Pas op voor scholen

• Jeugdzorgellende

Scholen doen ook heel hard mee om gezinnen kapot te maken. Ze vertellen grote leugens over jou en je gezin tegen jeugdzorg en AMK en de raad voor de kinderbescherming.

Directeuren die je in het geheel niet kennen zijn hier vooral heel goed in.En jeugdzorg geloofd ze ook nog omdat ze zogenaamde zorgverleners zouden zijn, niet dus, echt niet.

En klagen bij de inspectie van het onderwijs heeft geen enkele zin, die mogen niets doen, zeggen ze dan als rot excuus.

Pas dus heel goed op voor scholen en hun directie.

Niet alle scholen, maar de meesten wel.

Als je dus met jeugdzorg of AMK te maken krijgt, en je verstandhouding met de school van je kind is niet goed, vertrouw ze dan nooit. Ze vertellen de grootste leugens van jou en je gezin.

En zij worden eerder geloofd dan jij als opvoeder en ouders.

Vertrouw ze dus niet!!!

• Jeugdzorgellende

Weer een school erbij die voor de zoveelste keer een heel gezin kapot heeft gemaakt met leugens en nog meer leugens.

Scholen maken er een hobby van om zoveel mogelijk gezinnen kapot te maken. Als een school informatie wordt gevraagd over een bepaald gezin, dan komen ze direct met leugens en nog meer leugens.

En vooral als er door de raad voor de kinderbescherming vragen over een gezin vragen wordt gesteld, dan maken ze de leugens nog veel erger.

En de inspectie voor het onderwijs doet hier in het geheel niets aan, mogen ze niet van het ministerie van onderwijs.

• epkn

Hallo,

Op dit moment zit ik in conflict met de school en leerplicht.Nadat mijn zoon 5 mnd thuis heeft gezeten omdat speciaalonderwijs de procedure rond epilepsie niet op orde had.Na eigen inspanningen waarbij de leerplicht niet verder kwam als geoorloofd verzuim,ging hij weer naar school.

Vanaf dag 3 ging het fout met vervoer en hij weigerde mee te gaan.Direct iedereen op de oogte gebracht maart ondanks dat deed de school samen met leerplicht een melding ongeoorloofd verzuim.DE zaak kwam bij de kinderbescherming en die veegde het direct van tafel als onzin.Ook de officier van justitie sprak mij vrij van alles.Rust dacht ik maar nee 4 dagen terug krijg ik een brief van AMK dat er een melding van grote zorgen is gedaan.

IK belde direct naar AMK maar niemand te bereiken dond niet vrijdag niet.Ik heb aangegeven het vreemd te vinden en ze niet binnen te laten dinsdag.Ze moeten mij bellen en een afspraak op kantoor.Dit lijkt me toch logisch .Wie heeft dit ook gehad en kan me tiips geven.Mijn zoon kan helaas niet naar een andere school anders direct.Verder lees ik steeds dat amk de jeugdzorg kan inschakelen maar dat is al lang gweest en in mijn voordeel beslecht.ik snap het niet meer.