ervaringen gezinsvoogden zutphen en leidinggevende aldaar

  • ansvosselman@live.nl

    L.S.

    Ik zou graag in contact komen met mensen die net als ik slachtoffer zijn van leugens list en bedrog van LDH Zutphen en uiteraard hun leidinggevende.

    Ik heb meer dan een half jaar gevraagd om inzage in mijn dossier dit werd geweigerd.

    Ik heb een klacht ingediend en …… toen kreeg ik ineens binnen een week een nieuwe gezinsvoogd.wel uit een andere regio en ander kantoor uiteraard.

    Ik zou graag mijn ervaringen delen om te kijken of er iets gedaan kan worden tegen deze gezinsvoogden en hun leidinggevende.

    Ik ben gechanteerd, en zelfs gedwongen tot het afgeven van een bsn nummer, geboortedatum en verslag van de scheiding van mijn partner omdat ze een screening wilde, toen ik dit weigerde kreeg ik een omgangsverbod omdat ik zelfmoord zou plegen een week later.

    Wie herkend dit.

    Ik wilde aangifte doen bij de politie maar deze neemt het niet op omdat de gezinsvoogd uit hoofde van functie handelde.

    Welke functie , ik heb nooit gezegd dat ik zelfmoord ging plegen was ook uiterst verbaasd om het te lezen.

    Dus uit hoofde van gedupeerde ouders hoop ik veel mensen bij elkaar te krijgen en zo ook ons verhaal is kenbaar te maken hoe je als ouder voorgelogen word, loze beloftes krijgt en gechanteerd word.

    Moeder met pijn en verdriet en als vele andere ouders

  • dyno

    https://www.facebook.com/?ref=logo#!/jeugdzorgperprovincie