heb ots maar wil naar engeland

• moeder4913

ik ben een moeder van 3 kids

er is nog al veel gebeurd maar wij hebben net 2 jaar in het buitenland gewoond alles ging daar heelijk met mijn kids

ik kwam terug met mijn kids oma was ziek ik kreeg gelijk jeudzorg weer op mijn dak wat een bull shit gezeur allemaal

mijn kinderen hadden hulp nodig want verhuizen is zoooo eng hahaha donder op jeudzorg mijn oudste wordrt er gek van testje hier testje daar

die zegt mam ik wil weg uit dit nederland terug waar we vandaan kwamen lekker rustig daar

nu hebben ze me ots geven wat heb ik eraan bar weinig ze belt zooo af en toe is effe en gaat mee met een oudergesprek hahhaha

kan ik zelf ook wel toch nu lees ik een hele hoop tegenstrijdig verhalen op dit internet

de ene zegt ots als je verhuisd is het ontvoering en komen ze je halen

de andere zegt ots je hebt zelf het gezag

als ik met mijn 3 kids verhuis wat kan er fout gaan en wat zijn de riscos

en kan wel wat hulp gebruiken over hoe ik kan verhuizen

• W41

Met OTS kun je gerust naar het buitenland.

Als je ots hebt moet er binnen 6 weken een plan van aanpak worden gemaakt. Jij moiet je goedkeuring geven aan het plan van aanpak.

Is er geen plan van aanpak binnen 6 weken dan is het kennelijk helemaal niet nodig dat je ots hebt. Dit dus gewoon aan de rechter voorleggen en verzoeken ots er af te halen.