weet het ff niet meer.

• tammy_nieuw@telfort.nl

hallo medeforum dames en heren.

ook ik ben hier beland.

ik heb al heel lang met bjz/amk te maken.

ik heb 6 kids,waarvan er 3 niet thuis wonen,en 5 kinderen staan onder ots.

de oudste die niet thuis woont zou naar een gesloten instelling moeten.

dit heeft de rechter uitgesproken,omdat het helemaal niet goed gaat met hem.

hij is op dit moment 17½jaar.

het is 2 maanden geleden uitgesproken dat hij dus gesloten moet,en een ots erbij.

hij zit nu nog niet gesloten,en er was zoveel haast bij.

maar het lijkt er nu op dat ze hem dus gewoon van bjz aan zijn lot overlaten.

hij wil nu gelukkig zelf ook hulp,maar kan dus nergens terecht.

mijn andere zoon van 10 heeft geen ots,maar echt een voogd van bjz.

hij zit ook in een instelling,maar zou naar een pleeggezin moeten,maar ze hebben geen gezin voor hem.

hij is 10 jaar,en zeggen gewoon dat hij te oud is.

hij zit nu dus in een internaat waar hij eigenlijk niet hoort.

mijn dochtertje woont al ruim een jaar bij mijn ex schoonouders en ex schoonzus.

ze wisselen elkaar af.

dit is gebeurd omdat mijn dochtertje sexsueel misbruikt is in ons gezin(niet door mij,en ook niet door mijn ex partner)

omdat ze bij ons thuis bang was,heb ik zelf aan mijn toen nog schoonouders gevraagd of ze daar mocht slapen,als ze dit wou.

dit is ff de voorinleiding.

maandag vorig jaar september wordt ik door onze IPTer gebeld.

hij is paniek.

mijn dochtertje heeft iets gezegd tegen mijn schoonouders.

hij komt langs,en verteld dat onze kleine meid sexsueel misbruikt is.

mijn wereld stort op dat moment in.

hier wil je je kinderen tegen beschermen,en ik heb dat niet kunnen doen.

er volgen onderzoeken.

amk wordt ingeschakeld.

en de gene die mijn dochtertje aangeeft het gedaan te hebben wordt uit het gezin gehaald,op aandringen van ons.

ik wil mijn moppie terug thuis hebben,maar dat vindt het amk nog geen goed idee,omdat ze toch bang was bij ons.

krijg te horen dat mijn moppie 6 maanden bij mijn schoonouders moet blijven.

we krijgen een familie netwerk beraad,en ik ben dus de zwarte piet daar.

ja want ik wist het.

ik heb het toegestaan,dat mijn dochtertje misbruikt werd,en heb hier niks aan gedaan.

de woorden van mijn schoonzus en schoonvader komen hard aan.

wist niet dat ze zo over me konden denken.

dit zou ik nooit toelaten,maar kan ze niet overtuigen,dat ik niks wist.

amk gaat uit het gezin,en ik kriig een case maneger van bjz,allemaal nog vrijwillig.

ik vecht voor me moppie,maar telkens krijgt ik weer een paar trappen na.

ze vinden dat er teveel huisdieren rondlopen.

we hadden toen 2 honden en een vogel.

ze vinden dat we niet adequaat op de kinderen reageren.

ze denken dat de kinderen niet genoeg gestimuleerd worden in hun ontwikkeling.omdat mijn zoontje van toen ruim 2 niet zoveel en goed praat.

wij denken dat er wat anders aan de hand is met hem,en geven dit ook meerdere keren aan.

dan krijg ik te horen dat ik mijn meissie niet meer mag zien zonder toezicht.

dit is dus omdat ze tegen mijn schoonzus heeft verteld dat dat ik haar bij haar arm had gepakt,en ze had geen boterham gehad tussen de middag.

dit was dus omdat ze voor straf op de trap moest,en madam wou er niet meer vanaf komen.

dus had ze geen boterham kunnen eten.

maar schoonzus hing dus meteen aan de telefoon.

ook had schoonzus verteld dat ik mijn meissie sloeg.

nou sorry hoor,maar de tik op haar billen die ze heeft gehad in haar leventje is op 1 hand te tellen.

maar nee ik was fout.

ik handelde uit onmacht.

toen kreeg ik te horen dat ze van bjz de kinderen die nog in het gezin waren,ook toen nog mijn ongeboren zoon.

was toen 9 maanden zwanger,uit huis wouden plaatsen.

of we daarmee akkoord gingen.

nee tuurlijk niet,wat denk jezelf.

onderzoek van de raad volgde.

is toen een ots van de 3 kinderen die nog thuis wonen uitgesproken,en voor mijn dochtertje die bij mijn ex schoonouder woont ook.

ook is er een machtiging uithuisplaatsing voor mijn dochtertje aangevraagd,zodat ze bij mijn ex schoonouders kan blijven,en hun nu pleegouders zijn.

maar nu heb ik dus 2 voogden voor de kids.

1 ervan is met zwangerschaps verlof.

die wordt per 15 okt vervangen door iemand die dan weer terug komt van haar zwangerschaps verlof.

maar nu heb ik dus mijn dochtertje al ruim 2 maanden niet gezien,vanwege de verandering van casemaneger naar voogd.

en degene die dus de bezoeken van mijn dochtertje moet oppakken is dus met verlof,en degene die haar vervangt heb ik dus nog niet gezien,want die is nog niet terug.

verder heb ik ze nu 2 maal gezien.

1×bij mij thuis.

1×op het netwerk beraad.

ots is in juni uitgesproken.

verder hoor of zie ik ze niet.

ze laten alles maar op zijn beloop,

ik weet nu dus niet hoe ik dit verder aan moet pakken.

ben zo bang dat ik mijn dochtertje niet meer terug krijg.

en dat ik straks toch weer op sluwe wijze mijn 3 jongens kwijt ben.

ze hebben al een keer met politie en al de 2 oudst bij me uit huis gehaald,omdat ik dus had gezegd,dat als ik weet dat ze de kinderen zoude komen halen van bjz,is weg zou zijn met de kids.

had ik dus beter niet kunnen doen,want zonder waarschuwing stonden ze voor me neus,met 6 man.

was niet eens thuis,was bij een vriendin,en nu zeggen ze dat mijn zoon van 10 jaar een hechtingsstoornis heeft.

en die zou ik veroorzaakt hebben.

ja tuurlijk jongens.

en zo kan ik nog wel door gaan met bjz en de hele rotzooi.

heb ze al meer als 10 jaar in mijn gezin,met een tussenpose van een paar jaar.

maar nu wil ik allen mijn meissie zien

weet iemand waar je recht op heb,met betrekking van bezoeken??

sorry voor het lange verhaal,maar moest het gewoon ff kwijt.

• IkWordtErGekVan

Ten eerste wil ik je echt heel veel sterkte wensen.

Ik weet helaas ongeveer wat je voeld en wat er door je heen gaat.

Ik heb goede info gekregen van de Kinderombudsman, dus ik zou je adviseren om met hun contact op te nemen.

Kinderombudsman is een onderdeel ( vertakking ) van de Ombudsman dus een onderdeel van de grondwet.

Op hun website staat ook alles over de bijzondere curator.

ALLEEN een bijzonder curator is er alleen voor de kinderen….kijken wat het kind nodig heeft

• Stan11

Heel erg allemaal, je bent helaas niet de enige.

Min kinderen zijn ook de dupe van jeugdzorg en jeugdzorg laat mishandelingen gewoon toe.

Ik ga informatie verzamelen en kijken wat ik ermee kan gaan doen.

Misschien moeten we jeugdzorg hoofdkantoor gaan blokkeren!

Ik heb voor mijn oudste dochter van 13 stiekem een advocaat geregeld, daar heeft ze recht op, en ze krijgt het gratis omdat ze nog geen inkomen heeft, ik denk dat dat beter is dan dat ik het zelf doet.

Ik heb veel voor mijn kinderen gedaan maar alles loopt hoe langer hoe meer vast.

in verzamel reacties voorlopig op mijn zakelijk email:

info@vlasveldwatersport.nl

Sterkte, Stan