gezinsvoogd koffie drinken met ex!!!

• ks

Hallo

Ik was afgelopen dinsdag woedend maar zeer beheerst de deur uitgelopen bij BJZ.

Had ze wel eerst duidelijk vertelt dat ik het belachelijk en zeer onprofecioneel vind hoe ze met mijn dochtertje

en onze situatie omgaan en dat ik een klacht ging indienen en tot die in behandeling was, ze mij niet hoefden te verwachten

om te beginnen…

de donderdag daarvoor hadden we bij de rechtbank een zitting over het bezoekregeling.. BJZ kwam niet eens opdagen, en

van de rechter kregen wij (ouders en advocaten) de vraag : waarom BJZ niet reageert op de rechtbank?

vervolgens alsof het niet genoeg was… kom ik op gesprek bij BJZ aan … een beetje verlaat ( 10 min).. ivm (eerst moest ik mijn dochtertje

naar school brengen en de deuren gingen weer niet op tijd open) zat mijn ex en onze toegewezen voogd al heel gezellig

te keuwelen met een bakje koffie!!!! ( t was niet de eerste keer!!!)

Bij onze eerste ontmoetingsgesprek hadden ze mij al gedreigt om mijn dochtertje bij mij weg te halen…

(ik kwam daarheen om te horen wat ze voor haar kunnen betekenen)… en vervolgens werden we diverse keren afgeschnauwd..

alles wat er gebeurd was.. mocht ik niet meer over praten want wat gebeurd was is verleden tijd , daar praten we niet meer over…

( met andere worden.. werden al het psychysche mishandelingen , dreigingen, en al het aangiftes bij de politie mooi van tafel geveegt)

hoezoo kinderbescherming?…

vervolgens wordt mededeelt dat alles maar ook echt alles gezamelijk wordt besproken ( dus niet 1 op 1, met welke ouder dan ook )

alles wat ook onderling wordt besproken en ook de mailtjes iedereen kan zien en meelezen…

vervolgens zit zij in de wachtruimte met mijn ex gezellig een bakkie koffie te doen…

en waarom of ik het niet eerder heb aangegeven dat IK DAT EEN PROBLEEM VIND…

halloooo???? wie is hier nu achterlijk… zij houden zich niet aan de afspraken en moet ik hun daarop attent maken?

moet niet gekker worden… en dit is nog maar 1 onderwerp over hun manier van werken….

mijn dochtertje loopt al 1 1/2 jaar ploegenrooster… volgens de rooster van haar vader

ze heeft zware conflikten, in bed gaan plassen, nachtmerries etc.. ze roepen al al die jaren

dat het vreeselijk onrustig is voor haar…

ze eet in de auto met haar vader… hij is alcoholist, hij manipuleert haar

hij had al 3 x verhuist en mijn dochtertje wordt meegesleept elke keer.. ( 4e keer komt nog)

door heel het school en omgeving word ik als een gestoord wijf neergezet… (mijn dochtertje krijgt het ook mee)

ze komt regelmatig met sexuele gebaren thuis, en rare worden thuis

En BJZ…. die zegt; we zijn geen politieagent mevr. we kunnen dit soort dingen niet controleren… en we zijn ook

geen therapeute, dit soort dingen moet ik maar met mijn eigen therapeute bespreken…

vervolgens als je wel een therapeute hebt… zie je nou wel…. ze is niet helemaal in orde , ze kan het allemaal niet aan!!!

Ik vraag mij af… wat doen ze nog in godsnaam tegenwoordig voor kinderen?????…. NIETS NIETS NIETS

en ik als moeder moet ik dit maar zogenaamd rustig aankijken , afwachten en wat nog meer… met honing smeren

hielen likken, voor wat????…

dat ze uiteindelijk alsnog je kind bij je weghalen… omdat HET HUN ZO UITKOMT????????

OF OMDAT HET ZOOOOO GEZELLIG WAS DIE BAKJE KOFFIE MET MIJN EX…

graag hoor ik jullie reactie… ik wordt van dit soort praktijken ronduit misselijk…

• Hans

leg het bij de rechtbank neer de eerst volgende keer dat je er heen moet.

op het moment dat je de oproep krijgt van de rechtbank dit alles op papier zetten en zorgen dat zowel jeugdzorg als de rechtbank dit tijdig in hun bezit hebben.

ik zou overigens nooit in opdracht van jeugdzorg aanklachten hebben ingetrokken welke bedrijging ze ook uiten.

dat de voogd met je met je ex koffie zit te drinken daar moet je je niet an ergeren daar heb je niks aan leg dat gewoon naast je neer.

en jij als moeder moet dat beslist niet rustig aankijken zorg dat je de regie van je kind in handen houd en wees niet bang voor je voogd of rechter als je dat kan komt alles goed.

gr en heel veel sterkte

hans

• Hans

1