Sorry W41,
Dat ik nu pas reageer, omdat er zoveel is gebeurd.
Onze zoon heeft eindelijk zijn erkenning binnen, maar ondanks dat is hij volgens BJZ geen belanghebbende.
Zijn dochter heeft hij al 7 wkn niet gezien, want die kleine wil niet naar BJZ toe, ze is er één keer geweest en vond het vreselijk.
Ik mocht er toen als oma bij zijn, ze heeft even bij me op schoot gezeten en ik had meteen vlooienbeten.
Onze zoon heeft laatst met het AKj en BJZ een gesprek gehad en werd volgens het AKJ meteen buitenspel gezet
Die dame van het AKJ belde mij op en vroeg wat ik van het verslag van BJZ vond, ik zei dat ik het schande en beneden peil.Zij vertelde mij dat onze zoon meteen buitenspel was gezet,
Ik heb haar gevraagd of ze dit op papier wilde zetten, maar dat wilde ze niet, dit was noodzakelijk voor de advocaat, maar ik heb uit eindelijk haar e-mailtje door gestuurd, naar de advocaat.
Wij hadden in het begin een heel pittige brief naar BJZ willen sturen (December 20011), dat vond de dame van het AKJ te fel en die heeft toen de brief toen veranderd.
Nu hebben wij uit eindelijk deze brief toch op gestuurd naar BJZ (juli 2012), en nu vond de teamleider dat er toch maar naar het gedrag van de “tegenpartij” gekeken moest worden.
Daar weten we tot op heden nog weinig van, wel weten we dat er weer een rechtzaak tegen BJZ komt omdat ze zo maar zijn bezoek regeling afgeschaft hebben.
Trouwens ik kreeg een tip van iemand die bij Justitie werkt, je moet BJZ aansprakelijk stellen voor de gevolgen die je kind (ren) in de loop ter tijd oploopt of voor de gevare die er kunnen gebeuren.
Wij hebben BZ aansprakelijk gesteld, omdat die kleine meid gevaar oploopt bij deze zgn pleegopa en oma.en dit moet je ieder 3 mdn doen, je weet niet wat voor psychologische schade zo`n kind oploopt in die tijd dat ze niet bij een van de ouder woont.
En als zo`n kind dan “schade”heeft opgelopen, dan moet BJZ voor de kosten gaan opdraven, want tenslotte is het hun schuld, in ons geval dan dat ze niet bij haar vader mag wonen en haar vader niet meer mag zien.
Wij hebben een reaktie van ze gehad, ze hadden het gelezen en deden er tot nu toe niet veel mee, maar als ze dat elke 3 mdn krijgen worden ze er dood ziek van.
Trouwens we hebben een e-mail naar de politiek gestuurd dat ze maar eens een diep gaand onderzoek moeten verrichten naar BJZ, net zoals ze gedaan hebben naar die motorclub.
Aangezien er veel mis is bij BJ, ze vertellen leugens, schrijven leugens en alles draait om het geld en dat ze vele miljoenen kunnen besparen op BJZ.
Hopenlijk gaan ze echt een diep gaand onderzoek verrichten naar BJZ en komt er een eind aan alle leugens en bedrog van hun.
En krijgen vaders eindelijk recht waar ze recht op hebben.
Veel sterte
P.s. ik vind het heel lief van je om bij in contact te brengen met een andere oma, maar tot op heden heb ik er ng niet zoveel behoeft aan, aangezien wij nog 2 andere kleinkinderen hebben, waar wij 2 keer pw week oppassen.
Maar wie weet in de toekomst, niemand weet hoelang alles gaat duren voordat hij recht heeft op alles. wij steunen hem daar in.