Wij willen naar belgie - help! OTS + UHP

  • innomi

    Beste forumleden..

    Ik ben me de afgelopen 3 dagen al het schompes aan het zoeken op het internet en kan echt bijna niets vinden over het vertrekken naar belgie.

    Ik hoop dan ook dat u mij kunt helpen, of op de goede weg kunt zetten?

    Ik zal het kort houden zodat het verhaal leesbaar is.

    ik ben getrouwd met mijn vrouw die 2 kinderen heeft van haar 2 expartners.

    Beide kinderen zijn uithuis geplaatst.

    ik hoef u niet uit te leggen dat de redenen van bureau jeugdzorg (william schrikker groep) niet op juistheden zijn gebasseerd.

    het is jammer dat ik toen nog niet mijn huidige vrouw kende want anders had ik er bovenop gezeten.

    Sinds ik een relatie heb met mijn vrouw ben ik er overigens wel mee bezig.

    maar het is zo verdomde moeilijk om iets terug te draaien.

    ik zeg A. maar jeugdzorg zegt B … en helaas worden hun geloofd.

    bewijzen en onofhankelijke onderzoeken die wij hebben laten uitvoeren worden niet meegenomen in de rapporten etc.

    grootste reden van dat we nu weg willen is omdat wij net samen een pracht van een dochter hebben gekregen waar OTS !!!!!! voor is aangevraagd.

    reden van aanvraag OTS: 2 andere kinderen zijn uithuisgeplaatst! (dit is de enigste eerlijke reden van bjz) en andere redenen.

    Ik ben nu erg bang dat ik ook in de mangelmolen ga komen aangezien ik heb gezien wat er gebeurd is met de kinderen van mijn vrouw.

    Wij zien de kinderen van mijn vrouw wel maar wonen dus niet meer thuis.

    bij de pleegmoeders worden de kinderen erg slecht! opgevoed. dit geeft pleegmoeder ook toe (geen tijd. kan niet straffen. andere prioriteiten etc.) maar bjz doet hier nix mee.

    ze hebben zelfs niet gekeken of doordat wij nu getrouwd zijn er een stabiele basis is om de kinderen weer thuis op te voeden.

    bang als we zijn om onze dochter ook uit huis te laten plaatsen willen wij nu voorzorgsmaatregelen nemen.

    En willen dus naar belgie gaan verhuizen

    ik hoop dat u ons kunt helpen? of informeren? want ik weet het echt even niet meer.

    Als u meer informatie wilt dan kunt u dat ook zo van me krijgen.

  • laurie_schatje@hotmail.com

    hai

    mail deze vrouw maar eens jeugdzorgverzet@gmail.com

    zei kan je misschien helpen.

    heel veel succes

  • W41

    Dat is een grote stap, maar misschien woon je vlakbij de grens en valt het mee.

    Zor dat je een goede advocaat krijgt (Ruth in het zuiden des lands)! Zorg dat je je zaken op orde hebt: huis schoon, financiën, verkalring dat je psychisch en lichamelijk in orde bent.

    Wat betreft de beide dochters van je vrouw: je moet zorgen dat de rapportage op orde krijgt, dus leugens eruit, waarheden erin. Dat kun je doen volgens de wet bescherming persoonsgegevens.

    Over België weet ik helaas niks, maar je zou eerst kunnen bekijken of je in Ned kunt blijven! IK raad je wel aan om op meerdere paarden te wedden, want met jeugdzorg en zeker William Schrikker wordt je levensgeluk erg onzeker!!!

    Mocht het tot een ots komen: er moet binnen 6 weken een plan van aanpak zijn en dat moet door jullie worden getekend dat je het er mee eens bent!!! Dat gebeurt bijna namelijk nooit bij WSG.

    Wat betreft je beide stiefdochters: vraag bij de rechter een andere gezinsvoogdijinstelling aan, dus een BJZ. OOk niet best, maar altijd beter dan WSG!

  • ebbos@kpnmail.nl

    Hoi,

    Ik heb eigenlijk het zelfde. Mijn twee kinderen zijn uithuis geplaatst en nu heb ik een vriendin gevonden die ook een kind heeft met OTS. Als ik ga samenwonen wordt het kind uit huis geplaatst. Sterker nog, als ik al contact heb met het kind wordt het uit huis geplaatst. Terwijl ik wel contact heb met mijn kinderen. Ik zie ze één keer in de drie weken.

    Gr.

    Erik

  • peter@aomadviesopmaat.nl

    naar belgie gaan is zeker geen oplossing! je moet het hier zien op te lossen en daar zijn gewoon mogelijkheden voor. Mail ons een keer en leg ons de situatie uit als je wilt.

  • Rechtisnietkrom

    van Ruth wordt inmiddels afgeraden op het Vader Kennis Centrum, waar hij voorheen aanbevolen werd.

    De reden lijkt mij terecht en deze advocaat lijkt mij zeer ongeschikt voor dit soort zaken.

    Zie voor het bericht op VKC: http://vaderkenniscentrum.blogspot.nl/2008/03/67.html

    Uitspraak tuchtrechter: http://tuchtrecht.overheid.nl/zoeken-in-domein/advocaten/resultaat/uitspraak/2012/YA2921

  • Stan11

    Heeel erg en ik heb precies hetzelfde probleem!

    Mijn ouders wonen in Belgie en ik kan daar zelf niet heen omdat mijn kinderen al onder OTS staan.

    Je kunt alleen vluchten als je nog niet met OTS te maken hebt, dus helaas net als ik.

    Het gaat jeugdzorg om de vergoedingen die ze krijgen en niet het belang van de kinderen!!

    Ik denk dat we met veel mensen het hoofdkantoor van de jeugdzorg moeten blokkeren.

    In verzamel mijn mensen voorlopig via mijn zakelijke email:

    info@vlasveldwatersport.nl

    Sterkte, Stan

  • beertje19774

    je kan mijn even mailen zo dat ik u kan mailen weet er meer over ridder_op_het_wittepaard@live.nl

  • Fstrikkers

    Ik wil je wel iets vertellen over de telefoon want ik ben zelfs bang dat ze dit bericht kunnen lezen

    0636180845

  • silvergoldlock@live.nl

    Wie zou ons kunnen helpen wij willen weg uit nederlsnd omdat bjz ned mijn kinderen vern heeft,mijn drei kinderen zijn in december van een thuis ots naar een uhp voor de duur van drie maanden zou weer omgezet worden naareen ots, heden vandaag moet ik in de brievenbus een uitnodiging vinden van bjz dat ze mij kinderen van twee en dertien en van vijftien in een gesloten intelling willen plaatsen voor langetijd daar ik door wanbeleid van bjz mijn woing ben kwijtgeraakt en nu in een woning van lindehout zit,wordt elke dag geconfronteerd met dreigingen en manuplatie van bjz.en lindehout met als ik niet doe wat hun zeggen ik meteen het huis uit moet en zei dan de kinderern voor langetijdmerernmen ik wodt dagedlijks me dit bedriegt,weet me geen raad meer wie o wie kan mij helpen wil niet zonder mijn kinderen verder

    Mvg silvergoldlock@live.nl