hoelang blijft dit doorgaan?

• viviann

Wij hebben 2.5 jaar OTS gehad. Toen onze jongste werd geboren kregen we nog een halfjaar, de jongste wers niet onder toezicht geplaatst. Maar BJZ wou dus dat halfjaar om te kijken hoen wij het deden met nog een kindje erbij.

Uiteindelijk de OTS eraf op VOORWAARDE dat we wel met ambulante begeleiding verder gaan en dat onze toenmalige voogd nog wel te horen krijgt via onze ambulante begeleider hoe het gaat. Gaat nu een jaar zo. Onze begeleider en wij weten vaak niet waar we hetover moeten hebben, het gaat heel goed, dat vind onze begeleider ook. Wij hebben nu in totaal 3 jaar hulpverlening, sinds de dag dat onze oudste dochter geboren is. Alles verloopt vlekkenloos. Op de school van mn dochter gaat het heel goed, de ontwikkeling van onze kinderen gaat goed, tussen mijn man en mij gaat het goed.. hoelang duurt dit nog? Komt er ooit een einde aan of blijven hun totdat mn kinderen uit huis gaan? Lijkt me niet ofwel? Het is namelijk een grote angt van me

• Marrie

Meld je aan bij de stichting KOG, een stichting die Kinderen, Ouders en Grootouders helpt met dit soort zaken.

Ze hebben een boekje, jungle van de jeugdzorg, waarin heel goede tips staan hoe je met deze zaken om kunt gaan, wat je rechten zijn, e.d. en ook hoe je van een OTS af kunt komen.

Zie: www.stichtingkog.info

Veel succes!