Hallo,
Ik zit even met een vraagje, ook hier is er iemand zo “aardig” geweest een AMK melding te doen, ook voor de 2e keer, de eerste keer heeft door een zeer foutief onderzoek toe geleid dat mijn kinderen Uit huis geplaatst zijn, na 9 maanden en NORMAAL onderzoek en bewijzen verzamelen kwamen ze weer thuis maar nu dus voor de tweede keer een AMK melding, Inmiddels een brief gekregen dat ze as donderdag een gesprek willen voeren met mijn oudste 2 kinderen, want zo staat er in de brief, dat doen ze altijd met kinderen vanaf de leeftijd van 6 jaar, de oudste 2 zijn 9 en 7 jaar, maar ik wil dat helemaal niet! Niet omdat ik wat te verbergen heb, absoluut niet, maar ik ben blij dat mijn kids het trauma van 2 jaar geleden EINDELIJK een beetje los beginnen te laten en ik wil ze dus niet WEER met dat sh*t zooitje wat AMK, BJZ en dat gel*l meer heet opzadelen, ik vind dat ze wel genoeg voor hun kiezen gehad hebben, en vind het dus niet terecht dat bij mijn kids weer het oud zeer opgerakeld moet worden omdat blijkbaar iemand een grondige pest hekel aan mij en/of mijn kids heeft, maar nu was mijn vraag; ben ik verplicht hier aan mee te werken? Zijn er mogelijkheden dit gesprek met mijn kids tegen te houden? Nogmaals, het is puur het gesprek met mijn kids wat ik tegen wil houden enkel en alleen omdat ik hun dat wil besparen, ze hebben al zo veel in dat kader mee gemaakt, en ik wil gewoon RUST voor ze, blijkbaar vind het AMK dat erg moeilijk te snappen, en dat noemen ze dan in Kinds belang ….Triestig…..