Hallo allemaal,

wij zijn inmiddels al bijna 13 weken zwanger (as. woensdag).

Zo gelukkig als we de afgelopen weken waren,zo zakte onze moed vanmiddag in 1 keer weg.

Ik, 32 jaar 3 kinderen uhp, en ots, 2 hiervan geen ouderlijke macht meer.

De 2 jongsten, waarvan ik de ouderlijk macht niet meer heb vallen onder BJZ Almelo, de oudste onder Amersfoort.

Mijn verloofde, 25 jaar, eerste kindje waarvan we in verwachting zijn, zelf ook van 10 jaar ots en uhp.

De eerste weken waren we zo gelukkig. Met de uitbreiding in de bezoekregeling van de oudste (14jaar), en dit nieuwe prille leven, gingen we overheerlijk het nieuwe jaar binnen.

Na een aantal weken hebben we BJZ Amersfoort ingelicht, waarvoor we tot op heden totaal geen angst hebben. Ik vroeg Ron (gezinsvoogd) nog, ga je hier ook een melding van maken, zijn antwoord, wat is dat nu voor een vraag. Met andere woorden tuurlijk niet. Omdat Jelisah (mijn oudste) nu ook steeds vaker hier mag zijn, weekenden en vakanties, zie ik ook geen reden dat BJz Amersfoort ons in de weg zal staan.

Echter vandaag belde BJZ Almelo mij op. Deze gezinsvoogd (Dirk) heeft mijn ouderlijke macht ontnomen. Hij belde mij voor totaal iets anders, maar omdat ze in het meidenhuis, waar Jelis de laatste drie maanden voor crisis zat mij aanrade het wel te melden, want anders kon het lijken alsof we wat te verbergen hadden, en Ron (BJZ Amersfoort) ook, heb ik vandaag ons grote mooie nieuws ook maar aan Dirk verteld.

Aan het begin van dit nieuwtje was hij erg blij en positief, vroeg me hoe ik me voelde etc, etc.

Toen kwam het onderwerp aanbod waar hij voor belde, dit afgerond te hebben, net voordat we wilden ophangen begon Dirk echter nog over wat anders.

Ik voelde al nattigheid, hij zei, IK HEB MIJN PLICHT HIER MELDING VAN TE MAKEN BIJ RVK.

Nu zijn we nadat we bij de verloskundige geweest zijn, gelijk rond gaan kijken, wat nu.

Overal lezen we alleen maar narigheid :c

WAT NU.

MOETEN WE NAAR BELGIE VOOR ALLE VEILIGHEID, IS ER HIER NOG WAT TE DOEN.

Want werkelijk: ik wil genieten en mijn verloofde ook.

Genieten van ons nieuwe leventje, genieten van een nieuwe kans, genieten van ons gezin.

Is er iemand die ons meer kan vertellen ajb.

Bvd, Marije en George.