voor wie was jeugdzorg ook al weer ?????

• martijnschults78@hotmail.com

weer een verhaal als zovele hier , wij hebben 3 kinderen .waarvan we volgens jeugd zorg niet bekwaam genoeg zijn om voor 1 te zorgen

de andere twee ,is geen probleem volgens onafhankelijk onderzoek .(heeft de voogd ook al een aantal maal een melding voor gemaakt )

dit gaat al een aantal jaar zo en bereikt nu een climax ,omdat ze dit jaar mijn oudste zoon uithuis wil plaatsen .

moet je je voor stellen ……3 kinderen (4,5 en 10) zelfde huis zelfde ouders .

voor de jongste 2 is het huis ,goed in orden .voor de oudste wonen we in een “sober” huis .

voor jongste 2 zijn onze comunicatie vaardigheden ruim voldoende. voor de oudste “lijkt niet aanwezig te zijn ”

de jongste 2 altijd voldoende eten in huis . voor de oudste “eten moet gedeeld worden”

de jongste 2 ,we zijn een affectief gezin . de oudste spraken van affectieve verwaarlozing

de jongste 2 is onze financieele situatie stabiel , bij de oudste zeer probleematisch

te gek voor worden , we worden overspoeld met hulpverleening die niet weten wat ze in het gezin kunnen doen en daarom al snel de boel afsluiten met positief raport.

we werken overal aan mee en elke keer als er iets afgesloten word , heeft de voogd weer iets nieuws in petto .

we zijn aan de slag met officieele klacht ,en vanuit de hulpverleening zijn er ook reeds diverse klachten ingediend

advokaat in de hand genomen om het onzinnige behandel plan onderuit te halen ,die vol staat met fouten ,die wij doormiddel van documentatie kunnen aantonen .

uiteindelijk zal alles wel goed komen want wij hebben het recht aan onze kant ,maar hoe in gods naam kan zo iemand in functie blijven en gedekt worden door jeugdzorg .

nu zijn wij over de jaren heen best wel gehaaid geworden in de wegen van de jeugdzorg en hebben inmiddels haast alle officieele wegen bewandeld.

maar hoe zit het met haar anderen clienten .die misschien niet de weg weten . of niet de financien hebben voor advocaat .

hoeveel meer als onze voogd lopen er rond ?

hoeveel slachtoffers heeft jeugdzorg al gemaakt .

waarom worden deze mensen geen halt toe geroepen ,als je er in zit lijkt het wel of je er nooit vanaf komt voordat je kind en gezin is zoals jeugdzorg het wil 1940-45 hadden we ook zo iemand rond lopen in nederland

wie komt op voor onze kinderen

• creatief35

oh ja alweer zoiets .

ook mijn 2 kinderen zijn uithuisgeplaatst en weet je waarom DISCRIMINATIE dit omdat ze vinden dat een alleenstaande ouder geen kind op kunnen voeden.

heb inmiddels de 8e gezinsvoogd en ook die doet niet wat ze moet.

tegenwerken dat is wat ze doen en de kinderen krenken zoveel als maar kan .

maar helaas ben ik niet zo gefinancierd en kan daarom ook geen dure advocaat betalen alleen met toevoeging.

wist ik de goeie wegen maar ook al weet ik wel al veel maar niet het geen om mee te winnen.

ze hebben me nu sinds kort ontheven uit gezag en ben aan het kijken dit terug te krijgen omdat ze informatie hebben achtergehouden en er geen redene eigenlijk was.

• mama_prissie

ik heb ook dat probleem ik heb een voogd die continu dreigde en manipuleerde en heb aantal keer gevraagt voor een ander en krijg gewoon geen antwoord niks en nu is het die voogd gelukt mijn kindje af te pakken zonder pardon lees mijn verhaal maar zorg voor een goede advocaat dat je voor iemand anders kan vragen die wel bij het gezin past ons kindje van 11 maanden is zonder rede afgepakt en ben ik nu zoiezo 3 maanden kwijt jeugdzorg moet verdwijnen want ze pakken juist de mensen die het goed en gelukkig hebben en ze trappen je alleen de grond in meer doen ze niet

• peeke

Hallo,

Ik lees met verbijstering je verhaal mijn angst wordt nu wel bevestigd.

Wij nemen de dochter in huis van mijn partner omdat ze thuis eruit gegooid werd en het werkt hier prima even wennen in begin natuurlijk want er wonen ook nog mijn kinderen.

De moeder wil haar absoluut niet meer in huis met veel liefde mag ze hier blijven Bjz krijgt er lucht van en nu komt er een voogd ik snap er niks van ook lastig voor mijn kinderen natuurlijk want die hebben zo iets he wat is er hier mis dan. Ik houdt mijn hart vast wat er nog allemaal gaat komen.

Ik wens jullie veel sterkte en wijsheid.

Peeke

• Stan11

Om een heeeel lamg verhaal kort te houden, jeugdzorg gaat voor de bonussen en geeft geen ene moer om kinderen.

Ik ben mijn kinderen ook kwijt en het gaat om geld.

ik ga mensen verzamelen en voorlopig via mijn zakelijke email:

info@vlasveldwatersport.nl

Valse rapporten, leugens, mij niet horen, allemaal over de ruggen van mijn kinderen.

Sterkte, Stan