Wie ben ik?
Mijn naam is Hester Sanderman, 36 jaar en in opleiding als kindercoach (voormalig werkzaam als locatiemanager van verschillende BSO’s en dagopvangcentra). Als beginnend kindercoach wil ik graag ervaring opdoen en u de mogelijkheid bieden gebruik te maken van een gratis kindercoachtraject. Loopt u tegen problemen aan in de opvoeding of heeft u het gevoel dat uw kind ergens hulp bij nodig heeft, dan kan ik u wellicht helpen.
Waar kunt u verwachten?
Als kindercoach zal ik een aantal gesprekken met u hebben als ouder/verzorger en daarnaast enkele gesprekken met uw kind. Deze gesprekken kunnen desgewenst bij u thuis plaatsvinden, zodat u de deur niet uit hoeft en uw kind in zijn/haar vertrouwde omgeving blijft. Na afloop van de gesprekken bespreek ik met u de bevindingen en ontvangt u van mij een advies. Het gehele traject staat onder supervisie van de hoofddocent vanuit de opleiding Sonnevelt (marktleider in Nederland en geaccrediteerd door 9 beroepsverenigingen).
Interesse of vragen?
Neemt u dan gerust contact met mij op. Ik ben telefonisch bereikbaar op telefoonnummer: 06-58 82 17 57. Mailen kan ook naar: hestersanderman@hotmail.com