help ons!!!

• mama_prissie

wij zijn jonge ouders van 21 en 23 jaar oud en hebben een geweldig dochtertje van 11 maanden.

wij hebben op 3 september 2012 een OTS gekregen en daarbij een gezin's voogd! een maand later kregen wij ineens te horen dat we een andere voogd zouden krijgen waarbij we ons gelijk niet goed voelde.

op 31 oktober is ons kindje zonder pardon ineens weggehaald terwijl we een week daarvoor alleen maar complimenten kregen van onze begeleiding!

ik heb zelf mijn verdere begeleiding en consultatie bureau laten weten wat jeugdzorg gedaan had en die waren verbaast en snapte er niks van mijn mooie meid is hartstikke gezond alles en was geen rede van die uit huis plaatsing.

wij hebben ook al de recht zaak gehad en hebben we verloren ze is nu voor 3 maanden het huis uit geplaatst niemand snapt het de thuis begeleiding snapt het niet de advocaat snapt het niet niemand!!!

ik heb me dochter sinds 31 oktober nu 2 x gezien de eerste keer ware de handjes zwart en haar gezicht ook!

de 2e keer dat we haar zagen had ze een wond op der hoofd een bult en een blauwe plek en niemand verteld me wat er gebeurt is ook was ze hele tijd huilerig.

ook weten we nu nog steeds niet de rede dat mijn kindje weg is we horen continu andere verhalen van de zelfde persoon!!

ook hadden we een eigen kracht conferentie gehad wat jeugdzorg wouw die wouden dat wij er in zouden zetten dat we elke dag hulp over de vloer hebben we hebben daarvoor gezorgd en het werd gewoon in de recht zaak tegen ons gebruikt!!!

wie kan ons helpen alle ideeën zijn welkom want ik ben egt radeloos hoe KAN JEUGDZORG ZOIETS FLIKKEN OM EEN GEZOND VROLIJK KINDJE AF TE PAKKEN VAN EEN GEZIN WAT JUIST GOED GAAT DAT ZELF BEGELEIDING EEN BRIEF SCHRIJFT NAAR DE RECHTER DAT HET SUPER GAAT MET DE KLEINE EN DAN NOG KIEST DE RECHTER VOOR BJAA!!!!!

HOE KAN EEN RECHTER ZONDER PARDON EN GOEIE REDENS JEUGDZORG IN HET GELIJK STELLEN !!!!! JEUGDZORG IS 1 GROTE BENDE JE KRIJGT ALLEEN MAAR EEN MES TUSSEN JE RIBBEN MEER NIET!!!!!!

• Stan11

Ik heb precies dezelfde problemen, jeugdzorg liegt alles aan elkaar!!

Jeugdzorg doet mee aan kinderhandel en wordt er nog voor betaald ook!!

Ik ben bezig om samen met een andere gedupeerde te kijken wat we kunnen doen want hun misstanden lopen de spuigaten uit!

Een duidelijk antwoord, het gaat Jeugdzorg om het geld en geen ene moer geven ze om de kinderen. Ik zou de boel daar wel willen blokkeren.

Mijn jongste dochter is uit huis geplaatste en ze zit er nu helemaal doorheen ze gaan nu een Psycholoog inschakelen, dit was niet nodig als ze mijn kind niet hadden afgepakt.

Voor iedere OTS en uithuisplaatsing krijgen ze een bonus en dagelijks geld.

Gegevens verzameling die ik voorlopig op mijn zakelijk adres:

info@vlasveldwatersport.nl

Sterkte, Stan (mede gedupeerde)