meld je aan alle klachten op een rij

• Diana

Ik wil dar zeker aan mee werken . Ikheb mijn verhaal ook geplaatst op deze forum.

groetjes Diana

• Arnoud

ja daar ben ik het nou eens helemaal mee eens het is een grote puinhoop bij jeugdzorg en vooral bij die in dordrecht helaas mag ik geen namen noemen maar er zijn een aantal voogden die totaal niet weten wat ze aan het doen zijn volgens mij houden ze koffiepauzes op het gerechtshofjacki schreef:

>

> ja de jeugdzorg is een grote bende

> liegen alles bij elkaar

> het word tijd dat iedereen dit eens kan melden en dan met

> vele klachten dit eens naar de ombudsman word opgestuurd over

> het feit hoe jeugdzorg werkt

> ik ben bereid om eens alle klachten te reorganiseren, zodat

> we een grote lijst hebben voor de ombudsman

> jeugdzorg zegt dat ze een onafhankelijke klachtencomissie

> heeft

> absoluut niet waar wat een voogd zegt word voor waar

> aangenomen en dit moet eens afgelopen zijn

> wij als mensen moeten maar eens rechtvaardig behandeld worden

> daaromis het een grote bende bij jeugdzorg moet afgelopen zijn

> jacki

• spang

http://vechtvoorjekind.blogse.nl/archief/2006-09/

Een puinzooi is het, ze stoken tussen ouders en kinderen. De vele kinderen die ruzie met de ouders krijgen dankzij die rapportages van ze, zijn legio te noemen. Van waarheidsbevinding hebben ze helemaal nog nooit gehoord, zie link. Ze zeggen dat ze ouders en kinderen nader bij elkaar willen brengen maar de meesten willen dat niet. Nee, want ieder kind met o.t.s en/of uithuisplaatsing levert veel geld op.

• spang

natuurlijk werken er in de jeugdzorg ook goede bedreven mensen met het hart op de juiste plaatst, daar zit het probleem meestal niet. De managers en andere leidinggevenden zijn vaak de bloedhonden die rapportages in de richting van geld vangen schrijven. Als er geld gevangen moet worden, kun je niet verwachten dat rapportages gunstig voor ouders uitpakken, in de situaties waar het niet anders is, brengt dat geen schade toe. In de situaties waar ouders hun stinkende best doen en de jeugdzorg dat ook weet, richten ze grote schade aan met hun verdraaide rapportages. OTS wordt bij niets vermoedende ouders gebracht als dat er dan meer hulp mogelijk is, de realiteit is dat je als ouder onder een soort van curatele komt te staan en op een zijspoor wordt gezet.

• spang

Maar ik heb vandaag stukjes van o.a. de directeur van Utrecht gelezen (een regio die ik uit de praktijk zeer goed kan) en mijn bloeddruk stijgt naar onverantwoorde waarden daar ik de praktijken o.a. daar heel goed kan. Ben er zelf jarenlang belazerd, toen ik de waarheid aldaar ontdekte waren ze niet blij….. Dan die jonge manlijke gezinsvoogd, voor zijn leeftijd een heel geschikte gozer, waar mensen niet echt een slechte aan hebben, maar er zijn voogden, die zou je nog niet aan de leeuwen voeren.

* bron ouders prikpagina

(zoek daar maar eens voor de grap op Jeugdzorg)

• spang

http://jeugdzorgelijk.web-log.nl/