Geachte lezer,
Na 8 jaar treiteren die over de ruggen van mijn kinderen gegaan is, is het nu tijd om in actie tegaan komen. Mijn Website die voor 5 september live gaat omvat de volgende onderwerpen; BJZ, Fraude, Alimentatie, Vonissen, L.B.I.O, kinderen die een ouder niet meer kunnen of mogen zien, enz. Ik heb niet alleen kritiek, maar kom met gedegen oplossingen die ik ga aandragen op het Binnenhof.
BJZ is een van de onderdelen die ik ga benoemen op mijn website. Ik trek het probleem wat wij allen samen hebben alleen breeder.
We roepen kinderen op 1……. Ik ben nu zelfs zover dat ik niet eens meer een klacht in ga dienen bij BJZ. Heeft geen nut en is verspilde moeite.
ik benoem 1 nu maar 2 voorbeelden. Het is allemaal nog veel erger.
Rapportage BJZ.
Mijn zoon,
Tussentijdse rapportage BJZ. Mijn zoon krijgt dit exemplaar ook thuisgestuurd door BJZ Daarin krijgt hij te lezen hoe zijn moeder over hem denkt. Zij liet geen spaan van hem heel. Daar houd ik het bij zonder in detail te treden. Hoe kan het dat een 13 jarige jongen dit te lezen krijgt? Hij is veel te jong om dit te kunnen verwerken en te kunnen plaatsen. Schrijf verdorie voor kinderen een rapportage die past bij zijn of haar leeftijd. Het is o zo makkelijk te bedenken.
Mijn dochter,
Mijn dochter heeft last van heimwee als ze in het weekend bij mij is. Kan gebeuren en dan ga je denken in oplossingen. Ik februari een driehoeksgesprek aangevraagd bij de voogd en de ambulante hulpverlener. Eind juni het gesprek !!!! Waar mijn dochter van 11 bij zat heb ik het volgende voorstel gedaan. Mijn dochter komt in de vakantie niet 3 weken aaneengesloten naar mij toe maar 3 maal van vrijdag tot maandag. Na de vakantie van zaterdag tot zondag.
Mijn dochter helemaal blij. Dank je wel papa. Maar ik heb dit wel afgesproken met het uitdrukkelijk verzoek om de bestaande omgangsregeling intact te laten. De afspraken waren al gemaakt en je moet denken in oplossingen. Want als het heimwee gevoel weg is bij mijn dochter, kun je weer naar de bestaande regeling teruggaan.
Rechtszitting 28 juni 2011. BJZ stuurt vertegenwoordigers naar de rechtbank! Deze man was onvoldoende op de hoogte. En zegt ook nog eens dat het soms wel 5 jaar duurt voor het heimwee gevoel overgaat en misschien wel nooit!!! Wat een veronderstelling. Ik leg het bovenstaande verhaal uit aan de rechter. Uitspraak: De voogd mag voortaan beslissen wanneer mijn dochter nog bij mij mag komen. TE GEK VOOR WOORDEN.
Ik krijg wel de complimenten dat ik een goede papa ben.
Beste lezers, ik heb niet voldoende tijd meer om straks voldoende volgers te krijgen op twitter en faceboek. Daar begin ik maandag mee. Wat ik hoop is nadat u mijn website bezocht hebt, dat u ervan overtuigd bent dat de boodschap in Nederland verspreid moet worden.
www.stopdit.nl Het gaat over onze kinderen die op 1 horen te staan.
Schrijf het op… De site gaat voor 5 september in de lucht. Ik heb alles tot in de puntjes voorbereid. Ik blijf in Den Haag totdat er een oplossing is.
Groet stopdit.
En dan heeft BJZ de mond vol over dat je kinderen niet moet belasten.
Mijn website zal voldoende stof doen opwaaien, en ik trek nu ten strijde.