Advocaat gezocht

  • PeterKerkhof

    Hallo allemaal

    Mijn kinderen staan onder toezicht. Ik heb besloten om uit elkaar te gaan. Mijn vrouw woont nu in de hoofdwoning met de kids. Ik zorg 2 dagen doordeweeks en om het weekend voor de kids. Mijn vrouw heeft geen vertrouwen in BJZ en zegt dat zowel de gezinsbegeleidster als de gezinsvoogd mijn kant kiezen. Nu wil BJZ ook ons derde kind onder toezicht stellen. Ik vind dit prima, maar mijn vrouw wil nu met een advocaat naar de zitting. Ik heb bewijs dat deze advocaat ook mijn vrouw helpt om met de kids naar haar moederland te gaan.

    Ik ben op zoek naar een ervaren advocate/advocaat die me bij de zitting kan steunen, en me door deze moeilijke periode kan helpen. Wie heeft contactgegevens van goede advocaten op dit gebied?

  • wendy666

    ik wil ook een goede advocaat die WIL vechten tegen jeugdzorg…. maar helaas NIET te vinden!

  • roosjejanssen@gmail.com

    Hoi Wendy,

    Jazeker zijn er nog fanatieke advocaten: Mr Peggy Lesquillier Utrecht. Tel: 030-2896009

    Kan jij mijn kind en mij misschien onderdak geven, of weet je iets in Belgie?

    Ik ben een alleenstaande moeder met een kind, en ben op aanraden van mijn Huisarts en Peggy gevlucht naar België…

    Dwz: ik ben vòòr de Ots werd uitgesproken, op papier geëmigreerd naar België, zònder adres…

    Ik verblijf elders maar mijn bronnen om te verblijven zijn op dit moment zèèr uitgeput!!!

    Ik heb nog een paar maanden te gaan, en dan is de Ots niet meer geldig!!!

    Ik weet niet eens of de Ots verlengd kan worden!

    We kunnen òòk niet in een opvang in België gaan zitten, want daar kunnen we ons NIET inschrijven, en ondanks dat we dan een dak boven ons hoofd hebben verblijven we daar, en WONEN we daar niet, en volgens jeugdzorg België, kan Jeugdzorg Nederland, mijn kind dan terughalen naar Nederland!!!

    Het Ocmw (maatschappelijk werk België, zegt pas nadat we 3 maanden staan ingeschreven in een woning in België een uitkering kunnen aanvragen!!!

    Gr,

    Een wanhopige moeder!

  • w.pistorius@kpnmail.nl

    hallo, met walter wij hebben nu een zeer goede jeugdrechtadvocaat die doet alleen zaken tegen jeugdzorg dat is de heer scheele uit cappelle aan de ijssel te vinden op de site principeadvocaat adres hollands diep 69 hij doet nu ook onze zaak tegen de william-schrikker-stichting.