Op zoek naar een goede (DE BESTE) advocaat zsm.

• Marije en George

Beste allemaal,

ik ben op zoek naar een advocaat voor de 31e van deze maand.

Mijn dochter Jelisah woont al enkele jaren “vrijwillig” 8-) (zoals dat vriendelijk genoemd wordt) bij mijn zus.

Deze netwerk plaatsing is echter uitgelopen tot een RAMP!

Dit zag ik al aankomen, jaren geleden.

Mijn zus heeft aangevraagd Jelisah (mijn dochter) zsm uit huis te laten plaatsen, adhv deze aanvraag wordt Jelis nu deze week al geplaatst in meisjeshuis te Utrecht :X

31 oktober 2012 zal hierover de zaak zijn, en ik wil dus voor die tijd (DE BESTE) advocaat die er is.

Het is de bedoeling dat ze hier onderzocht word :X

En dat ze van uit daar of naar mij of waar dan ook maar geplaatst gaat worden.

IK WIL HAAR NATUURLIJK TERUG~

Jeugdzorg heeft zich vaak verzaakt, en niet in het belang van kind & moeder gehandelt.

3en worden er bij betrokken die er niet bij horen betrokken te worden.

Bezoek/telefoon/contact afspraken worden vertroebeld.

Moeder (ik dus) word niet serieus genomen en recht in het gezicht uitgelachen.

Etc, etc, etc

Ik heb door een gedrag/diasgostische docent/psycholoog een onafhankelijk onderzoek laten doe, het hoogst wat er in Ned te verkrijgen is, zodat iig op psych. vlak aangetoond wordt dat ik in staat ben Jelis op te voeden.

Is er iemand met tips, adviezen, en/of suggesties wat ik het best kan doen.

En ook graag advocaten die jullie aanraden.

Ik heb met 2 advocaten contact gezocht, maar nog niks terug gehoord :/

Bvd

Net als velen van jullie heeft ook bij BJZ maar ook pleegzorg erg veel dingen verdraaid, en/of gelogen.

Werken niet in het belang van het kind, en als ik, moeder met gezag & voogdij aangeef het ergens niet mee eens te zijn, zegt de voogd doodleuk, in zijn machtspositie: Dan die je maar een klacht in.

Ik ben momenteel kapot, gebroken, en voel me amper in staat om ook maar wat te doen >.<

Ik been geen quitter, nog depressief persoon, maar dit, dit is het ergste wat een mmens (mijns inziens) kan mee maken: Vechten voor je bloed eigen kind, en gewoon aan de zijlijn geplaatst worden.

Ik heb ook nog2 jongere kinderen, 9 & 10 (Jelis is bijna 14), zij zitten beiden in verschillen pleeg gezinnen, en hebben een andere gezinsvoogd.

Ik voor hun was ik ah vechten, en nav mijn gevecht ben ik uit de ouderlijke macht gezet, en hebben ze mij m ijn voogdij afgenomen, zodat mij duidelijk zou zijn dat: IK MIJN KINDEREN NOOIT MEER TERUG KRIJG!

Dit dus geen tweeede keer.

• Marije en George

Jammer dat er niemand reageert.

In ieder geval heb ik inmiddels een advocaat. :)