Legale kinderontvoeringen door jeugdzorg

• Jeugdzorgellende

Legale kindontvoeringen door Jeugdzorg neemt hand over hand toe! En valse meldingen ook!

Jeugdzorg durven ze zich te noemen. Maar in principe zijn het gewone kindontvoerders. Ze zeggen dat ze opkomen voor de rechten van kinderen, maar dat is een heel groot leugen. Niet de ouders zijn hun cliënten zegt Jeugdzorg, maar de kinderen zijn hun cliënten. Maar ze komen helemaal niet op voor de kinderen, het geld wat ze krijgen voor het uithuis plaatsen en het onder toezicht stellen, dat vindt Jeugdzorg duizenden malen belangrijker. Ze komen helemaal niet op voor de veiligheid van kinderen. Ze maken liever de kinderen geestelijk kapot en de ouders ook. En de medewerkers die kinderen uit huis laten plaatsen of onder toezicht kunnen krijgen, krijgen van hun baas ook nog een dikke vette bonus omdat ze weer een zieltje hebben binnen gehaald. Een slachtoffer hebben gemaakt.

Maar er zijn nog meerdere mensen die zich schuldig maken aan legale kindontvoeringen. De politiek in Den Haag die deze kindontvoeringswetten hebben goedgekeurd en ondertekend. Maar er is ook een voormalig minister van Jeugd en Gezin die dit mogelijk heeft gemaakt. En die nu zijn verantwoordelijkheid voor alle ellende keihard ontloopt en doodleuk zegt: ja maar ik ben hier niet meer voor verantwoordelijk, ik ben geen minister meer, dus mij kan niets verweten worden. Dan is in zijn ogen de kous wel heel makkelijk afgedaan.

En de instanties die deze wetten ook helpen te ondersteunen, de zogenaamde opvoedbureaus, de AMK’s die de valse meldingen aannemen en de heren en dames kinderrechters die de uithuisplaatsingen, de legale kindontvoeringen, en de onder toezichtstellingen legaliseren en goedkeuren. Die mee werken aan het kapot maken van gezinnen en de kinderen waar het om zou gaan. De heren en dames maffioso die mensen opdracht geven om de kinderen legaal te kunnen ontvoeren. Want maffia is het gewoon.

Criminelen zijn het, lid van een legale criminele organisatie. De kinderen worden legaal ontvoerd en aan mensen gegeven die de kinderen niet willen hebben om goed te doen, nee, die de kinderen willen hebben als statussymbool en natuurlijk ook voor het grove geld wat ze voor elk kind betaald krijgen. Zodat ze tegenover anderen kunnen zeggen: kijk eens hoe goed ik het doe, ik ontneem de legale ouders op een legale manier hun kinderen. Want de kinderen komen in hun ogen uit een zwak milieu, een van de ouders of beide ouders zijn te oud voor jonge kinderen, zijn zonder werk of hebben een te lage baan, en dat is niet goed voor de kinderen. Dus doe je maar een valse melding bij jeugdzorg zodat je op een legale manier de kinderen uit dat zogenaamde verkeerde milieu halen. Want zo word er gedacht hier in Nederland.

Want kinderen uit een verkeerd milieu krijgen niet de goede opvoeding, want dat zeggen de vele heren en dames die hier onderzoek naar doen. Want kinderen uit een zwak milieu komen eerder in de criminaliteit terecht, worden te dik of leren niet goed, zouden teveel achter de tv of computer zitten en dat is niet goed voor hun sociaal emotionele ontwikkeling. Stel je voor. Dus doet iemand een valse melding zodat of de kinderen per direct legaal ontvoerd worden of dat het betreffende gezin onder curatele komt te staan en dat de ouders niets meer te zeggen hebben over hun eigen kinderen. Zogenaamd om het kind een goede opvoeding te geven, want kinderen hebben het recht om een goede toekomst te hebben. Dat de eigen ouders al een goede opvoeding geven aan de kinderen, dat doet er in het geheel niet toe. De ouders komen uit een laag milieu en mogen dus geen kinderen opvoeden en groot brengen. Nee de rijken hebben hier in Nederland veel meer recht op kinderen. Dus worden de kinderen legaal ontvoerd voor de rijken.

En dat is allemaal goedgekeurd door de heren en dames politici in Den Haag. En je mag ze hier niet op persoonlijke titel op aanspreken, want dan worden ze boos. Dan trap je ze in hun ziel. Maar dat de ouders compleet in hun ziel getrapt worden, dat mag, dat is legaal. Want hoe meer kinderen uit huis geplaatst worden, des te beter het is. Des te meer geld krijgt Jeugdzorg uit Den Haag. Hoe meer zielen hoe meer vreugd denken ze bij Jeugdzorg. Die zien alleen maar de eurotekens in hun ogen, meer geld en nog meer geld. Maar er wordt een heel belangrijk ding vergeten, de kinderen zijn de rest van hun leven getraumatiseerd en de ouders zijn zowel geestelijk als lichamelijk helemaal kapot. Maar klagen hierover mag je niet als slachtoffer van dit zinloze geweld. Want zinloos geweld is het zeer zeker, tegen de kinderen en de ouders.

En dat word allemaal maar toegelaten.

Er zijn zogenaamde klachtencommissies, maar die stellen niets voor. Want als ouders krijg je nooit gelijk en pas op als je het lef hebt om tegen hen in te gaan. Dan gaan ze je nog meer de grond in trappen, dan kan je het helemaal vergeten je kinderen ooit nog terug te zien of onder een onder toezicht stelling onderuit te kunnen komen.

Want iedereen in je eigen omgeving, familie, vrienden of buren worden overgehaald om zoveel mogelijk leugens en onzin over de ouders te vertellen aan jeugdzorg. Hoe erger hoe liever. En probeer dan als ouders het tegendeel te bewijzen. Je kunt op je hoofd proberen te staan, dat is nog makkelijker dan te bewijzen dat je een goede en liefhebbende ouder bent. Al staan je eigen artsen en vrienden en familie geheel achter je, dit word direct naar de prullenbak verwezen en ingegooid. En het aanhoren van de tegenbewijzen, dat doen ze al helemaal nooit, daar zijn ze compleet doof voor. Nee, ze doen nooit aan waarheidsvinding. En stel je voor dat de ouders er achter komen dat ze hebben knoeien met bewijzen, dan zijn helemaal de rapen gaar. Want dan loopt jeugdzorg hun zeer noodzakelijke geld mis en dat mag zeer zeker niet gebeuren.

Maar als je het lef hebt om deze legale kindontvoeringen aan de kaak te stellen, dan proberen ze de ouders nog harder de grond in te trappen. Want vechten tegen hen mag niet en een advocaat in handen nemen, dat mag al helemaal niet. En doe je dat toch, dan proberen ze op alle manieren dit tegen te houden of te saboteren. Want je mag niet trappen tegen hun heilige instantie. Zij doen alles goed en de ouders niet. En bij de dames en heren politici hebben ze maar een motto: horen zien en zwijgen. En alles onder het tapijt vegen. Niet aankaarten bij hen, dan worden ze per direct compleet doof en blind. Of gedragen ze zich als struisvogels, de alom bekende struisvogel politiek die ze daar in Den Haag al jaren voeren. Ze hebben daar niet eens het fatsoen op deze harde beschuldigingen te reageren, nee, want wij weten niet dat dit speelt. Nee, jeugdzorg is in hun ogen hard nodig. Ja natuurlijk om gezinnen kapot te maken. Want hun eigen gezin zal dit nooit overkomen, zij zijn rijk en machtig en gekozen door het volk en ze moeten het volk vertegenwoordigen.

Maar ze houden het volk zo lang mogelijk dom en blind, daarom moet alle ellende die veroorzaakt wordt door de legale kindontvoerders zo lang mogelijk verborgen blijven, binnenskamers gehouden worden dus. Niemand mag weten namelijk wat voor een hele grote puinhoop het is bij jeugdzorg en kompanen in het legaal ontvoeren van kinderen. De vuile was mag vooral niet buiten gehangen worden. Stel je toch eens voor dat de enorme beerput opengetrokken wordt. Dat ouders en kinderen, die het slachtoffer zijn geworden van deze maffioso, niet in de openbaarheid mogen treden. Zelfs de heren en dames van de pers durven hun vingers niet te branden aan dit zeer delicate onderwerp. Nee, die worden kort gehouden wat dit onderwerp betreft.

Alles moet verborgen blijven, alle ellende die veroorzaakt wordt door jeugdzorg en aanhang. En hebben ouders toch het lef om dit te doen, dan worden ze direct afgestraft en bedreigd met uithuisplaatsing van hun kind. En zetten ze toch door, dan worden hun kinderen per direct uit huis gehaald met heel veel geweld.

Zelfs als het je lukt om met je kinderen naar een ander land te vluchten, alle ellende die zij veroorzaken ontvluchten. Dan reikt hun armen zo ver dat ze nog in het buitenland weten te vinden en proberen ze alles te doen, hoe smerig en gemeen ook, om je te dwingen terug te keren naar hun. Want de kinderen zijn hun eigendom, eigenlijk eigendom van de Nederlandse staat, en die moeten terug komen, op wat voor een manier dan ook. En ook al is het kind 18 jaar geworden en mogen ze er niet meer aankomen, dan nog is het kind 30 jaar daarna nog hun eigendom.

Maar ze houden er ook van kinderen te plaatsen bij mensen die ze misbruiken, op wat voor een manier dan ook. Voorbeelden zijn er genoeg te vinden. Maar dit soort incidenten worden ook door hen zo snel mogelijk verstopt en verborgen onder het tapijt. Want ze mogen zeer zeker niet negatief in het nieuws komen. Nee, want dan lopen ze hun bonussen en premies en subsidies mis. En dat mag zeer zeker niet gebeuren. Nee, horen zien en zwijgen.

En als ouders en kinderen eenmaal in de klauwen gevallen zijn van jeugdzorg, dan halen ze het hele leven van de ouders en de kinderen overhoop. Dan gaan ze desnoods heel diep graven in het verleden, de jeugd van de ouders, zelfs van de grootouders, broers en zusters en familie en vrienden en buren. Heel er diep graven ze zelfs. Het hele doopzeel van het gezin wordt gelicht, hoe dieper ze kunnen graven des te liever het hen is. Zo diep mogelijk. En als ze niets kunnen vinden, dan verzinnen ze het desnoods ter plekke of ze misbruiken anderen hiervoor.

Scholen in Nederland doen ook heel graag mee met de smerige spelletjes en duivelsespelletjes van jeugdzorg, maar heel graag. Hoe meer meldingen ze maken per jaar, des te beter het is. En leugens vertellen doen de scholen ook heel graag. Hoe smeriger verhalen ze kunnen vertellen over de gezinnen en dan vooral over de ouders, des te beter. Want scholen willen dolgraag meewerken om gezinnen kapot te maken. En de ouders kunnen hier helemaal niets tegen doen. Want als ze de school aan gaan pakken, dan worden ze hier direct op afgerekend door jeugdzorg, want dan zijn het lastige ouders. En die kunnen ze niet gebruiken, maar wel misbruiken.

Eigenlijk is er maar een benaming voor jeugdzorg, AMK en kinderrechters: duivels uit de hel! Regelrechte duivels zijn het die met levens spelen van ouders en hun kinderen. Die het leven tot een hel maken van de slachtoffers van jeugdzorg. En de anonieme melders die klakkeloos hun gang kunnen blijven gaan met de valse meldingen over gezinnen, die zouden direct de hel ingestuurd moeten worden. Hun leven zou eigenlijk kapot gemaakt moeten worden. De slachtoffers van de valse meldingen zouden eigenlijk het zelfde terug moeten doen naar de valse melders toe. Ook meldingen doen, valse meldingen dan, over de mensen die hun leven kapot heeft gemaakt. Maar ook tegen de medewerkers, de duivels van jeugdzorg, AMK en kinderrechters. Oog om oog tand om tand.

Maar ouders die het slachtoffer zijn geworden van de legale kindontvoering praktijken die zijn zo murw geslagen door alle ellende dat ze niets meer durven te doen tegen deze wanpraktijken. De politiek luistert niet meer naar hen omdat deze hun ogen sluiten. En klachtencommissies zijn ook helemaal niets waard. En advocaten worden ook zo geïntimideerd door jeugdzorg en kompanen, dat ze amper meer ouders durven te helpen om tegen jeugdzorg te vechten. Ouders wordt het steeds moeilijker gemaakt hier in Nederland om op te komen voor hun kinderen. Om de legale kindontvoeringen te stoppen. Dat is geheel onmogelijk gemaakt door de heren en dames in Den Haag omdat ze deze wanpraktijken legaal hebben gemaakt door de wetten hiervoor te ondertekenen. Zij zijn er ook verantwoordelijk voor dat jeugdzorg en kompanen legaal door kunnen gaan, klakkeloos door kunnen gaan, want ze doen zulk goed werk. Maar niet heus.

Iedereen, sluit je ogen maar voor deze legale wanpraktijken, maar velen zullen niet rusten tot dat deze ellende voor ouders stopt. Die zullen vechten tot hun laatste adem om dit te stoppen. Op wat voor manier dan ook!!!!!

• gereij

Luister op 28 mei naar radio argusoog, een internetradio.

Het gaat over jeugdzorg.

• Jeugdzorgellende

Onderstaand stuk hoort hier nog bij het hele verhaal.

Leest u ook eens onderstaande sites:

http://www.pluspost.nl/rouvoet-moet-zich-schamen-de-jeugdzorg-is-gedragsgestoord/23373

http://jeugdzorg.startpagina.nl/prikbord/

http://www.grootgezin.nl/themas021204a.php

En neemt u eens een kijkje op wwww.youtube.com en zoekt u eens op kinderen die ontvoerd zijn onder de mom van uithuisplaatsing. Daar kunt u heel veel verhalen vinden over de schandalige praktijken van jeugdzorg, AMK, de raad voor de kinderbescherming en de kinderrechters. Alles onder de mom van dat kinderen daar beter af zijn. Nou, droomt u maar lekker verder met uw roze bril op.

Hier een paar voorbeelden:

http://www.youtube.com/watch?v=I2d3GzoNHLw

http://www.youtube.com/watch?v=i5Hd5TxrAME

http://www.youtube.com/watch?v=h5xRG72z00g

http://www.youtube.com/watch?v=meytadJc5fE

http://www.youtube.com/user/dwazemoeder?blend=9&ob=5

http://www.youtube.com/watch?v=Bvf-KnC1A7U

http://www.youtube.com/watch?v=kfY2eGAtrhA

http://www.youtube.com/watch?v=nC526ZwFf4s

http://www.youtube.com/watch?v=HUwhcVPfP8o

En dit is maar het topje van de ijsberg!!!! En door hier niets aan te doen, uw hoofd in het zand te steken voor de zoveelste keer, laat u de slachtoffers van jeugdzorg, de legale kindontvoerders, in de steek en staat u de legale kindontvoeringen hier in Nederland klakkeloos toe!!

• mariellesmit0505@gmail.com

ik wil het wel van de daken schreeuwen!!!!!!!

ja steek jullie kop maar in het zand ook hier,ja jullie allemaal,nu is het jou kind straks jou kleinkind!!

zo verdrietig ik heb dat zitten kijken die filmpjes,ik had ook de 2 namen van mijn beide kinderen daarop kunnen invullen,

ik ben niet meer bang ik ga niet meer ja en amen zeggen tegen die kindlokkers en ontvoerders van bjz,

ik wil mijn kinderen terug ik heb alle tegendeel bewezen maar dat gaat zo de vuilnisbak in bij bjz,wat kan ik nog doen,

ik ben wel de wanhoop nabij en zo verdrietig dat ik er bijna in stik,

en ja ook mijn kinderen zijn de wanhoop nabij,mama wanneer mag ik nu bij jou wonen?

mijn oudste heeft een paar keer zelfmoord geopperd…

ik weet wel laat mijn kinderen nooit zover komen,maar gaan mijn kinderen zichzelf wat aandoen om mama niet meer te hoeven missen,dan slaat bij mij ook wel alles door,alhoewel daar nu al niet veel meer voor nodig is,want dat bjz in zwolle

leeft ook geheel voor zichzelf en de centen,en het heeft niks te maken met ook maar iets in het belang van het kind,dan neem ik er ook in ieder geval 1 mee van bjz,en zal ik met een soort van genoegdoening mijn tijd wel daarna doorkomen,en ja dan kun je op jou beurt zeggen,dat lost ook niks op,maar op gegeven moment ben je dat voorbij en helemaal als dat om je eigen kind gaat die al dat leed word aangedaan,en je alleen maar toe moet kijken!!

dus ja wat heb je nog te verliezen..ik weet wel dat ik er niet ver meer van naast zit,ze doen mijn m2 kinderen zo n onnodig veel geweld aan en schade toebrengend,dus jaren vangen hun centen van jou kids en over de rug van jou kind en met dat het 18 is schoppen ze het de straat op voor buiten bij bjz dan mag je je eigen kind oplappen omdat er dan niks meer voor vangen,moet ik tot die tijd maar rustig afwachten dan??en u en jij ook??

nee toch…

groet mariellle,en vechtende moeder,

• gereij

roep het hier maar:

De kinderen H gaan vandaag om 16.30u voor het gebouw van BJZ te Emmen demonstreren.

Na schooltijd dus.

Teksten die ze dragen zijn: Wij zijn niet bang voor de Jeugdzorg

De Jeugdzorg is een leugen

Wij komen op voor alle kinderen in Nederland

BJZ Emmen moet dicht

Mocht je zin hebben om te komen, eventueel met spandoek, dan graag!!

Pers aanwezig!!

• gereij

En zo is het afgelopen:

http://www.rtvdrenthe.nl

/nieuws/61563/kinderen-den-heijer-worden-half-jaar-onder-toezicht-geplaatst?source=mailing (deze 2 delen even aan elkaar plakken)

dit was de demonstratie: http://www.youtube.com/watch?v=BTx2Ckl7IXA

Zou goed zijn inderdaad als het voorbeeld wordt gevolgd.

• yvonneveerman65@hotmail.com

yvonneveerman

• yvonneveerman65@hotmail.com

yvonneveerman

• W41

http://www.nji.nl/smartsite.dws?id=127550

smartsite.dws?id=127550