DRINGEND ADVIES NODIG!?

• viviann

Wij zijn in april verhuist naar een grotere gezinswoning.

We hebben een buurman die vanaf dag 1 dag wij hier woonde over zijn schutting heen klimt naar onze tuin om zijn katten te pakken.

Die komen vaak in onze tuin, wij vinden dat helemaal niet erg maar hij vind het niet leuk.

Hij was regelmatig in onze tuin zo'n 9 keer per dag! dus ik had nooit privacy.

Ik ben naar hem toegegaan en gezegd dat ik het niet meer wil hebben, dat als hij niet wil dat zn katten bij mij inde tuin komen ze maar binnen moet houden of bij mij aan de deur moet komen!

Hij zei dat hij het niet meer zou doen, maar vervolgens stak hij elke dag de hele dag door zn neus over de shutting en zat altijd naar ons te loeren.

Ik ben weer na het toegegaan dat ik het niet wil hebben, of hij er mee op wou houden.

wederom zei hij dat hij het niet meer zou doen.

Toen begon hij snachts, hij is vrijgezel en heeft iedere week een ander in zn bed (niet dat ik dat erg vind!)

Maar mijn partner en ik hoorde hem z'n 5 keer per week seksen, het geluid is zo hard dat het net lijkt alsof je er naast ligt, dus kun je na gaan.

Ik slaap met oordopjes in omdat mijn partner snurkt maar ondanks de oordopjes schrik ik snachts wakker van hun heftige avonturen in bed!

Ik heb het 2 weken lang aangehoord, ik dacht mischien gaat het wel over.

Ik ben naar hem toegegaan en heb hem gevraagd iets rustiger aan te doen zodat ik mijn nachtrust kan pakken!

Wij hebben een pasgeboren baby en een peuter van 2 dus snachts heb ik mijn slaap echt nodig.

Mijn buurman begon te lachen en liet me al zijn blauwe plekken en wondjes zien die zei hem aanricht in bed, pff!

Maar hij zei dat hij me wel begreep en voortaan wat zachter zou doen.

Maar dezelfde avond was het weer raak, ik bonkte op de muur van doe is wat zachter, vervolgens klopt hij terug en gaat NOG harder te keer!

Ik was echt boos, de volgende dag ben ik WEER na hem toegegaan en heb ik gezegd dat ik het nog 1 keer netjes aan hem vraag of hij rekening wil houden met ons en zo niet ga ik na de woningbouw en regelen we het via hun.

Meneer werd woest, en ging ons bedreigen met melding te doen bij het AMK.

Ik nam dat niet sirieus hij wist ook niet dat we al een voogd hadden.

Maar de week erop kreeg ik een brief van de woningbouw, dat er een klacht was van geluidsoverlast!

Ik was zo boos, vervolgens komt de voogd bij ons op bezoek en heb ik haar ALLES uitgelegd, en toen zei ze ik ben blij dat je het mij verteld want er is een anonieme melding gedaan bij het AMK.

Ik was ZO intens verdrietig. gelukkig zei mijn voogd dat de melding niet sirieus is genomen want ze vonden die persoon best wazig overkomen.

Onze OTS loopt nog een half jaar en daarna is het voorbij!

Maar de voogd die zei dat ze dit wel moest noteren, maar dat het wel positief is voor ons dat wij al die tijd rustig zijn gebleven en er goed mee om zijn gegaan.

Ze zei dat dit niet nadelig voor ons zou zijn in de rechtzaak want wij kunnen hier niks aan doen en zijn er goed mee om gegaan.

Maar toch maakt dee situatie mij onzeker en ben ik bang dat het wel tegen mij word gebruikt in de rechtzaak om zo weer verleninging aan te vragen.

WIE WEET ER RAAD?

• ilda

hoi,

Waarom neemt u niet op met camara niet bang zijn.als je opneemt dan is hij bang van jou.

• W41

verzamel bewijzen. dus neem alles op

communiceer schriftelijk per e-mail bv, zodat je kunt aantonen dat het niet aan jou maar aan hem ligt