Wij hebben een buurmand, wat vroeger een goeie vriend van mij was, die denkt dat hij alles kan doen omdat we vroeger goeie vrienden waren.
Wij wonen in een maisionette en hebben dus een heel groot balkon, zijn balkon grenst aan die van ons er staat een shutting tussen.
Hij heeft een paar katten die regelmatig op ons balkon komen, wat wij niet erg vinden maar hij vind van wel.
Hij klimt dan over mijn balkon naar die van ons, dat gebeurde wel 7/8 keer per dag tot 12 uur savonds….
Ons balkon zit aan de woonkamer vast dus hij kon ons altijd zien zitten, dus ik wilde niet meer dat hij op ons balkon kwam.
Als wij op ons balkon zaten of met vrienden/familie lekker buiten gingen zitten op het balkon kwam hij ALTIJD met zn hoofd over de schutting even kijken en als het kon mee praten… ik werd er niet GOED van!
Snachts hoorde wij hem altijd seksen, 4/5 keer per week was het wel raak, ik slaap mer oordopjes in en nog schrik ik snachts wakker van hun lawaai in bed. ( kun je nagaan hoe hard)
Wij hebben net een pasgeboren baby dus ik heb mn slaap hard nodig.
Wij hebben hem hier op aan gesproken en zou voortaan rustig doen.
Diezelfde nacht was het weer raak, ik bonkte op de muur en hij bonkte terug, en vervolgens ging hij nog harder verder met zn scharrel.
Vorige week heeft mijn partner hem erop aangesproken en heeft gezegd nog 1 keer zo overdreven doen dat we de politie inschakelen.
Meneer was flink op zn pikkie getrapt..
Vandaag kwamen we hem weer tegen, en hij zei dat hij weet dat we een voogd hebben en dat hij daarom valse meldingen gaat maken bij AMK en kinderbescherming zodat ze onze kinderen gaan afpakken.
Dat heeft me echt geraakt…
En ik vraag me af stel hij doet valse meldingen, wat word er dan gedaan?
Hier gaat alles goed, mijn voogd is goed te spreken over ons…
Wie weet er antwoord op mijn vraag?