hallo ik wil graag vertellen dat burau jeugdzorg arnhem 1 jaar geleden mijn zoon hebben weg laten lopen vanuit instelling wageningen ze zeiden dat ik hem dat gezegd had werd aan gehouden beschuldigd ont houding van gezag vrij gesproken maar ze probeerden schuld van hun in schoenen van ouder te stoppen schande maar ja je weet hoe ze zijn mijn zoon liep weg en ze zeiden komt vanzelf terug ze hoorden dat hij in het buitenland moet verblijven ze deden daar maar 1 ding aan de zaak seponeren inmiddels wacht ik al een jaar op hulp en mijn zoon als ze gewoon mijn kind hulp hadden geboden in plaats van onterrecht gesloten plaatsing had ik nu nog mijn zoon hier zonder feiten waarhedenn hebben ze gesloten besloten dat was het begin voor de onder gang van mijn zoons toekomst geen school geen diploma geen fam liefde geen vrienden geen hulp in een wild vreemd land aan het lot over gelaten de voogden zeggen cooltjes komt wel terug en onder tussen mollesteren ze mij en mijn dochters 14 en 2 jaar oud uithuis dakloos werd ik kleine pleeg gezin oudste bij broer kleine mag niet bij broer ik zou ze dan ontvoeren bij mijn broer vandaan dus moet de kleine tot 18 jaar bij pleeg gezin blijven zonder fam ik heb geen strafblad ben geen verslaafde gewoon doorsnee moeder die voor de kinderen leeft dus valse beschuldigen daarmee vernietigen ze mijn gezin die gelukig was en liefdes vol voor het leven getekent op lucht bebouwde gronden legaal kinder roof is het en niemand doet er iets aan van de kamer schandaalig is dat het zijn kinderen levende gevoelige mensjes die gezien worden als een puppie plaats maar daar dan weer daar plaats bij moeder en help haar aan woon ruimte nee omdat het geld gieren zijn helpen ze niet wand ieder kind is geld waard voor hun on menselijk afz sjean karssen