eens een keer een dikke plus voor jeugdzorg (mag ook gezegd)

  • petey

    Hallo allemaal…..hierbij even mijn verhaal omdat ik vind dat het ook zeker een keer mag gezegd worden dat het niet alleen maar kommer en kwel is bij jeugdzorg.

    Ik ben bijna twee jaar geleden gescheiden en zoals bij zovelen een ouderschaps plan gemaakt (zelf) waarbij ik de kids om het weekend had. Tevens buiten het plan om een keer of twee per week de kids ook vanwege de onregelmatig heid van het werk van mijn ex. Heb gedurende de periode na de scheiding de kids een paar keer moeten opvangen omdat de moeder het niet zo goed aan kan alleen (alhoewel ze nu wel een nieuwe vriend heeft die tevens alcoholist is). Heb hier van alles voor op zij moeten zetten maar dat is geen probleem als het om je kids gaat. Nu is het een week of zes terug dus weer behoorlijk geescaleerd en kan ze het geheel niet aan dus jeugdzorg wederom ingeschakkeld en de kids zijn nu eerst voor een half jaar bij mij geplaatst. Ik ben in deze enorm geholpen door jeugdzorg en vind dat dan ook zeker een compliment waard. ik lees hier alleen maar negatieve dingen en nu was dat ook wel mijn grote angst tot nu toe, maar zoals ik en men kids behandeld worden kan ik gewoon niet anders zeggen dan super!

    Ik hoop dat het in de toekomst zo blijft en dat de kids voorgoed bij mij kunnen blijven ( wel met bezoek recht natuurlijk voor de moeder want dat is en blijft een belangrijk persoon in het leven van de kids, en gaan we ook naar toe werken dat ze ze om het weekend heeft.)

    Dit moest me even van het hart….

    Een gescheiden vader die het alleen doet.

  • sophiandrawijnands@gmail.com

    hoop het voor je meestal naar een tijdje ots uhp hulp nee ben bang dat je blind bent ik zelf heb nu 7 jaar ervaaring en nooit hulp gehad ze hebben mij verplicht te verhuizen kreeg koste plaatje 3000 daar door nu dakloos en kids kwijt hulp echt niet van jeugdzorg ik hoop het voor u en vooral voor de moeder en kinderen