mishandeling bij zorginstelling

  • theboldie

    hallo

    mijn 6 kinderen zitten allemaal bij Ambiq in hengelo overijssel .

    mijn oudste zoon 13 jaar is mishandeld door de groepsleiding en daar wil ambiq verder niks aan doen alleen hem berispen en een aantekening in zijn cv geven ,

    de groepsleider heeft mijn zoon een 2 keer een gerichte trap gegeven tegen knie en knie holte toen hij al op de grond was gewerkt door die zelfde groepsleiding

    dus na getrapt en dit hebben 2 andere kinderen gezien geweld ,dit kreeg ik te horen toen ik op bezoek was bij de kinderen ,en was hierdoor geschokt en mijn bezoek was al verpest .

    die zelfde avond heeft de groepsleider die mijn zoon heeft getrapt mijn prive gebeld en heeft mijn gezegd wat er gebeurd was die middag voor dat wij op bezoek kwamen ,hij was geschokt wat hij had gedaan en mijn zijn verontschuldigen aan geboden .en dat hij uit de slof was geschoten had niet mogen gebeuren hij had hier van veel spijt van had niet mogen gebeuren.ik heb hem toen gezegd dat ik hier melding van ging doen bij de leiding van Ambiq en LDH .heb een geprek gehad met de leiding en LDH dat ze hem een passende straf gingen geven ,,dus alleen een aantekening in zijn cv en een berisping en als hij nog 1 keer zo iets zal gebeuren ontslag voor hem zal volgen…voor mijn is dat niet genoeg.

    een groepsleiding die uit de slof schiet mag niet met kinderen werken .

    ik ben bij een klachten commissie geweest en heb daar deels gelijk gekregen maar die straf die Ambiq had gegeven was genoeg geweest volgens de klachten commissie..volgens heb ik ook aangifte gedaan bij de politie die hebben de aangifte opgenomen en een maand laten liggen en mijn vertelt dat er niet genoeg getuigen waren die dit konden bevestigen ,,dus een bekentenis van de groepsleiding (him self)en brief van de klachten commissie dat hij schuldig is bevonden is niet genoeg om hem strafrechtelijk te vervolgen (nu wilt Ambiq alles binnen huis oplossen .

    nu hebben de kinderen voogden van LDH en die vinden dit ook goed zo ,,wij moeten niet zo zeuren.

    tot 2 weken terug kregen we te horen van de 4 jongens dat de trappende groepsleiding bart.h geërgerd is van de mijn zoon aangifte tegen hem hadden gedaan en nu zo mijn kinderen tegen de trap of verwarming of zomaar tegen de grond werkten en dan zeggen DAT VIND IK LEUK .hier heb ik ook melding gedaan bij de clustermanager van ambiq waarop hij heeft gebeld met de voogd en tegen hem heeft gezegd dat de kinderen niks mankeren ,ik heb de wonden zelf gezien op de knieën en armen vind het jammer dat ik hier geen foto,s van heb gemaakt ,maar de voogd vind allemaal goed zo en nam hier ook geen actie om met de kinderen te praten en dan had hij het zelf kunnen zien hoe gewond de kinderen waren .nu hebben wij 1 maand straf van de voogden gekregen omgangsregeling 1 keer per week mogen we kinderen zien .ze willen ons weg houden van Ambiq anders zien we en horen teveel dat is schadelijk voor de kinderen vinden hun ,,maar iemand die de kinderen mishandelend mag er wel werken en dat is niet schadelijk voor de kinderen ,..

    heb goed na gedacht en ben van plan om de media toe te stappen ,er gebeurd zo veel op de groep waar de honden geen brood van lusten

    maar daar heb ik nu geen zin meer in om over te schrijven .

    reacties of iedeeen hoe ik dit beter kan gaan aanpakken mailto:theboldie@telfort.nl

  • wendy666

    foto's maken en aangifte doen!