3 maanden geleden hebben we een rechtzaak gehad want onze voogd wou een half jaar verlenging ots aanvragen omdat we nog een kindje krijgen wou ze het nog eventjes een oogje in het zeil houden….
dus we hadden er een halfjaar bij gekregen.
maar gister belde ze me en vertelde ze dat ze bij ons langs wou komen om te praten over de ots want ze wil weer verlenging aanvragen.
ik was totaal verbijsterd.
er zijn amper 3 maanden voorbij, ze is 1 keer bij ons geweest en nu al die conclusie?
Ze zegt dat de reden is: wij hebben nu thuishulp van sensiere, die kwam 1 x per week maar zijn contract houd op dus moet er een andere instantie komen, daar zijn ze druk mee bezig en tot die andere instantie komt blijft sensiere. maar de voogd wil dat in de gaten blijven houden want ze weet niet hoe dat contact gaat lopen.
toen de ots voor het eerst werd uitgesproken hebben we een plan van aanpak gemaakt.
dat hele plan van aanpak is helemaal klaar, daar gaat het allang niet meer over.
Ze komen elke keer met van die idiote redenen.
Sensiere kwam 1 x per week, die komt nu 1 x in de 3/4 weken omdat hij geen reden ziet om te komen, want als hij bij ons is is hij na 10 alweer weg want het gaat gwn goed.
We zijn net verhuisd, we hebben een hele mooie woning en zijn daar heel blij mee.
We hebben als gezin echt nooit problemen, dus ik snap het niet, ik snap het echt niet!
wat kan ik hier tegen doen? want ik begin echt mijn hoop te verliezen en ben bang dat ik voor altijd aan bjz vastzit.