iemand moet ons helpen!!!! AJB!

• msdiablo

Wij zitten net als vele anderen in een super complexe situatie omdat ons kindje (een baby) uit huis is geplaatst met meerdere breukjes!

We hebben echt niets gedaan! Justitie heeft niks gevonden en ons vrij gesproken!! We hebben van de rechter een second opinion mogen aanvragen en die gaat niet door omdat wij niet strafrechtelijk vervolgd zijn geweest…. We krijgen testen (psychologisch) en hebben te maken met het woonkamer project (IPT)…. Over paar maanden is de definieve uitspraak van jeugdzorg aan de rechter, en wij hebben vreselijk hard hulp nodig omdat ons kleintje gewoon terug naar huis moet komen…. Waarom is er niemand die aan WAARHEIDSVINDING doet, en waarom staat ouders die niks gedaan hebben er zo alleen voor???????? We houden van onze kleine man, en willen zo graag dat alles goed komt dat ik bij deze een NOODKREET uitspreek voor hulp uit wat voor richting ook!! Er is toch wel ergens iemand die ons kan helpen, of toch niet??????????????????????????????????????

• Stan11

Ik heb ook een heel lang en dramatisch verhaal over mijn 2 kinderen.

Jeugdzorg werkt voor de bonussen die ze krijgen en niet voor de kinderen.

ik ben mensen aan het verzamelen oom te kijken wat we kunnen gaan doen, ik denk dat we met veel mensen en de pers het hoofdkantoor van jeugdzorg moeten blokkeren!!!

Ik gebruik voorlopig mijn zakelijke email:

info@vlasveldwatersport.nl

Sterkte, Stan