gezinsvoogd

  • Marie

    Hoi ik zou graag willen weten hoe ik aan een andere gezinsvoogd kan komen zijn daar mogelijkheden voor?

    Ik heb sterk het idee dat ze aan de kant van mijn ex man staat en ik niet wordt gehoord.

  • irene

    Hallo Marie,

    De gezinsvoogd valt onder de teamleider. Die moet je benaderen en het uitleggen. Hoewel er (in onze ervaring met de gezinsvoogd en teamleider) er vaak gezegd wordt dat je schriftelijk moet laten weten met reden waarom, dat je een andere gezinsvoogd wilt. Waarschijnlijk gaat daar dan ook weer een hele tijd overheen.

  • wendy666

    Je kan een gesprek aanvragen met haar unitleider(haar baas).

    lukt dit niet kan je naar het Algemeen Klachtenburo Jeugdzorg stappen.

    MIjn ervaring met het AKJ is dat dit erg lang duurt en als je dan bevestiging hebt gekregen dat de voogd eraf dan blijven ze nog een maand voogd en dan heb je een nieuwe. Helaas omdat ze nog een maand voogd blijven halveren ze dan ook nog even je bezoekregeling! om je nog even terug te kunnen pakken. het staat namelijk centraal geregistreerd dat er gegrond geklaagt is over de desbetreffende voogd

  • sophiandrawijnands@gmail.com

    goede advo heb je meer aan heb al 10 voogden gehad nu geen bezoek regeling meer kijk uit