die ten prooi zijn gevallen aan Loverboys, maar daar hoor je ze nooit over.

    Het Maas-meisje liep ook bij Jeugdzorg, deze hebben zich nooit afgevraagd waarom ze nooit meer op de gemaakte afspraken verscheen.

  • jacki

    ik merk dat je heel boos bent op jeugdzorg

    wees nu ens eerlijk

    het word toch eens tijd dat de jeugdzorg eens goed aangeklaagd word

    zie dat maasmeisje

    en jezelf denk ik ook

    als ik zo je reactie lees

    als j een klacht schrijf naar de klachtencommissie van de jeugdzorg word je alleen maar naar benedengedrukt

    zezeggen a;tijd dat jeugdzorg gelijkheeft

    en ook tegen de kinderen liegenze

    een helebooel mensen durven al niet eens meer de stap te nemen naar de kalchtencommissie of iets dergelijks

    vind je niet dat dat ens afgelopen moet zijn

    kinderen weten geen raad als de jeugdzorg ze oplicht, of ze zijn zo van streek dat ze vanalles wel willen

    kinderen worden niet eens gehoord door zo een commissie

    mag dat zo doorgaan NEE

    daar moet een eind aangemaakt worden

    kinderen hebben recht op goede zorg

    maar jeugdzorg faalt veel te veel

    zie meisje van nulde zie meisje van maas

    en die kindere die allemaal vermoord zijn terwijl jeugdzorg over de vloer liep

    dit kan toch niet meer daar moet eens goed ingegrepen worden

    jeugdzorg kan helaas niet veel doen aan loverboys daar moet je meer voor bij justitie zijn

    die kunnen inallerlei pc programma's komen en jeugdzorg doet daar geen @!#$ mee

    ik hoop dat je dit een beetje wakker maakt

    jacki

  • Will

    Jeugdzorg????????????????Zorgen om de jeugd kun je die bende beter noemen.

    Een hele goede vriendin van mij zijn vorige week haar 4 kinderen geroofd van school en thuis. 2 kinderen zijn geestelijk gehandicapt en zij had jeugd zorg om hulp gevraagd. HULP??????? De kinderen werden onder haar neus van school en van het bed geroofd, omdat zij haar kinderen in hun geestelijke ontwikkeling hinderden.

    Ik kots van diew hele BJZ. Zij weten alles beter, zij mogen de kinderen bij hun ouders vandaan roven, zij mogen false getuigenissen schrijven aan de kinder rechter omdat mijn vriendin op 7 hoog woond en haar kinderen niet buiten durf laten spelen omdat zijzelf gehandicapt is en niet binnen 5 minuten beneden kan wezen als haar spelende kinderen iets zou overkomen.

    IS DIT DE NEDERLANDSE GERECGTIGHEID????????????????????

  • jacki

    dank je wel voor je reactie

    als er op deze wijze nog meer mails komen

    ga ik het allemaal in een rapport verzenden naar de ombudsman

    we moeten niet meer over ons laten lopen

    wat triest allemaal om van je bed gelicht te worden

    het word tijd dat er nu is iets gaat gebeuren

    ditr kan niet

    je zal zelf maar gehandicapt zijn, en de woningen op begane grond liggen niet voor het oprapen, en dan is e geen betere keus dan je kids boven te houden uit veiligheid

    als ze maat regelen willen nemen, danhadden ze voor haar een huis moeten zoeken met tuin

    en niet dit

    dit mag en kan niet is om van te janken

    er moeten maatregelen genomen worden

    na de herfst vac gaik er mee starten

    en ik kiijk dan of ik een eigenwebsite voor mekaar kan fiksen

    over al die fouten die jeugzog maakt en die gezinnen kapot maakt en vooral de kinderen de dupe laten worden

    kom mensen reageer