hulp aangeboden voor problemen

• peter@aomadviesopmaat.nl

Wij zijn adviseurs die zowel juridisch als ook praktisch kunnen helpen als je met jeugdzorg te maken krijgt of sowieso in een probleemsituatie bent gekomen met je gezin of kinderen. heb je opvoedvragen, stel ze gerust en alles blijft vertrouwelijk! mail naar peter@aomadviesopmaat.nl en je krijgt zo snel mogelijk antwoord! We werken door heel Nederland. Vergeet niet je telefoonnummer te geven zodat we zo snel mogelijk kunnen reageren!

• W41

Waar houden jullie kantoor?

• Rechtisnietkrom

Wat heeft “vergunningsrecht” met jeugdzorg te maken?

Waar is het KvK nummer op uw website? (http://www.aomadviesopmaat.nl/index.html)

Waarom ontbreken adresgegevens en een vast nummer?

Kortom: waarom niet te traceren zoals het een goed en betrouwbaar adviseur betaamt?

U lijkt mij meer een “manusje van alles” die nu de bouwsector zo goed als stil ligt geld ziet in wanhopige ouders.

• robert S

Ik weet niet wie je ben maar volgens mij weet je wel wie ik ben dat je niets van je laat horen.

• jgcbastiaans@hotmail.com

Hiermee verzoek ik U mij mede te delen :

1 wie wat u bent

2 Ik ontvang graag advies over hoe ik criminele voogd en teamleider aan kan pakken enz enz

3 Bastiaans vader van 2 kids 10 en 12 jaar

4 06-38369369

5 jgcbastiaans@hotmail.com

• IkWordtErGekVan

En toen was het stil……

U kunt AOM Advies Op Maat inhuren voor al uw juridische problemen. Vooral op het gebied van Bouwrecht, Ruimtelijk Bestuursrecht en Bestuursrecht heeft AOM Advies Op Maat veel ervaring.

Hmmmm oke de Gemeente E is zo corrupt als de pest…door valse meldingen door ambtenaren worden er kinderen uit huis geplaatst ja, maar wat nou de exacte link hierbij is, dat is dus maar gissen?

Dan rest mij de volgende vraag;

Bepaald dan uiteindelijk de Gemeente(s) hoe BJZ werkt en wanneer ze misbruik moeten melden?

Want dan moet ik dus gewoon de Gemeente Eindhoven aanklagen i.p.v. BJz destijds???

Wie bepaald de Meldplicht bij misbruik op school;???

De gemeente wist dit namelijk aljaren, doen er niets mee.

Houden nog steeds allemaal stil, want ze weten niet hoeveel slachtoffers er zijn…..

Het negeren gaat dus gewoon lekkr door?

Heel fijn die mediastilte…moeten eerst puin ruimen…want zo gaat het in Nederland..

• IkWordtErGekVan

Onze gezinsvoogdes heeft namelijk door een hele stapel leugens mogen graven van de Leerplichtambtenaar…

Wij hebben het geluk dat deze gezinsvoogdes verder kijkt dan haar neus lang is.

De waarheid komt uiteindelijk altijd boven water…

Leerplicht wou vanaf dag 1 mijn dochter uit huis plaatsen, daar heeft de voogdes een stokje voor gestoken….

• t.kleinjans

geachte meneer,

dringend ben ik op zoek naar iedere vorm van hulp.jeugdzorg heeft mijn vertrouwen heel z3waar misbruikt zo erg zelfs dat ik op geen enkele aard of wijze meer contact heb met mijn zoon.30 april jl is mijn zoon weggelopen.mijn zoon rookte toen wiet,dat was de reden dat hij wegliep.inmiddels maanden en maanden verder is de situatie erg uit de hand gelopen .ik wet mij op geen enkele aard of wijze wat ik moet doen het ots is vorige maand uitgesproken op mijn eigen wens,tot heden heeft bjz nog geen contact met mij gelegd.stichting xonar plaatst mijn zoon gewoon ergens zonder mijn toestemming terwijl ik wel de volledige voogdij/gezag heb.wil graag hier tegen vechten,maar heb er professionele hulp bij nodig,kunt u mij helpen?