Dit moet stoppen.....

  • nora.amari@live.nl

    Wie kan me helpen om het onrecht wat jeugdzorg te weeg brengt een halt toe te roepen.

    Een medewerker van jeugdzorg maakt foute rapportages die dan naar de rechter gaan en waar ik niets meer aan kan doen.

    Op 19 mei geef ik aan dat ik het niet eens ben met de rapportage en wat schetst mijn verbazing. Op 21 mei maakt hij het rapport op met de aantekening dat ik het er mee eens ben.

    Dit is toch pure valsheid in geschrifte??!!

    Wie weet wat hij in de voorgaande jaren allemaal bij elkaar gelogen heeft. Deze man moet gestopt worden voordat hij nog meer ellende veroorzaakt bij anderen.

    Met vriendelijke groet,

    Mevr. Amari

  • Angel~

    Geachte mevrouw Amari,

    Helaas is dit de werkwijze van maatschappelijk werkers. Ze doen niet aan waarheidsvinding. Lees ook maar eens mijn verhaal op het prikbord. Al voor de geboorte van mijn kind werd mijn gezin al beschuldigd - dus toen er nog niet eens een kind was! en dan werd er nog wel verteld dat ik zelf een AMK melding deed en daar mee instemde. Dus als dat geen valsheid in geschrifte is? Na 2 jaar ben ik daar nog steeds niet overheen…. Ze beweerden ook dat ik zwakbegaafd ben. Ze doen alles om je neer te halen. En om het kind zelf geven ze echt niets. De geesteszieken van de maatschappij werken bij dit soort instanties. Ze houden ervan om mensen te laten lijden, bedreigen en vernederen.

    Veel sterkte.