Wie heeft er nog meer kindermisbruik gemeld waar NIETS mee gedaan werd?

  • IkWordtErGekVan

    Wie heeft er nog meer kindermisbruik gemeld waar NIETS mee gedaan werd door ALLE instanties?

  • IkWordtErGekVan

    En of dit ook TEGEN jullie werd gebruikt?

  • bastet1

    Ik heb wel te maken gehad met VALSE beschuldigingen!!In de raporten werd geschreven dat er mogelijk sprake was van misbruik, terwijl er HELEMAAL geen misbruik was, maar er wordt wel gesuggerreerd DAT je een misbruiker bent en dat je kind beter af is in een jeugdzorginstelling.De jeugdrechter wordt zo door jeugdzorg beinvloed omdat die het ook niet weet en het risico niet wil nemen.Jeugdzorg is niet verplicht om aan waarheidsvinding te doen en staat dus boven de wet.Want probeer maar iemand voor bv moord te veroordelen zonder keiharde feiten te hebben.Dat kan niet!Je kan niet iemand veroordeelt krijgen omdat je vermoedt dat hij een misdaad gepleegd heeft.Ik zou dus maar zorgen dat je 100% zeker bent van misbruik voor je het meldt , veel mensen denken helaas nog, dat als blijkt dat zij er naast zaten, het dan ook geen gevolgen zal hebben voor het gezin in kwestie.Als je er zeker niet naast zit en er wordt niets gedaan met je melding, probeer er dan te zijn als praatpaal en steun voor het kind in kwestie, meer kan je niet doen, denk ik.

  • IkWordtErGekVan

    Oh wat erg, dat lijkt me de ergste beschuldiging die je als ouder kan krijgen. Hoop dat het met jullie alweer wat beter gaat?

    Ik had het overigens over Dordrecht en de concierge aldaar.

    DAT wist iedereen dus al jaren.

    Lekker in de doofpot stoppen…

    De mediastilte omtrent dit onderwerp zegt alweer genoeg…

    Mijn kinderen hun zeden liepen gevaar dus vandaar dat ze onder OTS staan…

    Stop eerst eens die viezerikken op scholen en geef de ouders er niet de schuld van.

    Niemand die helpt.

    Zelfs de kinderombudsman doet niets….

    Heeft wel wat tips gegeven, maar zelfs een advocaat neemt de zaak niet aan.

  • IkWordtErGekVan

    Ik woon nu overigens in Eindhoven en daar zijn ze nog erger….

    Daar hebben ambtenaren GEEN meldplicht als er kindermisbruik is of als dat vermeod wordt.

    En dan een pedofiel Eindhoven weigeren….speciaal voor de media…want voor de rest negeren ze

  • Stan11

    Hallo,

    Ik heb hetzelfde!

    Ik heb diverse instanties gebeld, o.a. Jeugdzorg en AMK maar niemand deed iets!

    Mijn ex ging in 2010 naar jeugdzorg met de problemen van mijn kinderen en ik kwam daarbij goed uit de test.

    In 2011 ging het gigantisch mis en niemand nam de meldingen die ik van mijn kinderen kreeg serieus!

    Mijn jongste dochter is weggelopen en mag niet naar mij en zit nu in een pleeggezin en wordt daar ok gek van!

    Mijn oudste dochter is 13 jaar en is de blijvende ruzies zat, wederom geen enkele aktie van jeugdzorg, ze moet daar blijven en dreigt nu zelf weg te lopen.

    Ik ben radeloos en weet het niet meer, jeugdzorg doet geen ene moer, ze zijn echt gestoord bezig!!!!

    Er moet iets gebeuren, het gaat jeugdzorg om de bonussen en de dagelijkse bijdragen van het kinderhandel! om te kotsen!

    Ik ga mijn gegevens verzamelen, voorlopig via mijn zakelijke email.

    info@vlasveldwatersport.nl

    Stan

  • tineke_amber@hotmail.nl

    hoi

    aangifte tegen bjz kan niet politie

    er zijn naaktfot,s van mijn dochter gemaakt

    ik wil daar aangifte van doen wie heeft er tips

    en ik heb nu ots sta onder toezicht wsg

    ik heb hulp nodig

    gr tineke

  • bomber

    zolang als de kinderen zelf niks aangeven kan een ander niks betekenen!

    zo is mij dat jaren terug verteld !

    ik ging zelf aangifte doen omdat ik het vermoeden had van misbruik van mij kids en mijn kids er hinder aan ondervonden!

    werd van het kastje naar de muur gestuurd vervolgens op een wachtlijst gezet!

    de school geloofde niet dat er een wachtlijst was en belde de amk ..ik kreeg een onderzoek en ze wilde door dingen (gelogen) ots aanvragen

    in mijn gezicht deed ze poeslief en aardig en achter mij rug om werden er dingen voor een ots geregeld!

    ik kreeg een rapportage onder ogen toen hij ook al bij de rechter lag en het klopte voor geen meter ..1,5 jaar lang lopen vechten en procederen kwam de rechter er achter dat er fouten inzaten en jeugdzorg zich beter moest laten informeren en niet dingen moesten verdraaien!

    er kwam een brief met excuses en dat was 1,5 jaar geestelijk en emotioneel verdriet …!

    echt waardeloos die instanties !

    en waar ze wel moeten zijn durven ze niet te komen en lopen dingen uit de hand!!