8 september naar Den Haag.

• stopdit

Geachte lezer,

Na 8 jaar treiteren die over de ruggen van mijn kinderen gegaan is, is het nu tijd om in actie tegaan komen. Mijn Website die voor 5 september live gaat omvat de volgende onderwerpen; BJZ, Fraude, Alimentatie, Vonissen, L.B.I.O, kinderen die een ouder niet meer kunnen of mogen zien, enz. Ik heb niet alleen kritiek, maar kom met gedegen oplossingen die ik ga aandragen op het Binnenhof.

BJZ is een van de onderdelen die ik ga benoemen op mijn website. Ik trek het probleem wat wij allen samen hebben alleen breeder.

We roepen kinderen op 1……. Ik ben nu zelfs zover dat ik niet eens meer een klacht in ga dienen bij BJZ. Heeft geen nut en is verspilde moeite.

ik benoem 1 nu maar 2 voorbeelden. Het is allemaal nog veel erger.

Rapportage BJZ.

Mijn zoon,

Tussentijdse rapportage BJZ. Mijn zoon krijgt dit exemplaar ook thuisgestuurd door BJZ Daarin krijgt hij te lezen hoe zijn moeder over hem denkt. Zij liet geen spaan van hem heel. Daar houd ik het bij zonder in detail te treden. Hoe kan het dat een 13 jarige jongen dit te lezen krijgt? Hij is veel te jong om dit te kunnen verwerken en te kunnen plaatsen. Schrijf verdorie voor kinderen een rapportage die past bij zijn of haar leeftijd. Het is o zo makkelijk te bedenken.

Mijn dochter,

Mijn dochter heeft last van heimwee als ze in het weekend bij mij is. Kan gebeuren en dan ga je denken in oplossingen. Ik februari een driehoeksgesprek aangevraagd bij de voogd en de ambulante hulpverlener. Eind juni het gesprek !!!! Waar mijn dochter van 11 bij zat heb ik het volgende voorstel gedaan. Mijn dochter komt in de vakantie niet 3 weken aaneengesloten naar mij toe maar 3 maal van vrijdag tot maandag. Na de vakantie van zaterdag tot zondag.

Mijn dochter helemaal blij. Dank je wel papa. Maar ik heb dit wel afgesproken met het uitdrukkelijk verzoek om de bestaande omgangsregeling intact te laten. De afspraken waren al gemaakt en je moet denken in oplossingen. Want als het heimwee gevoel weg is bij mijn dochter, kun je weer naar de bestaande regeling teruggaan.

Rechtszitting 28 juni 2011. BJZ stuurt vertegenwoordigers naar de rechtbank! Deze man was onvoldoende op de hoogte. En zegt ook nog eens dat het soms wel 5 jaar duurt voor het heimwee gevoel overgaat en misschien wel nooit!!! Wat een veronderstelling. Ik leg het bovenstaande verhaal uit aan de rechter. Uitspraak: De voogd mag voortaan beslissen wanneer mijn dochter nog bij mij mag komen. TE GEK VOOR WOORDEN.

Ik krijg wel de complimenten dat ik een goede papa ben.

Beste lezers, ik heb niet voldoende tijd meer om straks voldoende volgers te krijgen op twitter en faceboek. Daar begin ik maandag mee. Wat ik hoop is nadat u mijn website bezocht hebt, dat u ervan overtuigd bent dat de boodschap in Nederland verspreid moet worden.

www.stopdit.nl Het gaat over onze kinderen die op 1 horen te staan.

Schrijf het op… De site gaat voor 5 september in de lucht. Ik heb alles tot in de puntjes voorbereid. Ik blijf in Den Haag totdat er een oplossing is.

Groet stopdit.

En dan heeft BJZ de mond vol over dat je kinderen niet moet belasten.

Mijn website zal voldoende stof doen opwaaien, en ik trek nu ten strijde.

• W41

Nog een idee om samen te ondernemen?

Actie gaan we voeren

Gepost door: mijnkinderen9804@gmail.com ()

Datum: 23 augustus 2011 22:25

Actie gaan we voeren

Gepost door: mijnkinderen9804@gmail.com ()

Datum: 23 augustus 2011 22:25

WIJ GAAN VOOR GERECHTIGHEID…

Vergunning wordt aangevraagd voor onze ACTIE maar wij ouder (s) vragen toch iedereen om de petitie te willen tekenen. Want hoe meer we hebben des ter beter - ps dit mag anoniem !!! En laten we met z' 'n allen EEN ZIJN , en de handen in een slaan. En richting Den Haag gaan om duidelijk te maken dat we het gedrag van jeugdzorg en die ……………. instanties etc dat we het niet meer pikken. Wat ze doen met onze kinderen !!! het is klaar nu WIJ ALS OUDERS KOMEN IN OPSTAND

Actie GAAN WE VOEREN !!!

hallo mensen ,

Met afwachten komen we dus niet verder meer

het zal er nu van moeten komen

ik hoop dat er veel mensen mee gaan naar DEN HAAG

dus het plan was om bij het station te verzamelen

Datum is er maar wordt aangepast i.v.m vergunning aanvraag.

ik wil wel aan iedereen vragen om eigen spandoeken te maken na keuzen

dat we zo een stukje door DEN HAAG WANDELEN

en zo richting de tweede kamer

en dat we zo ook de aandacht kunnen trekken dat er iets gaande is

ik hoop dat er veel mensen mee zullen komen

ik zal proberen te regelen of er iemand van de tweede kamer die dag tijd voor ons kan hebben

WIJ ALS OUDERS PIKKEN HET NIET LANGER MEER

KOM OP MENSEN WE DOEN HET VOOR ONZE KINDEREN

en het gedrag van jz en raad en rechters niet meer pikken

LAAT AUB WETEN MET HOEVEEL MENSEN JULLIE KOMEN

IS HEEL ERG BELANGRIJK

kan op me hyves aantal door geven

de media lichten we een dag van te voren in

geef het door aan iedereen op je hyves ,vrienden famlilie kennissen enz

P.s en teken A.u.b

Ruim 2 jaar geleden is onderstaande petitie aangeboden aan de toenmalige regering. Helaas zonder enig resultaat. Op veler verzoek is vanaf vandaag de petitie weer ondertekenbaar en zal over enige tijd als onderdeel van de geplande acties opnieuw worden aangeboden. Er zijn nu 1813 handtekeningen, maar dat moeten we toch zeker kunnen verdubbelen. Heeft u toen niet getekend, geef dan nu uw steun door uw handtekening bij

ps dit mag anoniem!

Voor meer info stuur effe een berichtje

• W41

Nog een doorgestuurd bericht, misschien kun je dit ook gebruiken?

Het is moeilijk om te kiezen. Veel wordt er gesproken over de financièle crisis, maar weinig over wat ons echt aan het hart gaat: De toekomst van onze kinderen.

Bent u het er mee eens, dat kinderen beter af zijn zonder ouders?

Ouders zijn lastige mensen, die maar doordrammen over het welzijn van hun kinderen

Zij zijn zo veeleisend en willen het beste voor hun kinderen. Dit is vervelend, en dan verwachten ze ook nog dat er naar hun geluisterd wordt.

Het is beter kinderen in een tehuis te plaatsen. En verder geen gezeur.

De voogd is diegene die alleen beslist. Deze kan hierdoor minstens 40 kinderen tegelijkertijd behandelen, als je ze maar in tehuizen plaatst. Een enorme besparing en het tekort aan gezinsvoogden is hiermee opgelost Als ze daar eenmaal zitten heb je er toch geen omkijken meer naar.

Waarom zou een gezinsvoogd (levens)ervaring nodig hebben. Zo jong mogelijk gelijk aan het werk, dat is goedkoper, want naar de kinderen hoeft toch zeker niet geluisterd te worden.. Ouders moeten niets meer te zeggen hebben, dat spaart een heleboel telefoonverkeer en dan hoef je ook niet steeds te mailen.

Alleen staande ouders zijn een blok aan het been van de jeugdhulpverlening Die moeten direct buiten spel gezet worden. Zij kosten veel teveel.

Conclusie: Kinderen zijn dus beter af zonder ouders.

Daarom deze slogan; Hebt u zelf een kind of bent u zwanger, meldt u dan meteen , zodat we het voor verkapte adoptie bij een pleegouder kunnen plaatsen.

In dat geval bestaat de mogelijkheid eens per 3 maanden een bezoekje aan uw kind te brengen, bij tegenwerking vervalt dit uiteraard.

Deze werkwijze bespaart weer geld , dat ten goede kan komen aan de jeugdhulpverleningsinstanties, pleeggezinnen engezinsvervangende tehuizen. Je kunt nooit genoeg geld daarheen sluizen. En de AWBZ en het rijk betalen wel.

Bent u het met bovenstaande eens?

Dan bent u niet de juiste partij voor ons!

Of bent u, de langzamerhand vreemde mening toegedaan, dat kinderen beter bij ouders thuis kunnen opgroeien.

Vindt u dat een kind het meest gebaat is met de liefde van de ouders.

Vindt u dat als ouders steun nodig hebben dit door goed opgeleide hulpverleners moet gebeuren

Vindt u dat een gezinsvoogd moet luisteren om de problemen te kunnen helpen oplosssen.

Vindt u dat een g.voogd zoveel mogelijk met de ouders moet overleggen over de te volgen stappen.

Vindt u dat ouders volwassen mensen zijn, die ook een goed idee kunnen hebben.

Vindt u dat pleegouders/verzorgers dit niet zuiver beroepsmatig maar met liefde moeten doen

Vindt u dat de doelstelling erop gericht moeten zijn dat het kind terug gaat naar de ouders.

Vindt u dat gezinsvoogden niet meer dan 15 kinderen onder hun hoede moet hebben.

.Vindt u dat gezinsvoogden zonder ervaring moeten worden begeleid door een ervaren coach.

Vindt u dat de opleiding gecertificeerd moet zijn.

Vindt u dat wanneer iemand zeggenschap krijgt over kinderen er goede controle moet zijn.

Vindt u dat er snel een tuchtcollege voor jeugdhulpverleners moet komen

Vindt u dat er bij ots/uhp recht op een second opinion door een onafhankelijke instantie moet zijn

Vindt u dat hierbij een bindend advies moet worden geven.

Vindt u dat voor een uhp eerst alle andere mogelijkheden bekeken dienen te worden.

Vindt u dat bij uhp opvang in eigen netwerk beter is voor het kind en voorrang dient te hebben.

Vindt u dat waarheidsvinding ook in civiele rechtszaken verplicht moet zijn.

Vindt u dat een voogd met kinderen en ouders affiniteit moet hebben.

Vindt u dat er strenge controle moet zijn op gezinsvervangende tehuizen en pleeggezinnen.

Vindt u dat voogden een adequate opleiding moeten hebben die hen leert om te gaan met moeilijke en complexe vraagstukken

Vindt u ook dat het beter is, in deze tijd van bezuinigingen om voor hetzelfde bedrag minimaal 5 kinderen thuis te laten behandelen ipv 1 in een tehuis.

Vindt u dat verzekeringen het recht hebben te vragen wat er met de verstrekte AWBZ en PGB uitgaven is gedaan en of deze daadwerkelijk aan het kind besteed zijn.

Vindt u dat het niet meer in deze tijd hoort dat kinderen worden opgesloten in gevangenissen of iets wat hierop lijkt alleen met een andere bordje op de deur.

Gaan deze punten u ook ter harte en met een ja beantwoorden ?

Dan bent u wellicht de partij die we voor ogen hebben!

En willen we graag van u weten.

In hoeverre staat dit in het verkiezingsprogramma van uw partij

Gaat u ook na de verkiezing hiermee aan de slag?

In welk tijdsbestek denkt u uw voorgenomen plan van aanpak te realiseren.

Graag vernemen wij voor 25 mei van u, zodat wij 9 juni een goede en weloverwogen keus kunnen maken..

Uw antwoord zullen wij publiceren op http://kieswijzer.hyves.nl

Ook betstaat de mogelijkheid daar zelf uw reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet

platform familierecht,

namens alle gedupeerde ouders

platformfamilierecht@gmail.com