ik begrijp niks van dit land. We hebben alles zo goed geregeld (dus not) en we hebben overal goede zorg (dus not).
het volgende is aan de hand en ik hoop op veel reacties.
Ik werk in een gezin met 3 kinderen met autisme. het is een gebroken gezin, vader woont in Belgie en heeft ook autisme (wil dit alleen zelf niet weten, maar het staat op papier omdat het onderzocht is). moeder woont in Nederland en heeft, op 48 dagen per jaar na, de volledige zorg voor de kinderen. Ik werk daar als begeleider en doe dat met veel leifde en plezier. Vanaf januari 2011 hadden we een IPV-er in huis om te kijken, hoe gaan wij met de kinderen om en wat kunnen we beter anders doen. dit omdat we er soms zelf niet uitkwamen met de jongste twee. Eigenlijk hebben ze therapie nodig maar daarvoor weigerd vader te tekenen, en zolang vader niet tekent, gebeurt er niks. ook al vermoorden ze elkaar, mag allemaal, want vader zegt dat er niks aan de hand is. deze hulp stopte in september omdat wij het goed deden en er geen leerpunten meer waren.