mijn zoon is met zus vertrokken bij moeder na ruzie met zus. mijn dochter heeft ddarna aangifte gedaan van kindermishandeliing en lichamelijke mishandeling . hij is per direct bij zus gaan wonen .

daar zij zeg er al jaren sprake is van verwaarlozing.daar zij als bij elkaar liegt samen met vader. overichts nooit iets doe of verantwoording neem is hij nu in een keer weer in beeld de twee hebben een goede en zeggen dat moeder nooit goed voor zoon heeft gezorgd. dit is pertinent niet waar school en dokter kunnen dit bevestigen.ik ben nu zo ver dat ik vooroordeeld werdt door een meneer blauw die in tien minuten tijd besloten had dat niels maar bij zus mocht blijven wonen. ik had niets meer te zeggen over mijn eigen kind.mijn kin heeft adhd en odd .maar vader beweert dat niels dat nooit gehad had maar dat het aan de moeder ligt.niels deed het niet goed op school het was voor niels te hoog gegrepen maar vader ging voor gesprekken op school omdat ik al andere half jaar kanker had en bed legerig was ik ben nooit door op de hoohte gesteld van niels zijn problemen met vader is er nooit communictie mogelijk geweest . ik krijg nu overal de schuld van en voel me machteloos we hebben het wel zo ver dast het amk die vreselijke kut instelling er tussen uit is we hebben terplekke gezegd leugens van tafel of we nemen een advocaat in de arm waar op ze zich kapot schrokken en het raport ging van tafel en we eisten een onaf hankelijk onderzoek . zijn nu zover dat we voor de rechter moeten maar zo lang mijn zoon bij zus blijf wat ze het liefste willen zal ik mijn zoon nooit meer zien ik ga pleiten voor een nuttraal pleeggezin want bij mijn terug in huis zal zonder hulp niet meer lukken .ik mijn zoon sinds april nooit meer gezien help wanhopige moeder